וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשדות להטיית ההפסד של נצרת עילית לרמת השרון

יואב ויכסלפיש ולי בוץ

16.12.2006 / 16:19

בנצרת מכנים את האירוע "מוזר", השחקנים יבדקו בפוליגרף בהוראת הבעלים. נבדקים גם המשחקים: לוד-קרית שמונה וטירת הכרמל-קרית אתא

אחרי שבאמצע השבוע עלתה הפועל נצרת עילית לכותרות בהקשר הלא מחמיא של אושרי לוי והירידה מליגת העל בעונה שעברה, היא עשויה לחזור אליהן במירוץ צמוד עם הפועל באר שבע. ההפסד הביתי אתמול (שישי) לרמת השרון 1:0 גרם לכמה מחברי ההנהלה לכנות את האירוע "משחק מוזר".

החשדות להטייה הגיעו מההתאחדות ואושרו ע"י אנשי נצרת. חבר הנהלה: "לא התפלאנו באמצע השבוע כשפרשת אושרי לוי התפוצצה. בסוף השבוע הזה אין הרבה חשק להתעסק בכדורגל". היעדרותו של הבלם עמי אזולאי, לדבריו מסיבות בריאותיות, הפתיעה את אנשי הקבוצה. מחר בבוקר יתייצבו כל שחקני נצרת עילית לבדיקת פוליגרף בהוראת הבעלים אבשלום נוריאל, שמעוניין לדעת מי משחקניו, אם בכלל, קשורים לאירוע.

בנוסף, בערוץ 10 דווח כי נבדק חשד להטיית תוצאות משחק נוסף בליגה הלאומית - הפועל קרית שמונה מול בני לוד, ומשחק הליגה הארצית בין עירוני טירת הכרמל לקרית אתא. עדי פרג' ממערכת וואלה! ספורט מוסיף שבקרית שמונה טענו כי לא הגיע אליהם שום מידע בעניין.

אלי טביב, הבעלים של הפועל כפ"ס, התייחס לפרשת אושרי לוי ב"שבת של כדורגל", ואמר: "הפרשיה התחילה מול בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד, אבל לא האמנתי ששוער ימכור משחק. אחרי שהפסדנו לבית"ר דיברתי עם אוחנה וגם הוא אמר לי שלא יכול להיות ששחקן כדורגל יעשה דבר כזה. בינתיים, אלי קיבל שיחות טלפון אנונימיות בהן נאמר לו שאושרי לוי מכר את המשחק. אחרי המשחק מול חיפה נקלענו למצב שבו היינו חייבים לבדוק בטח לאור השערים שספגנו.

"זימנו את אושרי לוי לבדיקת פוליגרף, על מנת להסיר כל ספק, הוא הסכים. והוא יצא דובר שקר. רציתי שהוא יצא דובר אמת.
שאלו אותו אם הוא מכר את המשחק מול חיפה והתשובה הראתה שהוא דובר שקר. הוא הלך אחרי זה לבדיקה פרטית ושם הוא יצא דובר אמת. לא עקבנו אחריו, אבל בגלל הספק שהיה לנו שלחנו אותו הביתה".

גם איצ'ה מנחם, יו"ר ההתאחדות התייחס לבלאגן אצלו בכדורגל: "נמסר לי שבנוסף לכדורגלנים, נעצר חשוד נוסף במתן שוחד. אני יודע שאין כל מידע שהמשחק בכפ"ס אינו תקין. מהיום כאשר הפרס יהיה גבוה נשלח חוקרים למגרשים. ידוע לי שהשחקנים מב"ש הודו שקיבלו כסף רק בגלל שהם פחדו מהחוקרים שאמורים היו להגיע למשחק".

על אושרי לוי אמר: "לי נודע רק כשהקבוצה החליטה לשחרר אותו. אנחנו צריכים לקבל מידע בדוק, אנחנו לא יכולים להיות ניזונים משמועות. ההתאחדות היא לא היחב"ל, היא לא משרד חקירות אין לנו את הכלים. המשטרה צריכה לקבל את הכלים מהמדינה. מי שיתפס שמכר משחק והדבר יוכח יורחק מהכדורגל לכל ימי חייו. אני מקווה שהכתם הזה לא יעיב על ההישגים האחרונים של הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully