וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הרצליה: לוזון עורך "סדרת חינוך" לדובב גבאי

החלוץ לא מרשים באימונים, והמאמן שלח אותו להתאמן עם הנוער. בהרצליה עשויים להאריך את חוזיהם של קרופניק וארייטה, שמסתיימים בסוף החודש

אין ספק, החזרה של נאור פסר ומרסיו ג'ובאניני לכושר משחק, והסגל המתרחב של מכבי פתח תקוה, משפיעים על המאמן גיא לוזון. לקראת משחק הבית מול מכבי הרצליה, המאמן החליט שדובב גבאי, עד לאחרונה בהרכב הקבוצה, לא מגלה את היכולת האמיתית שלו באימונים, ולכן הוא שלח אותו להתאמן עם קבוצת הנוער. גבאי, יליד 87', יכול לשחק גם העונה בקבוצת הנוער משום שלפי התקנה החדשה של ההתאחדות לכדורגל, שחקנים שסיימו את גיל הנוער יכולים להישאר בקבוצה עונה נוספת.

אגב, ילידי 87' הנוספים המשחקים בקבוצה הם: טוביה קוז'יקרו, רועי בקל, חסן חרוב, עומר הדר, ניצן דמארי, דידי אונגר ודני פרדה. לפי החוק, רק שלושה מהם יכולים לשחק במדי קבוצת הנוער במשחקים רשמיים.

גבאי צפוי לפתוח בהרכב קבוצת הנוער בסוף השבוע. מה שמקל על המאמן הוא העובדה שמספר שחקני קישור מפגינים יכולת טובה באימונים וכולם עשויים לפתוח בהרכב הקבוצה. אורי לוזון, דני פרדה ודודי אונגר הם רק חלק מהשמות שנלחמים על ההרכב הראשון. אחד מהשמות הללו צפוי לפתוח לצד בלסינג קאקו ואנדרה קלדיירה בקישור.

"אנחנו לא חושבים שמדובר במשחק קל כי אין משחק קל בליגה", אמר המאמן גיא לוזון לפני האימון והוסיף: "אנחנו מקווים לחזור ליכולת האמיתית שלנו, לזו שהפגנו לפני המשחק מול הכח עמידר רמת גן".

המגן, אסמעיל עמר, הוסיף: "אין ספק שאנחנו צריכים לנצח את מכבי הרצליה. מדובר בקבוצה טובה עם הרבה רצון. הקבוצה הזאת צריכה לנצח אותנו משום שהיא נקלעה למאבקי תחתית. אין משחקים קלים בליגה הזאת והעובדה שלא ניצחנו את הכח עמידר רק מצביעה על כך. מכבי הרצליה צריכה נקודות, הם יצופפו את המשחק וינסו להבקיע שער ולנצח את המשחק. אנחנו נשתדל, כמו בכל משחק, לנצח".

הרכב משוער: אוהד כהן; אמסעיל עמר, מורד מגמאדוב, מרסיו ג'ובאניני, קובי גנון; בלסינג קאקו, אורי לוזון (דודי אונגר), אנדרה קלדיירה; רוביל סרסור, עומר גולן, פטריק סופו.

קרופניק: "אנחנו נילחם על הלחם ופ"ת יילחמו על החמאה"

מכבי הרצליה סיימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ הקשה של הקבוצה באורווה, מול מכבי פ"ת. מאז הגעתו של פרדי דוד, נמצאת הרצליה במגמת עלייה, אולם בשבוע שעבר הפסידה הקבוצה לאשדוד בדקות הסיום.

הבלם ,יא יא פטי, שהורחק במחזור האחרון, ריצה את עונש ההרחקה במהלך השבוע במסגרת גביע הטוטו ויחזור להרכב. שי מימון, שחזר להתאמן בשבועיים האחרונים, לא יהיה בסגל למשחק, אך צפוי לחזור למשחק ההשלמה מול הפועל תל אביב בשבוע הבא. חי בן לולו נפצע היום (חמישי) במהלך האימון וגם לא יהיה כשיר.

בלם הקבוצה, ליאוניד קרופניק, שנמצא בכושר טוב ואף הבקיע במשחק האחרון, אמר לקראת המשחק: "מכבי פתח תקוה היא קבוצה טובה מאוד, וזה לא חדש. אנחנו משחקים טוב לאחרונה ואני מקווה שהתוצאות ימשיכו להגיע. אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח ודווקא נגד קבוצות חזקות יש לנו מוטיבציה גדולה יותר לשחק, מאשר מול קבוצות חלשות יותר".

קרופניק גם מצא דרך מקורית לנסח את הקלישאה הישנה לגבי חשיבות הנקודות לקבוצת תחתית כשאמר: "אני מקווה שאנחנו נשחק על הלחם ושפ"ת תשחק על החמאה".

אגב, קרופניק ואיבון ארייטה מסיימים את חוזיהם בסוף החודש, שכן השניים חתמו עד חודש ינואר בתקופתו של ראובן עטר. למכבי הרצליה אופציה להאריך את חוזיהם והיא אכן צפויה לעשות כן.

הרכב משוער: יוסי שקל; איתן עזריה, יא יא פטי, ליאוניד קרופניק, אייל טרטצקי; דהייו דיויס, מהראן ראדי, כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים; איבון ארייטה, שלומי טולדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully