וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו רוני לוי רומז לשינויים בסגל בינואר

16.12.2006 / 20:04

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מהדרך בה שחקניו חזרו מפיגור באשדוד (1:1), אבל לא מהתוצאה. חזן: ”זה היה עוד מבחן עבורנו בדרך לצמרת”

ניר חורי

צילום ועריכה: דרור פיקלני

על שתי שאלות עדיין קשה לענות תשובה חד משמעית: הראשונה, האם אפשר להתחיל לקחת את קבוצתו של אלון חזן ממש ברצינות? והשנייה, האם אפשר גם להתחיל להתרגל אל הצירוף: מכבי חיפה - האלופה היוצאת?

מ.ס. אשדוד המפתיעה, שבשבועות האחרונים הפכה לדיירת קבועה בצמרת הטבלה, כבשה את המקום הראשון (לפחות עד שבית"ר ירושלים והפועל ת"א ייפגשו) לאחר שאירחה את מכבי חיפה, שיודעת כי למרות ההצלחה באירופה, האליפות בישראל נשארה הדבר הכי חשוב שיש לאוהדיה.

המחצית הראשונה היתה שקולה מאוד: חיפה פתחה טוב, אך מצאה את שוער אשדוד, סמי אג'יי, בכושר טוב, ומנגד התקפת המשולש של אשדוד (שריקי, הולצמן ועזרן) בחנה לא פעם את דוידוביץ' מרחוק וראתה שגם הוא הגיע למשחק. ליאור רפאלוב בלט במדי האלופה, אבל יכולת טובה של הצעיר מאור עקיבא לא הספיקה מול החבורה הנפלאה מאשדוד במחצית הראשונה. שי הולצמן הוותיק, החלוץ הכי טוב בליגה העונה, פרץ נהדר באגף השמאלי, חלף על פני שלושה משחקני חיפה ושם את הכדור על רגלו של שריקי, שבמיומנות קבע מבלי לעצור 0:1 לאשדוד, רגע לפני שריקתו של תבריזי למחצית הראשונה.

רוני לוי צעק על חניכיו בהפסקה ובפתיחת המחצית השנייה נראה שזה הלחיץ אותם יותר משדירבן. רצה הגורל ודווקא ההרחקה של גוסטבו בוקולי בדקה ה-52, אחרי שפגע ללא כדור בגורה טל, גרמה לאשדוד ללכת אחורה ולחיפה לבוא קדימה בכל הכוח. הרמה של יניב קטן הורחקה לא טוב ע"י חניכיו של חזן, ושלומי ארבייטמן (70) עשה מזה את השוויון, 1:1. חיפה, בינתיים, עדיין בפער סביר מהצמרת.

מהלך משחק

דקה 6: הולצמן בעט מתוך הרחבה, ודוידוביץ' הקדים את עזרן

דקה 10: קטן הפציץ מזווית קשה, סמי אג'יי הדף לקרן

דקה 14: דוד רביבו בחן את דוידוביץ' בבעיטה שטוחה מ-20 מטרים, ומצא ששוער חיפה בכושר טוב

דקה 17: קטן הרים כדור חופשי הישר לראשו של רפאלוב, שפספס רק במעט את השער

דקה 33: הפעם תורו של יניב עזרן לבחון מרחוק את עירנותו של דוידוביץ', זה נגמר בידיים של השוער החיפאי

דקה 42: תרגיל קרן של חיפה, רפאלוב הסתובב ברחבה ושיחרר כדור חזק לעבר השער, אך אג'יי הדף ללא כל קושי

דקה 45: גול!!! שי הולצמן נכנס לרחבה מצד שמאל, חלף על פני שלושה משחקני חיפה ומקו הרוחב מצא את עידן שריקי, שהמשיך בנגיעה פנימה. 0:1 לאשדוד, שער שמיני לשריקי

מחצית 2

דקה 52: אדום לבוקולי, שפוגע ללא כדור בגורה טל

דקה 68: הוצלמן את שריקי שוב הביכו את הגנת חיפה, ושוב, דוידוביץ' בא לעזרת חיפה, והציל באחד על אחד מול מלך השערים של ליגת העל

דקה 70: גול!!! קטן הרים מימין, הגנת אשדוד הרחיקה לא טוב לרגלי ארבייטמן, שמתוך הרחבה ירה בשמאל אל הפינה הרחוקה

הרכב מ.ס. אשדוד: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול, יוסי אופיר (מסאי דגו 85), עידן מליחי, דוד רביבו, עידן שריקי, יניב עזרן (ינון ברדה 89), שי הולצמן

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, חיים מגרלשוילי; חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, שלומי ארבייטמן; יניב קטן, רוברטו קולאוטי (אלן מסודי 77)

הולצמן: "היה לנו את כל מה שאפשר לבקש בשביל לנצח"

רוני לוי: "אחרי שהיינו בפיגור היה חשוב לנו לחזור למשחק ובעניין הזה הקרדיט לשחקנים. התוצאה מאכזבת, אבל ננסה לתקן ביום רביעי מול בני יהודה. סה"כ הייתי מרוצה מהמשחק שלנו, אבל פחות מהרגל המסיימת ומניצול ההזדמנויות".

רומן רוזנבלט, ממערכת וואלה!, מוסיף כי לוי היה מאוד עצבני במהלך הפסקת המשחק ושטף את שחקניו. מראה שהייתה בחדר ההלבשה של מכבי חיפה נשברה במהלך ההפסקה שלא במכוון, כתוצאה מכעסו של לוי.

בקבוצה כעסו על השופט, שלטענתם החמיר בין היתר עם בוקולי ולא היה צריך לשלוף אדום. ככל הנראה כבר במהלך השבוע הקרוב תתקבלנה החלטות בהנהלת הקבוצה בהתייעצות עם הצוות המקצועי לגבי שינויים בחודש ינואר. רוני לוי כבר רמז הערב לגבי העניין כי יתכנו שינוים אם כי לא מאסיביים.

עיקר ההחלטות תהיינה בנוגע לשחקנים שיעזבו את הקבוצה, כאשר מדובר בעיקר באותם שחקנים שלא מקבלים דקות משחק מאז תחילת העונה, דוגמת רביד גזל ועדן בן בסט, כשישנן לא מעט קבוצות שמעוניינות בשניהם. כמו כן טרם הוחלט סופית לגבי עתידו של אלן מסודי בקבוצה, למרות הגיבוי שנותן לו המאמן. דקל קינן ספג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו וייעדר ממשחקה הבא של הקבוצה.

בצד של אשדוד הייתה גם כן אכזבה, אם כי שם לא נשברו דברים. אלון חזן: "אני לא יכול להיות מרוצה, אבל אם להיות הוגן גם לא מאוכזב. מכבי חיפה היא קבוצה חזקה והיא הוכיחה אופי. זה מבחנים שהקבוצה עוברת בדרך להישאר איפה שהיא, בצמרת. הרחקה לא מוצלחת של אחד השחקנים שלנו הייתה יותר טובה מבישול של מישהו מחיפה והם ניצלו את זה. גם בתקופה של יוסי מזרחי שי הולצמן עבד עבור הקבוצה ובישל. היום זה במקרה בא לידי ביטוי".

שי הולצמן: "היה לנו את כל מה שאפשר לבקש בשביל לנצח. אני מנסה לעשות הכל בכל משחק. בגיל שלי אני מסתכל על כולם ואני מנסה שגם השחקנים הצעירים יהיו טובים כשהם לידי. הגעתי לגיל ולמעמד בהם אני לא צריך להתרכז רק בשערים. המועדון הזה חשוב לי מאוד, ככה אני רואה את זה וככה אני משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully