וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ירושלים לא תתמוטט גם אם קליין יעזוב"

שגיא ניר

15.12.2006 / 13:10

אוהדי הפועל ירושלים הגיעו לאימון הקבוצה, במקביל לישיבה בה הודיע היו"ר על כוונתו לעזוב בתום העונה. עדי גורדון מבקר את קליין

דני קליין, יו"ר הפועל ירושלים, הודיע היום (שישי) בישיבת העמותה על כוונתו לעזוב את תפקידו. קליין, המשמש כיו"ר הקבוצה מזה כעשור, מתכוון להישאר בקבוצה בכל מקרה עד תום העונה אך בכוונתו לצמצם את מידת הפעילות שלו במועדון כפעולת הכנה לעזיבה הצפויה בקיץ. בחודשים הקרובים ימשיך קליין לטפל בפן הכלכלי של הפועל ירושלים, בעוד שאורי מנצור יהיה אמון על הניהול השוטף של המועדון. בעמותה, כצפוי, לא התלהבו מהודעתו של קליין, וביקשו ממנו לחזור בו מהחלטתו.

הודעתו של קליין, עליה רמזו מקורביו במהלך השבוע, מגיעה לאחר תקופה ארוכה של אכזבה מתמיכת הקהל, שלדברי מקורבים ליו"ר השאירו אותו בודד במאבק מול ארקדי גאידמק, הספונסר אותו הביא לירושלים בתחילת העונה שעברה. במידה ויממש קליין את החלטתו, צפויה חברת "הפועל ירושלים – החברה לניהול" להתפרק, והשליטה בקבוצה תוחזר לעמותה. על פי הערכות, צפוי קליין לשנות את החלטתו בהתאם לפעולות הקהל בשני משחקי הבית הקרובים, ביום ראשון מול עירוני רמת גן ובשלישי מול אקדמיק סופיה. בכל מקרה, הודעה חד משמעית מצידו של קליין לא צפויה בחודשים הקרובים, אולי כחלק מהניסיון לשמור על עמימות.

בקרב אוהדי ירושלים חלוקות הדיעות לגבי המהלך של קליין. כמאתיים מהם הגיעו לאימון הקבוצה בצהריים על מנת להפגין תמיכה ביושב ראש. האימון היה פתוח לקהל, דבר לא שגרתי בירושלים של השנים האחרונות, ולאחריו שוחחו האוהדים עם הקפטן מאיר טפירו והמאמן דן שמיר.

אוהדת הקבוצה התייחסה לאירועי השבוע האחרון: "יש כאלה שאומרים שזה עוד ספין אחד של דני קליין מתוך אלף בעבר, אבל יכול להיות שהפעם הוא רציני. הוא כבר התפטר בעבר וחזר בו, מיצינו. שייקח את הרגליים וילך. אם הוא יעזוב מישהו מהעמותה יצעד קדימה וימשיך את זה, הקבוצה לא תתמוטט. אף אחד לא מפחד שירושלים תלך בדרכה של הפועל תל אביב, בטח אחרי הראיון של אהרון פוגל (בו אמר שיש להיערך להעברת השליטה בקבוצה לידי ארקדי גאידמק, ש.נ.)".

בהנהלת ירושלים ממשיכים לטעון כי גאידמק אינו באמת מעוניין בקבוצה, אלא מחפש דרך להשתחרר מהתחייבותו מבלי שייפגע תדמיתית. בקבוצה טוענים כי השתלחותו של גאידמק באנשי ההנהלה במהלך השבוע מבטאים את התחושה הזו.

כוכב הקבוצה בשנות ה-90, עדי גורדון, התייחס לפרשת קליין בראיון לרדיו ירושלים: "אני לא בעניינים בדרך כלל, אבל השבוע עקבתי באופן מיוחד. עולם כמנהגו נוהג - שום דבר לא חדש, זו תרבות של התנהגות כזו", התייחס גורדון להודעתו של קליין, והתייחס גם לטענות כנגד הקהל: "אם משהו קורה לי כאדם מבוגר שלוקח אחריות, אני אשאל את עצמי למה אני נמצא בסיטואציה כזו, ולא אאשים. להאשים את הקהל בירושלים זה אומר דרשני על המסרים וההתנהלות במשך שנים. הקהל רק מחקה, מדובר באנשים פרטיים, והוא הרבה פעמים כמו עדר שמגיב על מה שמקרינים לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully