וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברסון בדרך לדנבר

15.12.2006 / 19:42

הטרייד אמור לכלול שלוש קבוצות וחמישה שחקנים. האם שני הקלעים הבולטים בליגה, AI וכרמלו אנתוני, ישתפו פעולה באותה קבוצה?

זה הולך ומתקרב, ולפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, מקורות המקורבים למשא ומתן בין הפילדלפיה 76' לקבוצות אחרות מדווחים שבשעות הקרובות ייסגר הטרייד שישלח את אלן אייברסון לדנבר נאגטס. הפרטים הסופיים של הטרייד עדיין לא ידועים ולא פורסמו, אולם ידוע כי מדובר בעסקה משולשת שכוללת חמישה שחקנים לפחות, כששתי בחירות הדראפט הקרובות של הנאגטס, שתיהן בסיבוב הראשון, ינחתו בפילי.

בימים האחרונים ניסה הג'נרל מנג'ר של הסיקסרס בילי קינג לשכנע את דנבר לוותר על מרכוס קמבי או ג'יי אר סמית' הצעיר, אז ייתכן כי אחד מהשניים, ככל הנראה סמית', יהיה חלק מהטרייד. ננה כנראה גם הוא יהיה חלק מהעסקה, וימצא את עצמו בפורטלנד, שלפי דיווחים תשלח את ג'מאל מגלור (חוזה מסתיים בסך 10 מיליון דולר) לסיקסרס. כל עסקה צריכה לעבור אישור של הבעלים סטן קרונקי ויושב הראש אד סניידר. עושה רושם שיותר מהסיקסרס רוצים לקבל בחזרה שחקנים טובים הם מעוניינים להיפטר מהמשכורת הגדולה של AI, 17 מיליון העונה, ולפנות מקום עתידי מתחת לתקרת השכר.

השילוב של אייברסון וכרמלו אנתוני, שני הקלעים המובילים בליגה דהיום, אם יצליח, יהפוך את המכונה ההתקפית המשומנת של ג'ורג' קארל למרשימה עוד יותר, ויכניס את הנאגטס לרשימת הקבוצות שמדברות אליפות.

כזכור, לפני שבוע ניגש אייברסון לקינג וביקש ממנו לשלוח אותו בטרייד, לאחר שקצה נפשו בקבוצה הכושלת שסביבו. מאותו רגע המועדון ביקש ממנו להישאר בביתו ולחכות להודעה לגבי יעדו החדש. דיווחים שונים בארה"ב טענו כי שארלוט, גולדן סטייט וסקרמנטו היו קרובות לסגור עסקאות, אולם AI הבהיר כי אינו מעוניין לעבור לגור בצפון קליפורניה או צפון קרולניה, והטריידים בוטלו ברגע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully