וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן דחה הצעה לקבל את ראובן עובד

בני יהודה ביקשה להחליף את הקשר בלירן כהן ומשה ביטון, אך נענתה בשלילה. ראזיץ' שוחרר. אוחנה לשחקניו: "תשכחו מאושרי לוי"

אלי כהן דחה הצעה של בני יהודה להחליף את ראובן עובד בלירן כהן ומשה ביטון. כהן מעדיף מבחינה מקצועית לא לצרף את עובד לקבוצה.

קשרה הקרואטי של מכבי ת"א, איבן ראזיץ', קיבל הבוקר (שישי) הודעה על סיום דרכו במועדון הצהוב. ראזיץ', שלא עמד בציפיות מתחילת העונה, קיבל רשות לחפש לעצמו קבוצה שתקלוט אותו בחלון ההעברות בינואר, ובכך הצטרך לתמיר כהן שקיבל הודעה דומה לפני מספר ימים.

"איבן שוחרר מסיבות מקצועיות", אמר מאמן הקבוצה אלי כהן לאתר הרשמי של המועדון. "ניתנה לו הזדמנות לחזור לעצמו לאחר שהגיע בכושר לקוי ולא עשה הכנה מלאה, אך הוא לא עשה זאת. מיציתי ממנו את המירב, ונוכחתי לדעת שזהו לא השחקן שישדרג אותנו".

כולם מדברים על אושרי לוי

חניכיו של אלי כהן ערכו הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת מפגש החוץ המסקרן מחר מול הפועל כפ"ס, כששיחת היום בקרב השחקנים היתה על פרשת אושרי לוי, שוער כפ"ס עד לא מזמן. הקפטן אבי נמני ערך אימון מלא לאחר יומיים בהם עבר טיפולים פיזיותרפיים והוא צפוי לפתוח בהרכב מחר.

לעומתו, הבלם הסרבי מיליאן מרטינוביץ', שפרש מאימון הערב אמש לאחר מתיחה במפשעה, לא התאמן גם היום וכשירותו לשבת מוטלת בספק. עם זאת, הבלם עבר הבוקר טיפולים במתחם האימונים ובצוות המקצועי של הקבוצה משדרים אופטימיות לגבי האפשרות שהוא ישתתף במשחק. במידה ומרטינוביץ' לא יימצא כשיר למחר מי שיחליפו בהרכב יהיה ליאור ז'אן. שינוי נוסף שמתכנן כהן בהרכב לעומת ההרכב שפתח בטדי הוא חזרתו של יוסי שבחון ל-11 הפותחים במקומו של ראזיץ'. בחוד ימשיך מילאן מרדקוביץ' לשחק כחלוץ יחיד.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מיליאן מרטינוביץ' (ליאור ז'אן), אבי יחיאל, אורי שטרית, אבי נמני, מושיקו מישאלוב, יוסי שבחון, ג'ובאני רוסו, עומר פרץ, מילאן מרדקוביץ'.

עדכון ראשון: 15.12, שעה 13:40
עדכון אחרון: 15.12, שעה 22:15

אושרי who ?

מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה, אסף את שחקניו לפני אימון הבוקר שנערך לקראת המפגש מול מכבי תל אביב. אוחנה אמר לשחקנים: "תפסיקו להתייחס לאושרי לוי. הוא לא בקבוצה ואנחנו לא יודעים כלום". האימון התנהל באווירה מתוחה. "מצד אחד אסור לנו לדבר על זה, מצד שני אי אפשר להתעלם מזה", תיאר אחד השחקנים.

השוערים שמועמדים להחליף את לוי, במקרה שמכבי חיפה לא תשחרר את תום אלמדון, הם קובי שאלו ויהב יולז'רי. בקבוצה מניחים כי סיכוייו של האחרון להגיע נמוכים בשל העובדה שמדובר בשוער צעיר יחסית וחסר ניסיון.

הקשר גיז'רמו ישראלביץ' אמר לאחר האימון: "מכבי תל אביב במומנטום הכי טוב בליגה. אני אומר כל הזמן שבבית אנחנו חייבים לנצח, ולא חשוב נגד מי אנחנו משחקים. אם אנחנו רוצים להגיע למקומות שלוש עד שש, אז צריך שלוש נקודות. יש פגרה אחרי המחזור הזה ואנחנו רוצים לצאת אליה מחויכים".

הקפטן, אלון חלפון, הוסיף: "אין ספק שמכבי נמצאת בכושר טוב, הם באים במומנטום טוב. זה משחק מאוד קשה, אבל גם אנחנו במגמת עליה ואני מקווה שנביא את היכולת שלנו לידי ביטוי במשחק הקרוב".


הרכב משוער: אוהד לויטה; ולנטין תאודוריקה, דגלאס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו; שלו מנשה, גיז'רמו ישראלביץ', אביחי ידין, לירון זרקו; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully