וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: צפוף צפוף בצמרת

16.12.2006 / 15:25

ראשל”צ גברה על בית”ר/שמשון 1:3 בקרב צמרת וגם הרצליה והשקמה ניצחו. כולן ייאבקו על המקום השני, הראשון כבר בידיים של הפועל ר"ג

היום (שישי) נפתח המחזור ה-13 בליגה הארצית, וכל קבוצות הצמרת, למעט בית"ר/שמשון ת"א והפועל ר"ג (שלא שיחקה) רשמו ניצחונות. הפועל הרצליה ממשיכה להתאושש, ורשמה ניצחון שני ברציפות, בבית על מכבי ב"ש, ובמשחק הצמרת בין עירוני ראשל"צ לבית"ר שמשון יצאה, כאמור, הראשונה על העליונה. ר"ג, שניצחה את כפר קנא, עדיין ראשונה עם 28 נקודות. בין המקום השני (השקמה) והחמישי (הרצליה) מפרידות שלוש נקודות בלבד.


הפועל ר"ג - מכבי כפר קנא 1:3

הפועל ר"ג ממשיכה לרוץ לליגה הלאומית. קובי חסן העלה את הקבוצה מהמכתש ליתרון בדקה ה-32, דן ברקולין הישווה בדקה ה-37, אבל דודו אמסלם החזיר את היתרון לביתיים כעבור שתי דקות. קרלוס צ'קאנה חתם את התוצאה 9 דקות לסיום המשחק.

עירוני ראשון לציון - בית"ר/שמשון ת"א 1:3

עוזי אזולאי הבקיע לראשונים 4 דקות מפתיחת המשחק, ותומר עייני השווה 4 דקות לסיום המחצית. אבל אחרי ההפסקה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, ובעיקר רק שחקן אחד, אותו עוזי אזולאי, שהשלים שלושער עם שערים בדקות 69 ו-80. הניצחון איפשר לראשון לחלוף על פני שמשון בטבלה, ולתפוס את המקום השלישי, נקודה אחת מאחורי המקום ממנו עולים ללאומית.

הפועל הרצליה - הפועל בני טמרה 0:2

זוכרים את הימים בהם הפועל הרצליה הוליכה את הליגה? אז אחרי ההתמוטטות, ההרצליאנים חוזרים לעניינים, עם ניצחון שני ברציפות. וילי כחלון הבקיע את הראשון בדקה ה-17, אודי כבודי הוותיק קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-75. הרצליה כעת במקום החמישי.

השקמה/רמת חן - הפועל מרמורק 1:2

במפגש הקצוות הזה יצאה קבוצת הצמרת עם ידה על העליונה. אבל בהתחשב בעובדה שלפני המחזור הפרידו בין השקמה שבמקום השני למרמורק שבמקום ה-10 ארבע נקודות בלבד, קשה באמת לחלק את הליגה המשוגעת הזו לקטגוריות. אחמד גליון הבקיע למרמורקים כבר אחרי 5 דקות, אולם שלמה בן ניסן (24) וגיא אבן (77) דאגו שהנקודות יישארו בבית.

הפועל בני טמרה - ס.ק נס ציונה 1:3

ניסים אסייג הבקיע מיד בפתיחה לאורחים, אבל גם במשחק הזה התקיים מהפך. צמד בזק של אשרף אלעל (5, פנדל ו-7) החזיר את היתרון לטמרה, ומהראן ללה קינח עם השלישי בדקה ה-70.

עירוני טירת הכרמל - עירוני קרית אתא 1:0

המשחק היה צמוד וקשוח לכל אורך המחצית הראשונה, אבל ברגע שטירת הכרמל נותרה ב-9 שחקנים, אחרי ההרחקות של יוני גואטה (43) ואורן זילכה (44), השער היה רק עניין של זמן. וכך אורן פלאש הבקיע את ה-0:1 בפנדל בדקה ה-57.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully