וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן טל נכנס כמחליף, והוחלף

16.12.2006 / 18:52

הישראלי ראה את בולטון מנצחת 0:1 את אסטון וילה. סטיבי ג'י וליברפול נקמו בצ'רלטון עם 0:3. ארסנל חזרה מ-2:0 לתיקו 2:2 מול פורטסמות

המחזור ה-18 בפרמיירליג נפתח היום (שבת) ויסתיים בשני. במוקד המשחקים עומד משחקה של ארסנל, השלישית בטבלה, שהוגרלה בליגת האלופות מול פ.ס.וו איינדהובן, נגד הרביעית בטבלה, פורטסמות'. הלפני אחרונה, צ'רלטון הובסה 3:0 על ידי ליברפול, שקיבלה הגרלה קשה ותתמודד מול אלופת אירופה, ברצלונה.

קבוצתם של טל בן חיים ועידן טל תצא לוילה פארק שם תשחק מול אסטון וילה.

ארסנל - פורטסמות' 2:2

ארסן ונגר צימצם היום (שבת) את הפער מהיונייטד ל- 14 נקודות. המנג'ר הצרפתי נקנס ב-10,000 ליש"ט בעקבות העימות עם המאמן המפוטר של ווסטהאם, אלן פארדיו, במשחק ההפסד לפטישים. התותחנים המשיכו לשחק בלי תיירי הנרי, שיהיה מושבת עד חג המולד.

פומפי הגיעה מהמקום הרביעי לאיצטדיון האמירויות, הזימה שמועות על מכירתו של חלוצה הניגרי, נאוקאנו קאנו, לאיאקס, במהלך חלון ההעברות שייפתח בינואר. מהקבוצה נמסר: "קאנו הוא שחקן שלנו והוא יהיה כאן עד סוף העונה. הניגרי דווקא חושב אחרת: "אם יגיעו הצעות טובות, אקח אותן".

האורחים הובילו כבר 0:2 אחרי שערים של פמרוט (45) וטיילור (47), אבל ארסנל ידעה לחזור מול הקהל הביתי תוך שתי דקות עם שערים של אדביור (58) וגילברטו סילבה (60).

צ'רלטון - ליברפול 3:0

הקבוצה שמדורגת לפני אחרונה בפרמיירליג,פגשה את הקבוצה של בניטז באיצטדיון הוואלי. סטיבן ג'רארד, קפטן האדומים, תקף את הבוס של צ'רלטון, לס ריד, בעקבות היחס שלו לסטיבי ג'י במהלך קמפיין יורו 2000: "אין לי טיפת כבוד לריד. חשבתי שהוא יכול להיות יותר סימפטי. הוא כל הזמן לחץ אותי לפינה".

הבוס של צ'רלטון התגונן ואמר: "ג'רארד הגיע לנבחרת הבוגרת של אנגליה במהלך הקמפיין של יורו 2000. תליתי על הקיר חולצה עליה נכתב 'איחולים לסטיבן ג'רארד" אמר הבוס. אז סטיבי ג'י וחבריו, שהשיגו 10 נקודות מתוך 12 האחרונות, נקמו בריד וסטיבי ג'י אף התכבד בשער האחרון בדקה ה-88. צ'אבי אלונסו (3 פנדל) וקרייג בלאמי (82) כבשו את השניים הראשונים.

אסטון וילה - בולטון 1:0

הוונדררס של סם אלרדייס, שגרמו בעקיפין לפיטוריו של אלן פארדיו מווסטהאם, אחרי שניצחו אותם במחזור הקודם 0:4, המשיכו לנצח גם היום. טל בן חיים נכנס רק אחרי 68 דקות ועידן טל נכנס בדקה- 30 במקום סטילוס והוחלף ע"י גארדנר בדקה ה- 58. גארי ספיד הבקיע את השער היחיד בפנדל בדקה ה- 75. בולטון חמישית וצמודה לארסנל הרביעית עם 30 נקודות.

ניוקאסל - ווטפורד 1:2

המגאפייז, שקיבלו הגרלה לא קלה באופ"א, זולטה וארגם הבלגית, אירחה בסנט ג'יימסז פארק את ווטפורד. השחורים-לבנים של גלן רודר, לא הפסידו שבעה משחקים, עד למשחק מול צ'לסי, במחזור הקודם, והיום הצליחו לנצח מצמד של אובפמי מרטינז הניגרי, אקס אינטר, בדקות 50 ו- 87, אחרי שוויון של בוזאזה בדקה ה- 54. ניוקאסל עלתה למקום ה- 12 עם 24 נק', "הצרעות" נותרו אחרונות עם 11 נק'.




במשחקים נוספים:

וויגאן - שפילד יונייטד 1:0
לוויגאן: רוב הולס (45)
רדינג - בלקבורן 2:1
לבלקבורן: מקארתי (64), בנטלי (84)
לרדינג: הארפר (41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully