וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוזונים ממשיכים לאבד גובה

16.12.2006 / 20:29

מכבי פ"ת איבדה עוד שתי נקודות בצמרת אחרי שסיימה ב-2:2 מול מכבי הרצליה. טולדו וקימוטו כבשו להרצליה, גולן כבש צמד לפ"ת

הלוזונים בנו על תקיעת יתד בצמרת. הם אמנם יכולים להודות למכבי ת"א, שעזרה להם להישאר בינתיים במקום השלישי, אבל אחרי התיקו השני ברציפות של מכבי פ"ת, הפעם 2:2 מול מכבי הרצליה ב"אורווה", קשה להאמין שהיא עדיין תוכל לאיים על המקום הראשון בשבועות הקרובים. מצד שני, בליגה משוגעת כמו זאת, עם כל כך הרבה דברים שקשורים ולא קשורים לכדורגל, אי אפשר לדעת.

מכבי הרצליה הציגה עוד משחק מרשים ועמדה שווה בשווה מול הלוזונים. היא גם הובילה פעמיים. זה התחיל בשער של שלומי טולדו בדקה השניה והמשיך בשער של דייהו דייויס בדקה ה-50. למזלם של הלוזונים, עומר גולן המשיך להוכיח שהוא חזר לכושר מלא כשהישווה פעמיים, בדקות ה-14 וה-56.

בהרצליה קיוו להיחלץ מהקו האדום במחזור הזה, אלא שהתיקו 0:0 בין בני יהודה להכח עמידר ר"ג, השאיר אותם הרחק למטה.

מהלך המשחק

דקה 2 - גול! כפיר אדרי פרץ מצד שמאל והגביה כדור לרחבה, שלומי טולדו נגח פנימה. 0:1 למכבי הרצליה.

דקה 13 - פפי קימוטו מצא את עצמו במצב של אחד על אחד מול אוהד כהן, הקפיץ מעל שוערה של מכבי פ"ת אבל הכדור יצא החוצה.

דקה 14 - גול! עומר גולן השתלט על כדור ובעט לשער. מכבי פ"ת הישוותה ל-1:1.

דקה 50 - גול! ההגנה של מכבי פ"ת חלמה ופפי קימוטו ניצל את זה כדי להחזיר לקבוצתו על ההחמצה שלו במחצית הראשונה וכבש. מכבי הרצליה עלתה ל-1:2.

דקה 56 - אורי לוזון בעט כדור חופשי למכבי פ"ת מ-25 מטר, יוסי שקל הדף, עומר גולן השתלט על הריבאונד כדי לכבוש מקרוב. מכבי פ"ת הישוותה ל-2:2.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר (אופיר עזו, 55), מורד מגמאדוב, מאוריסיו ג'ובאניני, קובי גנון, אורי לוזון, אנדרה קלדיירה (אסי משיח, 46), בלסינג קאקו, רוביל סרסור, עומר גולן, פטריק סופו.

הרכב מכבי הרצליה: יוסי שקל, איתן עזריה, לאוניד קרופניק, יא יא פטי, אייל טרטצקי, דייהו דייויס, מהראן ראדי, כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים (רגב וולט, 88), פפי קימוטו (חי בן לולו, 90), שלומי טולדו (חיים מלכה, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully