וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנכ"ל ההתאחדות צריך להתפטר"

לי בוץ

16.12.2006 / 16:20

לוני הרציקוביץ' לא נשאר אדיש לאירועים המסעירים, ושלח להתאחדות לכדורגל רשימה ארוכה של טענות ודרישות למהפכה ניהולית

אירועי הימים האחרונים, אשר במרכזם שחרורו של אושרי לוי מהפועל כפ"ס בגין חשדות של מכירת משחקים וביטול המשחק בין הפועל ב"ש להפועל רעננה בעקבות קבלת שוחד של שחקנים על מנת להטות את המשחק, יחד עם ההעמדות לדין בתקופה האחרונה יחד עם פרשת הכרטיסים למשחק בטדי, הספיקו ללוני הרציקוביץ'. הבוקר (שבת) שלח הבעלים של מכבי ת"א מכתב להתאחדות עם עיקרי טענותיו ודרישותיו כלפי אותו מוסד שדרש לפירוקו לא מכבר.

להלן המסמך המפורט של לוני, כפי שפורסמם באתר הרשמי של מכבי ת"א:
1. יישום לאלתר של דו"ח סטרשנוב כלשונו.
2. קיום לאלתר של בחירות חשאיות ללא יפויי כוח לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל.
3. שכירת שירותי חברת ייעוץ בינלאומית בעלת ניסיון מוכח לארגון מחדש של כל מבנה ההתאחדות לכדורגל.
4. הקמת מנהלות ליגה נפרדות לכל אחת מהליגות המקצועניות בדומה למבנה בליגה האנגלית.
5. העברת מבנה ההוצאות וההכנסות בליגות המקצועניות לבוררות ב-CAS בציריך, לצורך קביעת פרמטרים הוגנים וראויים בהתאם לקיים ב- UEFA ו/או בליגות המובילות באירופה.

שינוי חוק הספורט:
1. העברת הזכויות על שם המועדון ממרכז הספורט למועדונים והאגודות
2. באותם מקרים שמועדון אינו מעוניין בשרותיו של המרכז יופנו עמלות מועצת ההימורים בסך 15%, שמועברות כיום למרכזי הספורט, למועדון.
3. הקמתה של ועדת בדיקה ממלכתית לחקור את התנהלות ענף הכדורגל המקצועני בישראל במהלך 7 השנים האחרונות בדגשים על התחומים הבאים:

איגוד השופטים – בכלל זאת מינוי שופטים וקידומם, השפעה של בעלי תפקידים בקבוצות או בהתאחדות על מינוי שופטים למשחקים, תוכן הדוחות של שופטי משחקים ואמינותם, מינוי משבצי שופטים ותנאי העסקתם, הרכב הועדה למינוי יו"ר איגוד השופטים.

התנהלות ועדת הכספים - בדגש על המכרזים של ההתאחדות לכדורגל, מבנה ועדות ייעודיות לנושאים מסוימים והקשר של תוצאות המכרזים לקבוצות בליגת העל.

הקשר בין מרכזי הספורט למינוי היועץ המשפטי והתובע של ההתאחדות לכדורגל.

התנהלות תובע ההתאחדות לכדורגל - ומערך הגשת תביעות כנגד יחידים ומועדונים, הקשר בין התובע לאישים בהתאחדות לכדורגל והשפעתם על החלטותיו...

השעיה לאלתר של תובע ההתאחדות לכדורגל מתפקידו על רקע מדיניות של איפה ואיפה, עד אחרי בחינה של התנהלות זו ע"י ועדת הבדיקה הממלכתית או גורם חיצוני כגון משטרת ישראל.

פיטורין לאלתר של מנכ"ל ההתאחדות חיים צימר על העובדה שהוא מונה ללא מכרז ראוי, אין לו את הכישורים והיכולת לנהל גוף מורכב ,כאשר למשרה זו יש ביקוש ומועמדים טובים וראויים מתחומי המשק השונים.

קביעה של תקנון יסוד שימנע באופן מוחלט מינוי של בעלי קבוצות ובני משפחותיהם לתפקידי מפתח ובמיוחד ליו"ר וממלא מקומו בהתאחדות לכדורגל בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully