וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת קרית שמונה גירשה את העיתונאים ליציע

עדי פרג'

16.12.2006 / 13:24

קצין הסיור החדש מנע מהעיתונאים לשבת בתחומי המגרש, בניגוד להסדר שהיה מקובל במשך שנים

בקרית שמונה המאמן מתפרע, הבעלים נקנס, השחקנים "מבלים" בוועדות משמעת,אך מי שמשלם את המחיר על מצב הקבוצה הוא העיתונאים, כך לפחות החליטה משטרת קרית שמונה בראשות קצין הסיור החדש ג'יהאד עוואדה .

העיתונאים המגיעים לסקר את המשחק נוהגים לשבת במתחם מיוחד בתוך תחומי המגרש וזאת מכיוון שביציע עצמו אין מתחם מסודר לעיתונות או לאח"מים. הסדר זה היה נוח למשטרה,לקבוצה, לעיתונאים ולהתאחדות.

השבוע נכנס עוודה לתפקידו החדש, בעוד מפקד התחנה סנ"צ פארס פרג' יצא לחופשה קצרה, והחליט להראות לכולם "מי הבוס" החדש במגרש, אתמול (שישי) במשחק התיקו נגד בני לוד. מפקד הכוח הטרי החליט כי מעתה כתבי הספורט אינם מורשים להימצא בתוך תחומי המגרש ואלתר עבורם "יציע עיתונאים" באחד מהאזורים הפחות מאוכלסים ביציע. אותו יציע מאולתר היה פתוח לכל, מה שאפשר תנועת אוהדים בסמוך.

כאשר ראו אנשי התקשורת במקום כי המצב בלתי נסבל, ניסו כמה מהם לפנות שוב אל הקצין החדש כדי שישנה את החלטתו, אך גם אז סירב עוואדה לשנות את ההחלטה. גם הסבריהם של מנכ"ל הקבוצה יוסי אדרי והממונה על הספורט בעיר אלי מנחם לא הועילו.
כשנשאל רפ"ק ג'יהאד עוודה לפשר העניין הגיב: "מקומם של הכתבים הוא ביציע.אני לא יכול לאפשר לכל כך הרבה כתבים להיכנס לתחומי המגרש ולא משנה באיזה תעודה הם מחזיקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully