וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לשתי הקבוצות הגיעה יותר מנקודה"

16.12.2006 / 17:20

מכבי ת"א הגיעה ללויטה, פגשה את הפועל כפ"ס וסיימה מולה ב-1:1. אלי כהן התרשם מרמת המשחק והוסיף: "הקהל נהנה יותר מאיתנו"

קשה לשחק תחת עננת החשדות שאופפת את הכדורגל הישראלי. פגעו לנו בציפור הנפש. עם תנאי פתיחה שכאלה ניסו הפועל כפר סבא ומכבי ת"א להחזיר לנו את האמונה שנסדקה קשות.

אחרי הבונקר המביש של מכבי ת"א בטדי מול בית"ר ירושלים, אלי כהן חזר לשחק בהרכב שהתחיל את הרנסנס במחזור ה-5, עם משה ביטון ועומר פרץ באגפים מאחורי מרדיקוביץ'.
כפר סבא, מנגד, הגיעה אחרי שבוע סוער, אבל הזכירה במעט את ההתלהבות ההתקפית שהיא שידרה במחזורים הראשונים.

פתיחת המשחק הבטיחה רבות, בעיקר מבחינתם של המקומיים, שתקפו ללא הרף מאגף ימין עם ישראלביץ' ויבואה, על חשבונו של שטרית המסכן. מכבי, באחת ההתקפות הבודדות שלה, ניצלה נפילה של רוסו ברחבה ושלחה בדקה ה-10 את הגיבור שלה, אבי נמני, לכבוש מהנקודה הלבנה, 0:1.

אלא שאז קבוצתו של אלי כהן חזרה לסורה וכפ"ס השתלטה על המשחק. בעיטה של שלו מנשה במחצית השנייה מצאה את ידו של יובל שפונגין בתוך הרחבה. ז'וזה דוארטה (52) דייק מהנקודה הלבנה מול קבוצתו לשעבר. לברזילאי היו הזדמנויות נוספות להפוך את התוצאה, אך המזל היה עם הקבוצה מתל אביב, שלא הגיעה לאף הזדמנות במחצית השנייה, והשאירה לאוהד לויטה זכרונות נעימים מהיום שבו הפך לשוער הראשון של אוחנה.

מהלך משחק

דקה 4: עומר פרץ עבר שחקן ברחבה והשאיר למישאלוב שהגיע מאחור, אך הגנת כפ"ס ניקתה בשקט לחוץ.

דקה 5: ישראלביץ' מסר רוחב לדאורטה, שמ-5 מטרים בעט על יחיאל, ומכבי ניצלה מגול ראשון מוקדם.

דקה 8: יבואה עבר באגף ימין את שטרית ומזווית קשה כשכולם חיכו להגבהה, יבואה בעט לשער כדור שפגע בקורה.

דקה 10: גול! רוסו הוכשל ברחבה ע"י שלו מנשה, בוחבוט הורה על הנקודה הלבנה. אבי נמני בעט חזק לפינה הנמוכה של לויטה הצעיר. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 18: שוער מכבי, קאלה, יצא שלושים מטר מהשער והרחיק כדור חלש לרגליו של דוארטה, שבעט רע ישר לגופו של קאלה. בוחבוט קבע שהשוער לא השתמש בידיו מחוץ לרחבה.

דקה 40: רוסו מאבד כדור שלושים מטרים משער מכבי. אביחי ידין בעט טוב מחוץ לרחבה, אך קאלה, כרגיל, היה במקום.

מחצית 2

דקה 52: גול! שלו מנשה בעט לידו של שפונגין ופנדל נוסף, הפעם לזכות כפ"ס. דוארטה שם אותו בפנים מול קבוצתו לשעבר, 1:1.

דקה 70: דוארטה עבר את יחיאל ומתוך הרחבה בעט מעל המשקוף, והחמיץ הזדמנות נהדרת להשלים מהפך.

דקה 90: שוב דוארטה, הפעם הוא מסובב לפינה הרחוקה, אבל הכדור חולף ליד הקורה.

הרכב הפועל כפ"ס: אוהד לויטה; ולנטין תאודוריקה, דגלאס דה סילבה, אלון חלפון (אבו בקרי 45), עמנואל פאפו; שלו מנשה, גיז'רמו ישראלביץ', אביחי ידין, לירון זרקו; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה

הרכב מכבי ת"א: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, ליאור ז'אן, אבי יחיאל, אורי שטרית, אבי נמני, מושיקו מישאלוב, ג'ובאני רוסו, עומר פרץ, משה ביטון (שבחון 84), מילאן מרדקוביץ'

אוחנה: "מקווה שאלמדון יגיע"

אלי כהן אמר אחרי המשחק: "המשחק היה שקול וקצבי מאוד. שתי הקבוצות היו עם יומרות התקפיות מאוד. כפ"ס קבוצה מאוד מסוכנת. אני חושב שהקהל נהנה יותר משתי הקבוצות. חבל שאי אפשר לתת יותר מנקודה על תיקו מהנה. מגיע לשתי קבוצות יותר מנקודה היום".

על כוונות החיזוק של מכבי ת"א אמר כהן: "אם הייתי עם היד על הברז של הכסף הייתי אומר שאני רוצה עוד קשר מרכזי וחלוץ. אנחנו זקוקים לעוד שחקנים עם נרצה להיות בצמרת הגבוהה".

אבי נמני הוסיף: "אנחנו מאוד מאוכזבים כי הובלנו ושרקו נגדנו לפנדל שלא היה. זה כואב, אבל זה משחק חוץ נגד קבוצה שבנויה טוב. הייתי יותר שמח אם היינו יוצאים לפגרה עם ניצחון, אבל מבחינתו ממשיכים הלאה".

על אירועי הימים האחרונים, אמר הקפטן: "לא עניין אותנו נושא פרשות ההימורים ולפי דעתי עושים מזה פי 200 יותר ממה שזה. היו תקלות יותר חמורות בליגות יותר חשובות ופתרו את הנושא ללא בעיה ובמהירות. זה לא צריך להשפיע על הכדורגל".

אלי אוחנה, מאמן כפ"ס, התייחס לפרשת אושרי לוי: "אני מקווה שהעניין עם אושרי לוי לא השפיע על השחקנים. עברנו את המשחק בצורה טובה. אני לא רוצה להאמין שדברים כאלו קורים בכדורגל הישראלי. עד עכשיו אני רוצה לחשוב שאושרי לוי לא קשור בשום דבר, אבל ברגע שהיה ספק החלטנו לשחרר אותו. הוא יכול לנסות לתבוע את הזכויות שלו, אני לא יודע אם הוא יצליח".

אוחנה גם התייחס לחור שנפער בין הקורות של קבוצתו ואמר: "אני מקווה שתום אלמדון, אם חיפה יסכימו לשחרר אותו, ואם הוא יסכים, יגיע אלינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully