וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 15: בלי לקחת שבויים

17.12.2006 / 6:15

אינדיאנפוליס וסינסינטי ייפגשו במאנדיי נייט בקרב שמבטיח רבות. דאלאס ניצחה באטלנטה 28:38, הג'איינטס מול האיגלס

משחק אחד כבר מאחורינו (ועימו גם הימור שירד לפח), בכלל, השבוע שעבר היה של 9 מ-15, בערך כמו הממוצע, כשלהפתעות של המחזור היה אחראי ה-AFC מזרח, עם ההשתקה של מיאמי על ניו אינגלנד והבעיטה בדלי של הג'טס בבית מול בפאלו.

מה צפוי לנו השבוע? אינדיאנפוליס וסינסינטי, קודם כל. הקולטס כבר ראו את עצמם לפני חודש מתכוננים בשלב הזה לפלייאוף, ולא האמינו שיגיעו למפגש הזה כשהם נלחמים על הביתיות, דווקא מול הקבוצה הכי חמה בליגה. פילדלפיה תגיע לג'איינטס סטדיום למשחק שתמיד מעניין, טנסי תנסה לשמור על סיכויי הפלייאוף שלה מול ג'קסונוויל וניו אורלינס תקווה להבטיח מקום בפלייאוף בפעם השניה בלבד בתולדותיה, כשתשחק בבית מול וושינגטון.


אטלנטה (7:7) - דאלאס (5:9) 38:28

אחרי הניצחון של סן פרנסיסקו על סיאטל, התקיים הלילה (בין שבת לראשון) משחק נוסף, בין אטלנטה לדאלאס. טוני רומו והקאובויס ידעו להתעלות ולחזור היטב מההפסד של שבוע שעבר לניו אורלינס, כשרומו מוסר לשני טאצ'דאונים - שניהם לידיו של טרל אואנס. רומו סיים עם 22 מ-29 לשני טאצ'דאונים. מריון בארבר היה האיש שנכנס לאנדזון עם עוד שניים, דמרקוס וור החזיר חטיפה ממסירה של מייקל ויק לטאצ'דאון. באטלנטה היה ויק טוב עם 233 יארד וארבעה טאצ'ים, החזיר את הפאלקונס מפיגור 14:0 ליתרון, אבל שני הטאצ'דאונים של בארבר, אחד בסיום הרבע השלישי והשני בסיום הרביעי סגרו עניין.


ועל המסך שלנו בסוף השבוע הזה?

METV:

20:00: מינסוטה - ניו יורק ג'טס

23:05: אריזונה - דנבר


FOX:

20:00: ניו אורלינס - וושינגטון


ESPN:

בין ראשון לשני, 3:15: סן דייגו - קנזס סיטי

בין שני לשלישי, 3:30: אינדיאנפוליס - סינסינטי

בריס רוצה לסגור את הברז (שעה ראשית - 20:00)

ניו אורלינס (4:9) - וושינגטון (9:4)

צריך לקרות משהו מאוד מוזר כדי שהסיינטס לא יבטיחו כבר אחרי המחזור הזה את העליה לפלייאוף, ואולי גם את ראשות ה-NFC דרום. דרו בריס יכול רק להסתכל בערגה על האיש שנבחר איתו באותו דראפט לאותה קבוצה, לדניאן טומלינסון, מכיוון שהוא זה שיפריד בינו לבין תואר MVP. הקדושים חזרו עם ניצחון ענק מדאלאס, ומוכנים לכתוש את ג'ייסון קמפבל והרדסקינס. ג'ו הורן לא ישחק בגלל פציעה.

התחזית: עם או בלי הורן, זה לא אמור לשנות. ניצחון לסיינטס


בולטימור (3:10) - קליבלנד (9:4)

הרייבנס חיים ובועטים במאבק להשגת שבוע חופש בפלייאוף, ובכל מקרה ייצאו נשכרים מהמפגש בין הבנגאלס והקולטס. בהנחה שינצחו את הבראונס, ניצחון של אינדי יעניק להם את אליפות ה-AFC צפון. ניצחון של הבנגאלס ישים אותם בעמדה מספר 2 לפלייאוף, שפירושה שבוע חופש. בולטימור, וזאת הזכיר כבר אמיר ציפורי השבוע, עושה קולות של קבוצת הסופרבול מ-2000 - התקפה שלא מפריעה להגנה לקחת אותה עד הסוף. ג'מאל לואיס היה חולה השבוע אבל ישחק, רשימת פצועים ארוכה בקליבלנד. דרק אנדרסון יעלה אצל הבראונס בעמדת הקוורטרבק, וצפוי לאכול הרבה מאוד קש.

התחזית: ניצחון לרייבנס


ניו אינגלנד (4:9) - יוסטון (9:4)

הפטריוטס הם ממש, ננסח זאת בעדינות אופיינית - קבוצה מגעילה ומסריחה כאחד. זו קבוצה כבויה שנראה שהמושג "הטבלה לא משקרת" לא חל עליה. ההפסד למיאמי היה התחתית שבתחתית, והשבוע יוסטון באה כמו במרשם רופא. אמה מה, לפני שבועיים נגד דטרויט הלך מאוד קשה לפאטס, ככה שאתם יודעים - שום דבר לא בטוח פה. הפולבק ג'אמיל קוק בחוץ ביוסטון, ואולי גם הרץ של ניו אינגלנד, לורנס מארוני.

התחזית: פטריוטס, ולא בלב שלם


טנסי (7:6) - ג'קסונוויל (5:8)

מבחן גדול לג'אגוארס, שהצליחו להעמיד שני משחקים טובים במשך שבועיים רצופים. מול אינדיאנפוליס, היגוארים טחנו 375 יארד על הקרקע. אבל מולם תתייצב הקבוצה הכי שאפתנית בליגה, זו שפתחה במאזן 4:0 והיום נראית מאיימת אפילו על הפלייאוף (אם כי לא תגיע לבסוף). טראוויס הנרי ו-וינס יאנג יתנו קרב עצבני לדייויד גרארד, פרד טיילור וגיבור השבוע שעבר, מוריס ג'ונס דרו.

התחזית: לא עוצרים שור בדישו. איזה שור ייעצר? זה של טנסי. ניצחון לג'קסונוויל

עוד הזדמנות לג'טס

מינסוטה (7:6) - ניו יורק ג'טס (6:7)

הג'טס כבר יכלו לטפס לראשות ה-AFC מזרח אם לא הפסדים נאיביים במיוחד, כמו זה שבשבוע שעבר, לבפאלו. למינסוטה יש עדיין סיכויי פלייאוף תיאורטיים, אבל כקבוצה מזעזעת כל כך היא תמצא דרך להפסיד לפחות משחק אחד מהשלושה שנותרו לה. בראד ג'ונסון יפתח במיני, למרות שנחטף 15 פעמים העונה.

התחזית: ניצחון לג'טס


שיקגו (2:11) - טמפה ביי (10:3)

הקבוצה שלה יקבע המשחק הזה יותר היא טמפה ביי, שעשויה לזכות בסוף העונה בבחירה מספר 1 בדראפט. הדובים הבטיחו כבר שבוע חופש בפלייאוף, וניצחון נוסף יקרב אותם גם להבטחת הביתיות לכל אורכו. תומאס ג'ונס בסימן שאלה עקב פציעת קרסול, וסדריק בנסון צפוי לקבל כמות מוגברת של נשיאות.

התחזית: ניצחון לשיקגו


גרין ביי (8:5) - דטרויט (11:2)

מפגש בין שתי קבוצות מזעזעות בלמבו פילד, כשהפאקרס ינסו להמשיך להמתיק את טעם העונה, אחרי הניצחון בסן פרנסיסקו בשבוע שעבר. דונלד דרייבר בסימן שאלה בשל פציעת כתף.

התחזית: ניצחון לגרין ביי


קרוליינה (7:6) - פיטסבורג (7:6)

עבור אחת הקבוצות האלה, העונה תינעל סופית ורשמית אחרי המשחק הזה. פיטסבורג מגיעה למשחק עם שמץ של תקווה לאור השיפור הגדול ביכולת של בן רותלסברגר וההתקפה. הפנת'רס באים במוראל ירוד, אחרי שלושה הפסדים רצופים ובלי רוח במפרשים. ג'ייק דלהום עדיין פצוע, וכריס ווינקי יפתח שוב, כנראה, בקרוליינה, אחרי שזרק ל-423 יארד בשבוע שעבר.

התחזית: ניצחון לקרוליינה, בכל זאת


בפאלו (7:6) - מיאמי (7:6)

היי, גם לשתי הקבוצות האלה יש סיכוי תאורטי להיכנס פנימה לינואר. והיי, גם שתיהן לא תהיינה שם. והיי, שתיהן מגיעות אחרי שבוע גדול, בפאלו עם ניצחון על הג'טס, מיאמי עם ההשבתה של הפטריוטס. והיי, בואו נדלג הלאה למשחקים החשובים באמת.

התחזית: והיי, ניצחון למיאמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

נקודת הג'יי, נקודת הג'ף (שעה ראשית - 23:05-23:15)

אריזונה (9:4) - דנבר (6:7)

איך נפלו גיבורים? הברונקוס היו 2:7 לפני חודש בדיוק, ועכשיו מוצאים את עצמם במשחק גורלי במדבר. וזה לא יהיה קל מול מאט ליינארט, שנכנס לעניינים ועושה קולות של מישהו שיהיה מאוד מאוד גדול בשנים הקרובות. ג'יי קאטלר, מהעבר השני, הראה המון ניצוצות בשבוע שעבר בסן דייגו, כשעשה מיני קאמבק מול הצ'ארג'רס, שלא הספיק. הפסד של הברונקוס פירושו שכנראה בינואר הם לא ישחקו.

התחזית: והם לא ישחקו בינואר. ניצחון לאריזונה


ניו יורק ג'איינטס (6:7) - פילדלפיה (6:7)

זה יהיה מפגש בין שתי קבוצות שגילו את עצמן מחדש. הג'איינטס חזרו מקרוליינה עם ניצחון ענק, האיגלס חילצו ניצחון בלנדובר מוושינגטון, ומי מהשתיים שתוציא W במשחק הזה תרגיש מאוד בנוח. "ידענו בקרוליינה שיש לנו הזדמנות לשלוט בתמונה, וזה מה שעשינו", אמר טיקי בארבר אחרי המשחק. ג'ף גארסיה הדליק את פילי, שאחרי מאזן שלילי של 6:5, תבקש להשיג ניצחון שלישי ברציפות.

התחזית: הנדר של המדור הוא שלא מהמרים על הג'איינטס, אבל הוא שובר את השבועה החמורה. ואף אחד לא יסלח לו אם הם לא ינצחו את זה. ניו יורק.


אוקלנד (11:2) סט. לואיס (8:5)

נו, מה יש לכתוב על המשחק הזה? נדלג עליו ויפה דקה אחת קודם. ניצחון לאוקלנד

לדניאן הולך על ה-30

סן דייגו (2:11) - קנזס סיטי (6:7) - בין ראשון לשני, 3:15

ניצחון של הצ'ארג'רס והפסד של הקולטס יקרב מאוד את סן דייגו לשבוע החופש. לדניאן טומלינסון מגיע משבוע שבו שבר את שיא הטאצ'דאונים לעונה, 29, ובינתיים נראה שהוא בקצב של 35-38 טאצ'דאונים, שיא שצפוי להחזיק מעמד עוד הרבה מאוד שנים. מול LDT יעמוד לארי ג'ונסון, שאמנם לא מפלצתי כמוהו במספרים אבל עדיין רץ אחורי מאוד מאיים. הצ'יפס צריכים לנצח אם הם רוצים להישאר במרוץ.

התחזית: ניצחון לסן דייגו


אינדיאנפוליס (3:11) - סינסינטי (5:8) - מאנדיי נייט, 3:30

איך שגלגל מסתובב לו. הקולטס עד לפני חודש היו הקבוצה לנצח, הבנגאלס דשדשו ועכשיו יחסי הכוחות נראים שווים, עם יתרון קל לסינסינטי. בשנה שעברה הגיע פייטון מאנינג לאוהיו והמשחק האדיר הזה הסתיים ב-37:45 לאינדי. צפו למנת נקודות דומה בין שני הגאנרים הכי גדולים בליגה. במשחק הקרקע יעבוד רודי ג'ונסון שעות נוספות, אחרי שראה את הפרסות מתנהגות כמו מסננת מול ג'קסונוויל.

התחזית: הפסד של אינדי מאוד מסוכן, אבל גם בלתי נמנע. ניצחון לבנגאלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully