וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחתית הבאר: בני יהודה לא הצליחה לנצח גם את הכח

16.12.2006 / 20:53

בני יהודה והכח עמידר ר"ג נפרדו בתיקו 0:0 במשחק לא רע בכלל, שלא ממש תרם לשתי הקבוצות שנאבקות בתחתית

בני יהודה והכח ידעו שהפסד במשחק הזה היה מוריד אותן מתחת לקו האדום. על הנייר, נראה שהן שיחקו בפחד וסיימו בתוצאה הזאת, אלא שבפועל המשחק בבלומפילד היה לא רע בכלל וכלל לא מעט הזדמנויות. הזהובים לא הפסיקו לתקוף, אבל בעיית החלוצים אותתה פעם אחר פעם לכיוון ספסלו של ניצן שירזי, שספר עוד כמה החמצות טובות. מהצד השני, גם להכח היה מה למכור במשחק הזה (כן, נשמע מצחיק, אבל זה עצוב) והשיא היה בהחצמה שלומיאלית של אבי תקווה מול וינסנט אניימה בדקה ה-92.

בסופו של דבר, שתי הקבוצות השיגו נקודה שלא ממש שיפרה את מצבן בטבלה, אבל לפחות השאירה אותן מעל לקו האדום, 0:0. ניצן שירזי ואורי מלמיליאן זכו לעוד הוכחה לכך שהם זקוקים בדחיפות לחיזוק מיידי, בעיקר בהתקפה.

מהלך המשחק

דקה 8 - מטה בטורינה הגביה כדור לרחבה, אלי ביטון בעט מחמישה מטרים לקורה, אסי בלדוט השתלט על הריבאונד, אבל בעט לגופו של השוער.


דקה 19 - כדור חופשי להכח. יוסי רוזן בעט מ-17 מטר לידיים של אניימה.


דקה 20 - אלי ביטון הגביה כדור לרחבה, אסי בלדוט בעט מ-7 מטרים החוצה.


דקה 22 - מור גולן פרץ לרחבה ובעט לשער, וינסנט אניימה קלט.


דקה 32 - מטה בטורינה הגביה מצויין לרחבה, קובי דג'אני נגח משישה מטרים מעל למשקוף.


דקה 36 - קובי דג'אני שוב היה קרוב להעלות את בני יהודה ליתרון, אבל כדור מסוכן שלו חלף ליד הקורה.


דקה 54 - דן רומן השתלט על כדור שהורחק מהגנת בני יהודה ובעט מ-16 מטר החוצה.


דקה 60 - מור גולן זכה למסירה מצויינת משוקי נגר, הסתובב ברחבה ובעט מ-7 מטרים, אלא שאניימה הדף מצויין.


דקה 61 - ליאור אסולין קיבל מסירה מצויינת מאלי ביטון ובעט מ-16 מטר מעל לשער.

דקה 86 - ליאור אסולין נתפס ברחבה וחיכה לשריקתו של השופט לירן ליאני, שסימן להמשיך. בני יהודה לא ניצלה את היתרון שהיה לה בהתקפה.


דקה 87 - ברק בדש עצר כדור בחזה והוריד מצויין לאימורו לוקמן, שבעט מ-16 מטר החוצה.


דקה 88 - ליאור אסולין כבש מכדור שהגיע אליו כנראה משוקי נגר. השופט פסל את השער בטענה לנבדל.


דקה 90 - אבי תקוה מצא עצמו חופשי מול אניימה והחמיץ מחמישה מטרים.


הרכב בני יהודה: וינסנט אניימה, אלי אברבאנל, יאיר אזולאי, יניב אלול, סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, קובי דג'אני (הרוויה קובאצ'ביץ', 69), מטה בטורינה (ברק בדש, 63), אסי בלדוט, אלי ביטון (אלירן עטר, 79), ליאור אסולין.


הרכב הכח ר"ג: מרשל עודה, אילן בכר, רובי רגב, סבטי ליפנייה, שוקי נגר, אדריאן גמאן, יוסי רוזן, דן רומן, דודי ליברמן (אבי תקוה, 46), מור גולן (ליאור ראובן, 75), שלומי אדרי (ג'ף איה, 82).

בבני יהודה שוב מוחים על השיפוט (רענן ברנובסקי)

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, אמר בסיום המשחק: "אנחנו קבוצת תחתית והיום התנהגנו ככזו. אנחנו שוב מוצאים את עצמנו מדברים על השופטים, גם גול חוקי שנפסל, גם פנדל שלא נשרק ואופסייד של שמונה מטרים בדקה ה-94 במהלך של אבי תקוה. זו אותה מנטרה מתחילת השנה וכנראה שזו לא הפעם האחרונה שיהיו טעויות נגדינו".

לגבי המשך דרכו בקבוצה אמר שירזי: "זו שאלה שלא צריכה להישאל. אני נשאר עד הסוף". בעניין סיפסולו של ראובן עובד: "זו החלטה לא קלה וצריך לדעת לקבל החלטות כאלה, גם אם מדובר בשחקן דומיננטי. ראובן שחקן חשוב של בני יהודה ומבחינתי הוא יישאר בה עד סוף העונה, אלא אם תגיע הצעה מפתה מחו"ל. הוא התבטא לא נכון השבוע מבחינתי ועשיתי את מה שלדעתי הקבוצה הייתה צריכה לעשות. אנחנו מתכוונים להתחזק בחלון ההעברות גם בהגנה וגם בהתקפה".

יו"ר בני יהודה חזי מגן התייחס לפרשה שמסעירה השבוע את הכדורגל הישראלי: "להקפיא את הליגות זה יומרני. יש חשדות ואולי גם נעשו מעשים, אבל צריך לתקן את הדברים. הליגה הזאת היא יקרה וחשובה. אם יש עשבים שוטים צריך לנקש אותם היטב".

מנהל משה דמאיו: "מבחינתי השיפוט היה הנושא המרכזי. נמאס לנו לבוא בטענות כל שבוע. זה קורה פעם אחר פעם באופן קבוע ותמיד השגיאות הן נגדינו. גם כשאנחנו מבקיעים שער חוקי לא נותנים לנו אותו. מה עוד נשאר לנו לעשות?"

מאמן הכח עמידר ר"ג אורי מלמיליאן: "אני לא מרוצה מתחילת העונה. יש לנו בעיה חמורה בחוד, אבל יש לנו קבוצה טובה. נחזור לשחק בבית, נביא 2-3 שחקני חיזוק ונביא גם נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully