וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה קטנה על רונאלדיניו

16.12.2006 / 15:58

אלופת היבשת, ברצלונה, תתמודד מחר נגד אינטרנסיונאל הברזילאית בגמר אליפות העולם לקבוצות ותנסה לזכות בתואר לראשונה

מחר ייערך גמר אליפות העולם בין ברצלונה לאינטרנסיונאל הברזילאית, באיצטדיון ביוקוהמה שאירח את גמר גביע העולם ב- 2002, וברצלונה תנסה לסגור שנה מושלמת עם אליפות, גביע האלופות והתואר הבין יבשתי, בו טרם זכתה.

בארסה אמנם הביסה 0:4 את אמריקה ממקסיקו בחצי הגמר, בעוד "אינטר" גברה רק 1:2 על אל אהלי ממצרים, אבל המאמן פרנק רייקארד הודה בפני העיתונאים שיש מקום לשיפור בעיקר בריכוז מול השער. רייקארד זכה בתואר כשחקן פעמיים עם מילאן ב- 1989 ו- 1990 וינסה להיות האירופאי הראשון שזוכה בו כשחקן וכמאמן.

עבור רונאלדיניו יהיה זה דרבי פרטי, מאחר שהוא גדל בגרמיו, היריבה העירונית של אינר נסיונאל בפורטו אלגרה, אבל הכוכב טען שהפיקנטריה הזו לא מעניינת אותו והוא יעשה הכל כדי שבארסה תזכה לראשונה בתואר, אותו הפסידה בגמר 92' לסאו פאולו מברזיל.

מאמן אינטרנסיונאל, אבל בראגה: "ניתן את כל מה שיש לנו. נשמור על רונאלדיניו מקרוב ולא ניתן לו מרחב. במצב כזה המשחק תלוי בהתקפה שלנו". המאמן מקווה להתעלות של פרננדאו והחלוץ לואיז אדריאנו, שהבקיע את שער הניצחון נגד המצרים.

במשחק על המקום החמישי הביסה צ'ונבוק מדרום קוריאה, אלופת אסיה, את אוקלנד סיטי מניו זילנד, אלופת אוקיאניה בתוצאה 0:3. לפני הגמר ייערך המשחק על המקום השלישי בין אל אהלי לאמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully