וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכרונותיו של גוטמן מטדי

16.12.2006 / 19:41

מכבי נתניה סיימה ב-1:1 מול האחרונה בטבלה, הפועל פ"ת, ואלי גוטמן שוב שמע שריקות בוז וקריאות "תתפטר" מהקהל של קבוצתו

הפרויקט של דניאל יאמר נראה פחות ופחות זוהר משבוע לשבוע. אולי זו השבלוניות של אלי גוטמן, אולי זו ירידת המתח של השחקנים שאיבדו גובה, אבל עם התוצאות קשה להתווכח - נתניה הגיעה למפגש שלה מול נועלת הטבלה עם שלושה הפסדים בארבעת משחקיה האחרונים.

גוטמן ידע שלאוהדים בקופסה אין סבלנות לראות עוד משחק משעמם ונטול שערים מול קבוצת תחתית ואולי בהתאם לזאת, אולי בגלל היריבה החלשה, הקבוצה שלו שלטה במשחק. אולם שליטה ותוצאה לא תמיד הולכים ביחד. גוטמן שוב לא ניצח ועוד פעם שמע שריקות בוז צורמות מהקהל הנתנייתי, כשהפעם מתווספות גם קריאות "תתפטר".

הפועל פ"ת, שהייתה חייבת את הנקודות, התקשתה לעבור את החצי, אבל התקפה מתפרצת מוצלחת שלה בדקה ה-44, העניקה לה יתרון יקר, אחרי שמאור בוזגלו בישל לסעיד מוקאסי. במחצית נכנס דניאל יאמר לחדבר ההלבשה של קבוצתו ואם או בלי קשר, זו הצליחה להשוות 5 דקות בתוך המחצית השנייה, אחרי שברק ויסוקר השמיט כדור לשערו, אבל ה-1:1 הזה הוא בבחינת כישלון של הנתנייתים. הנגיחה של איתי שכטר ביפתח הררי, שזיכתה אותו בכרטיס אדום, כבר מצביעה על המסלול מטה של הקבוצה בצהוב.

בתחילת העונה נתניה נראתה נהדר וניצחה את מכבי חיפה ואת בית"ר ירושלים. מאז הקבוצה חזרה לבינוניות שאיפיינה אותה גם לפני שנה, לפני עידן המיליונר הגרמני. פ"ת ממשיכה לגסוס בדרך לליגה השנייה. היום עלה המשבר עוד שלב, כשאוהדי הקבוצה שרקו בוז לעידן סרור.

אחרי 13 מחזורים נראה כאילו אפשר לחתום את העונה של שתי הקבוצות. נתניה תסיים אותה במקומות 5-8, הרי ככה יאמר רצה, אז אין כאן כישלון. אייל לחמן, אם עדיין יהיה שם, יאמן את פ"ת בליגת המשנה.

מהלך המשחק

דקה 28: הקשר הרומני, זנו בונדאה ,שהיה מהבולטים בנתניה, קיבל כדור על הסף הרחבה אלכסונית לשער ובעט פצצה לפינה העליונה, ויסוקר מצליח בקושי להדוף את הכדור לקרן

דקה 44: גול! פ"ת יצאה למתפרצת, בוזגלו הכניס כדור עומק למראסקי, שכבש בבעיטה אלכסונית. 0:1 לפ"ת.

דקה 50: גול! איתי שכטר פרץ בצד ימין והגביה לכיוון הרחבה. ברק ויסוקר הגיע ראשון לכדור, אבל שמט אותו לשערו. 1:1.

דקה 55: כל שחקני ההגנה של נתניה פיספסו את הכדור שהגיע לסעיד מוקאסי, וזה ממרחק של 3 מטרים בעט את הכדור לידי שטראובר.

דקה 78: דדי בן דיין פרץ לרחבה אלכסונית מצד שמאל, בעט חזק, ועל קו השער מי שהציל את הכדור הוא.. שי בירוק שניסה לדחוק את הכדור ובמקום זה בעט אותו החוצה

דקה 88: איתי שכטר נגח ביפתח הררי וראה את הכרטיס האדום.



מכבי נתניה: לירן שטראובר, אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין, מזואה אנסומבו, אמיר טגה (ג'ף טוטואנה 80), זנו בונדאה, אופיר חיים (שי בירוק 66), איתי שכטר, אוקוצ'ה

הפועל פ"ת: ברק ויסוקר, יפתח הררי, זאב חיימובוץ', מעוז סמיה, מהרן אבו ריא, צ'ק גדיאגה, יוסי דורה, עידן סרור (גל יער 85), יניב לוזון, מאור בוזגלו, סעיד מקאסי

גוטמן: "השטות של שכטר תעלה לו 1000 דולר" (רומן רוזנבלט)

מאמן הפועל פתח תקוה, אייל לחמן: "משחק ההתקפה שלנו היה מצוין ומהיר. גם השער היה מהתקפה מהירה. יכולנו גם לכבוש בסיום, במשחק המעבר, בעיקר עם מקאסי. אבל גולת הכותרת שלנו זה משחק ההגנה. חוליית ההגנה שלנו היא בגיל ממוצע של 19 והם עמדו טוב. אני מרוצה מהנקודה, אבל עוד יותר מרוצה מהנקודה שבה הבאנו אותה".

לחמן התייחס גם לשער שספגה קבוצתו: "בלי קשר לשער הזה, הפועל פ"ת התברכה בשוערים, קודם כל רפי כהן שהוא הבכיר שלנו, אחריו ברק. מי שעוקב אחרי מחלקת הנוער יודע שפ"ת תהיה מסודרת בשנים הקרובות. לגבי ברק, אחרי הסבא יעקב והדוד איציק, אני בטוח שהוא יהיה השוער הבכיר בארץ בעתיד הקרוב".

לגבי קריאות הבוז של הקהל של פתח תקוה לעבר עידן סרור הסביר: "סרור, מעצם האופי שלו הוא אנרגטי, ומי שאנרגטי מכדדר הרבה. היו כמה כדרורים שלו שגרמו למתפרצות של נתניה והקהל לא אהב את זה".

מאמן מכבי נתניה, אלי גוטמן: "בחדר ההלבשה השחקנים היו מאוד מאוכזבים וכעוסים וזה הראה לי עד כמה הם לוקחים ללב את מה שקורה. זה לא סוד שחסרה לנו רגל מסיימת ואני מתכוון לחזק את הקבוצה בשני שחקים בחלק הקדמי, כשאין שום כוונה לשחרר את בונדאה שגם היה טוב מאוד היום. לגבי הקריאות של הקהל, אני יכול להבין אותו, למרות שאני לא מקבל את זה.

לגבי איתי שכטר והרחקתו אמר: "איתי שכטר צריך להתבגר, ואני מדריך אותו כמו שאני עושה עם ילדיי בבית. אני בטוח שעוד כמה שנים הוא כבר לא יתנהג כמו שהוא מתנהג היום . מה שכן השטות שלו היום תעלה לו ב-1000 דולר."

קשר מכבי נתניה, אמיר טגה: "אני יוצא אוכזב מהמשחק, אני מרגיש שנשדדנו. רצינו, נלחמו שיחקנו טוב, הגיע לנו לקחת 3 נקודות. נקודה אחרי 3 הפסדים רצופים, כולל גביע הטוטו היא גם טובה. אולי עכשיו שמצפים לנו משחקים נגד קבוצות הצמרת נצליח לשחזר את מה שעשינו בסיבוב הראשון".

נשיא מכבי נתניה, דניאל יאמר שנכנס במהלך ההפסקה, אמר בסיום המשחק: "שפת הגוף של הקבוצה הייתה טובה היום, הקבוצה עבדה קשה, נלחמה ונתנה הכל אולם לצערי הכדור סירב להיכנס. אנחנו בדרך הנכונה ואני מאמין שהמשברון מאחורינו".

כפי שהבטיח אלי גוטמן מיד בסיום המשחק בנוגע לחיזוק הקבוצה, הוחלט הערב כי מחר יקיים מאמן הקבוצה פגישה עם הנהלת הקבוצה ובראשה, הנשיא דניאל יאמר, על מנת לדון בחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות שיפתח בעוד כשבועיים. על הפרק חיזוק בשני שחקני התקפה לפחות, אחד מהם זר שיגיע על חשבונו של ג'ף טוטואנה ושחקן ישראלי בעמדות הקשר הקדמי והחלוץ, כשלא מן הנמנע כי בהמשך תתחזק הקבוצה בשחקן קישור נוסף, בהתאם לאפשרויות במהלך מועד ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully