וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטבי: "אנחנו משחקים נגד בית"ר ולא נגד שמעון"

לי בוץ

15.12.2006 / 13:15

בהפועל לא מתרגשים מחזרתו של הקפטן האדום לשעבר לבלומפילד במדים הצהובים שחורים. טל חן וכפיר אודי בספק למשחק

כשלוש שעות לפני ההגרלה בשלב הנוק אאוט של גביע אופ"א, פתחה הפועל ת"א בהכנות למשחק הליגה החשוב מול בית"ר ירושלים בבלומפילד ביום ראשון. לאחר שכ-9,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון, הבוקר (שישי) הגיעו אוהדים רבים למתחם האימונים בוולפסון על מנת לרכוש כרטיסים למשחק. בהפועל מעריכים כי בלומפילד יהיה מלא ביום ראשון, כש-500 שוטרים וסדרנים ישמרו על הסדר במשחק.

טל חן, שנעדר מהמשחק מול מלאדה בשל זעזוע מוח לאחר המרפק שספג בראשו מליאור אסולין במשחק הליגה מול בני יהודה, ערך אימון קל בלבד וכשירותו ליום ראשון מוטלת בספק. כזכור, ביום שלישי פונה הבלם לבית החולים לאחר שסבל מסחרחורות, הקאות וחום גבוה, ומאחר ומדובר בפציעת ראש בקבוצה לא ירצו לסכנו. גם כפיר אודי, שסובל ממתיחה, ערך אימון חלקי בלבד.

"המשחק ביום ראשון הוא מפגש בין שתי קבוצות שרצות לאליפות, ואנחנו צריכים לנצח אותו", אמר המגן יגאל אנטבי לפני האימון. "לא רק בגלל שאנחנו משחקים בבית, אלא גם כי אנחנו רוצים להיצמד לצמרת. אם ננצח את שני המשחקים הקרובים, נהיה במצב טוב". כשנשאל על חזרתו של שמעון גרשון לבלומפילד, חזר המגן על הדברים שאמרו חבריו לקבוצה לאורך כל השבוע האחרון: "אנחנו משחקים נגד בית"ר ולא נגד שמעון. אנחנו חברים שלו ואוהבים אותו, אבל רוצים לנצח".

אליניב ברדה חגג יום הולדת 25 באימון, ופרט לברכות של השחקנים זכה גם למתנה מאחד האוהדים האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully