וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי צפוי לפתוח נגד הפועל ת"א

אסף שקד

15.12.2006 / 15:49

יוסי מזרחי, שייבש את החלוץ תקופה ארוכה, עשוי להעלות אותו במשחק נגד האדומים. פביאני ימשיך בחוד, כשאחרי המשחק תיפול החלטה לגבי גורלו

בית"ר ירושלים קיימה הבוקר (שישי) אימון נוסף במסגרת ההכנות למשחק מול הפועל ת"א, שייערך בראשון, בו תרגל המאמן, יוסי מזרחי, הרכב נוסף כחלק מהניסיון לגבש את ה-11 שיפתחו במשחק.

אם אמש (חמישי) היו אלה טוטו תמוז, ג'ואנו פינטו ועמית בן שושן, שהחליפו את חולצות ההרכב בשפיץ של בית"ר, הרי שהיום הפתיע מזרחי כשלא כלל אף אחד מהשלושה בהרכב ואילו ברק יצחקי עשה את דרכו ההפוכה מההרכב המשני להראשון.

הכללתו של יצחקי בהרכב הפתיעה רבים בבית וגן וזאת משום שבמשך שלושת השבועות האחרונים, מאז חזר השחקן מפציעה, לא זכה לקרדיט ממזרחי, לדקות משחק ואף יותר מכך - תורגל בכל האימונים בהרכב המשני. גם אתמול הסיפור חזר על עצמו וחבריו לקבוצה של יצחקי שמו לב לכך וניסו לעודד אותו. היום, בצעד אולי מפתיע, החליט המאמן הבית"רי לתת צ'אנס לחלוץ ולתרגל אותו בחוד ואכן, יצחקי נראה חד והציג יכולת טובה מאוד. עם זאת, טרם מוקדם לקבוע האם יפתח בסופו של דבר בהרכב וזאת בגלל שמחר (שבת) יקיים מזרחי אימון נוסף בו יקבע סופית את ההרכב שיפתח מול הפועל ת"א.

מי שנראה כבאנקר בשפיץ, זהו החלוץ הארגנטינאי, כריסטיאן פביאני, שתורגל גם היום בהרכב לצידו של יצחקי והמשיך להציג את היכולת הטובה אותה הוא מציג לאחרונה. מזרחי, שטרם החליט לגבי השחרורים בשבוע הבא, יתן לפביאני הזדמנות אחרונה בהחלט מול הפועל ת"א. במידה וירשים, הוא כנראה יזכה להארכת החוזה.

בחוליית הקישור תרגל המאמן את אבירם ברוכיאן ומילובאן מירוסוביץ' לסירוגין באגף ימין כשהנטייה היא לתת לצ'ילאני את חולצת ההרכב. מי שחזר להתאמן זהו הקשר, מיכאל זנדברג, שנעדר אתמול מהאימון, אך תורגל היום בהרכב והוא יפתח מול הפועל ת"א כקשר שמאלי.

בחוליית ההגנה לא צפויים שינויים מהמשחק האחרון. תומר בן יוסף אומנם תורגל אתמול בחלק מהאימון כמגן ימני, אך היום חזר יואב זיו לעמדה זאת ובכך למעשה סגר מזרחי את החוליה ההגנתית.

מחר (שבת) בשעה 11 בבוקר תארח קבוצת הנוער של המועדון את מכבי פ"ת במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. שחקניו של עזורי, המחזיקים בתואר "מחזיקת גביע המדינה", יגיעו למשחק במטרה להגן על התואר כשקובי מויאל, שחקן הקבוצה הבוגרת, יחזק את קישור הקבוצה. מי שצפויים להגיע ולתמוך בשחקנים הצעירים, אלו שחקני הקבוצה הבוגרת של בית"ר, שיגיעו באופן עצמאי ויישארו לאימון הצהריים, שיתקיים מיד לאחר סיום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully