וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלקה טיפסה לפיסגה הגרמנית

16.12.2006 / 18:46

ניצחה 0:1 את ארמיניה בילפלד וניצלה את העובדה שברמן תשחק רק ביום ראשון. באיירן מינכן הביסה 0:4 את מיינץ, הרטה-פרנקפורט 0:0

המחזור ה-17 בליגה הגרמנית נפתח עם לא מעט שערים ועם מוליכה חדשה לליגה, שאלקה, שניצחה 0:1 את ארמיניה בילפלד וניצלה את העובדה שורדר ברמן תשחק רק מחר (ראשון) מול וולפסבורג. באיירן דרסה את האחרונה בטבלה, מיינץ, עם 0:4 ושטוטגארט איבדה נקודות מול אנרג'י קוטבוס.

משחקי יום שבת

ארמיניה בילפלד - שאלקה 1:0

שאלקה חלקה ערב המחזור את המקום הראשון עם ורדר ברמן וידעה שהיא תוכל לטפס למקום הראשון אם תנצח בבילפלד. שער בודד של זלאטן באירמוביץ' הבוסני בדקה ה-82, עשה עבורה את העבודה.


אנרג'י קוטבוס - שטוטגארט 0:0

הקבוצה של ארמין ווה היא אחת מארבע הצלעות המרכיבות את הצמרת הגרמנית, אבל לא הצליחה לנצח במשחק החוץ ואיבדה את המקום השלישי לבאיירן מינכן.


הרטה ברלין - פרנקפורט 0:1

הקבוצה מעיר הבירה ראתה איך קבוצת המובילות בורחת לה בשבועות האחרונים, אבל לא ויתרה והשיגה ניצחון על חודו של שער. כריסטיאן חימנז כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-63.


מיינץ - באיירן מינכן 4:0

באיירן יצאה למשחק חוץ מול האחרונה בטבלה, שניצחה רק משחק אחד העונה ולא עתידה הייתה לשנות את זה דווקא מול הבווארים. חסן סאליהאמידז'יץ' העלה את באיירן ליתרון בדקה ה-31 ורוי מקאיי הכפיל לפני הירידה למחצית. קלאודיו פיזארו בדקה ה-64 ובסטיאן שוויינשטייגר כעבור שתי דקות, חתמו 0:4 גדול.


אאכן - המבורג 3:3

העולה החדשה םתחה טוב את העונה, אבל איבדה נקודות בחודשיים האחרונים. לפני שבוע היא שבה לנצח, עת עשתה זאת מול וולפסבורג. המבורג היא המכזבת הגדולה של גרמניה והגיעה עם ניצחון ליגה אחד, מאזן שלא הצליחה לשפר למרות שכפר הוליכה 1:3. לאאכן כבשו: אורליו רייקאמפ 62, כריסטיאן פילל 77, בסטיאן ריינהארדט 89. להמבורג: בסרט באריסה 33, קולין בנג'מין 67, דניאל ליובויה 76.


נירנברג - האנובר 1:3

לנירנברג: איביצ'ה באנוביץ' 31, מרקוס סקרות' 56, ג'וואר מנארי 90 (פנדל). להאנובר: תומאס ברדריץ' 5.


במשחק שפתח את המחזור ביום שישי ניצחה בוכום את בורוסיה מנשנגלדאבך 0:2 ועלתה מעל לקו האדום. תאופאניס גקאס העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-45 ושער עצמי של קרלוס קאחה בדקה ה-85 הבטיח ששלוש הנקודות לא יילכו לשום מקום. בוכום עלתה למקום ה-14, ויכולה לנשום אוויר תחתית צלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully