וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי והפועל ראשון ממשיכות לנצח ולהוליך את הטבלה

ספי שלם, אתר שוטר

15.12.2006 / 19:59

מכבי הביסה את מכבי ארזים ר"ג, הפועל גברה על בני הרצליה, עידן מימון נפצע. עירוני פ"ת הפתיעה את אס"א בת"א, ק"ש חולון בבית העליון

מחזור רווי אירועים סגר את הסיבוב הראשון של ליגת "ספגטים", וכעת- לאחר פגרה בת חודש וחצי לטובת משימות הנבחרת הלאומית, תתחדש הליגה במתכונת של בית עליון ובית תחתון- כל אחד מהם בן 6 קבוצות.

ק"ש חולון הצליחה לבלום את המפולת שלה בדיוק בזמן ותיקו מול מכבי ת"א השאיר אותה בין 6 הגדולות בזכות הפסדה של מוצקין בנס ציונה. הפתעת המחזור נרשמה מהאוניברסיטה שם הדהימה עירוני פ"ת את אס"א ת"א. הפועל ראשל"צ אומנם ניצחה לאחר קשיים רבים את בני הרצלייה, אך בדרך היא איבדה את הקפטן עידן מימון שנפצע ופונה לבית חולים. מכבי ראשל"צ הביסה בקלילות את ארזים ר"ג, ורמה"ש שוב הפסידה, הפעם להפועל ר"ג.

מכבי מאוחדת ת"א – מכבי ק"ש חולון 31:31
ק"ש חולון הצליחה לבלום את רצף ההפסדים שלה ולהעפיל אל 6 הראשונות לאחר משחק שהיה צמוד ומותח לאורך כל אורכו. הצהובים הוליכו בהפרש של 4 שערים (22:26), אבל חולון בזכות הרבה אופי, נחישות ו-10 שערים של כריס אוגדובה, הצליחה להשוות את ולהעפיל, בזכות הפסדה של מוצקין בנס ציונה, אל הבית העליון. במכבי ת"א בלטו ליעד אשכנזי עם 8 שערים ומאיר פרוז'ן עם 7.

א.כ נס ציונה – מכבי קרית מוצקין 31:41
לאור התיקו של ק"ש בהדר יוסף מוצקין היו תלויים רק בעצמם וניצחון היה מעלה אותם אל הבית העליון, אך נס ציונה הייתה גדולה על שחקניו הצעירים של אבי בלטיטר. עד אמצע המחצית השנייה האורחים עוד הצליחו להישאר בתמונה, אך אז ניתן היה לראות את הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות, כשבנס ציונה בלט גיל כרמין הצעיר שכבש 5 שערים. ג'ון אונשה (13 שערים) ודני שצ'רבין (8 שערים) הוליכו את מוצקין, ששוב תיאלץ להסתפק במאבקי תחתית.

הפועל ראשל"צ – בני הרצליה 18:30
שתי הקבוצות התייצבו למשחק עם סגלים חסרים מאוד, הן בשל פציעות והן בשל הרחקות, והרצליה הפתיעה כשהקשתה על חניכיו של קובי מימון הן בהגנה והן בהתקפה. במחצית השנייה המשיכו האורחים להקשות על הפועל בעיקר בזכות יכולת טובה של אדם יצחק, אך זו לא הספיקה מול משחק טוב של אבישי סמולר ודימה ינדוביצקי שהיו הטובים במגרש. האירוע המשמעותי ביותר במשחק היתה פציעתו של עידן מימון באזור כף הרגל בדקה ה-44 שבעקבותיה פונה הקפטן האדום לטיפול בבי"ח. גם ללא מימון הצליחו האדומים לשמור על ההפרש ולנצח 30:18.

אס"א ת"א – עירוני אולימפיה פ"ת 32:30
במחצית עמדה התוצאה על 15:15, המחצית השנייה החלה בצורה צמודה ולאחר מכן אס"א הצליחו לברוח מעט ולעלות ליתרון בן 2 שערים בדקה ה-50, אבל גם בדקות אלו פ"ת הצליחו להישאר צמודים. 5 דקות לסיום פ"ת פתחה בריצה של 5:0 שנתנה לה את הניצחון בסיום - 32:30.

מכבי ראשל"צ – מכבי ארזים ר"ג 30:51
ארזים כלל לא היוו יריב למכבי ראשל"צ ששלטה החל מתחילת המשחק ולא נתנה לחניכיו של ניב וינטרוב אפילו להתקרב. המחצית הראשונה, בה בלטו במכבי גל אברהם עם 8 שערים ויואב נאמן עם 6 סיימה למעשה את הסיפור (15:26) ואפשרה לגלעד מאוד לעלות אל המחצית השנייה עם הרכב המשנה. על מצבה הקשה של ארזים תעיד העובדה שבמשך 15 דקות במהלך המחצית השנייה שחקנם היחיד שהשכיל לכבוש היה אייזיק אקה שסיים את המשחק עם 11 שערים.

א.ס רמה"ש – הפועל ר"ג 29:20
רמה"ש כבר השוותה עם פתיחת המחצית השנייה, אבל אז, כמו ברוב משחקיה העונה, היא לא כבשה במשך 10 דקות, מה שאיפשר לר"ג לגמור את הסיפור ולנצח 29:20. בר"ג בלטו ויוסיאני עם 9 שערים ויעקבונקו עם 8 משלו, כשברמה"ש שוב בלט ארז פפו שכבש 8 שערים למרות שנשמר אישית לכל אורך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully