וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיני חמוץ-מתוק: יאו הצטיין והפסיד

15.12.2006 / 8:12

יאו מינג הפציץ 38 ו-18 על הראש של גולדן סטייט, אבל שלשה של בארון דייויס שנייה לסיום העניקה לווריורס את הניצחון 107:109

בזמן שפסטיבל אלן אייברסון עומד להיכנס לשבוע השני שלו, ממשיכים להתקיים מדי פעם גם כמה משחקים ברחבי ה-NBA, בין שמועה לשמועה. המנצח הגדול של משחקי הלילה (בין חמישי לשישי) היה בארון דייויס, שהיה חתום על שלשת הניצחון של גולדן סטייט מול יוסטון. שארלוט הציגה כמה תותחים צעירים בניצחון על אורלנדו המקרטעת, וסן אנטוניו לא התחשבה בקהל בניו אורלינס, שזכתה לארח את משחק ה-NBA השני שלה בלבד העונה, והביסה את ההורנטס.

למרות ההפסד הכואב לגולדן סטייט, יכול הענק הסיני של יוסטון להתנחם בכך שהוא שוב מוביל את מקבלי הקולות למשחק האולסטאר. על פי תוצאות הביניים שפורסמו הלילה, המועמדים להצטרף ליאו בחמישיית המערב הם קובי בראינט, טרייסי מגריידי, טים דאנקן וקווין גארנט. חמישיית המזרח המסתמנת היא שאקיל אוניל, לברון ג'יימס, כריס בוש, אלן אייברסון, ודווין וויד.

על חשבון הבארון

גולדן סטייט (11:12) - יוסטון (8:14) 107:109

כהרגלו במשחקים מהם נעדר טרייסי מגריידי, לקח יאו מינג את המשחק של הרוקטס על כתפיו. זה הספיק ל-38 נקודות ו-18 קרשים, אבל לא לניצחון במשחק. לות'ר הד, שפתח במקומו של טי-מאק, צלף שיא עונתי של 26 והוריד תשעה ריבאונדים, וגם ראפר אלסטון תרם לא מעט עם 19, 8 ו-6, אבל הרוקטס לא הצליחו לשמור על היתרון בדקה האחרונה. מהלך של שלוש נקודות של מייק דאנליבי חצי דקה לסיום הקטין את התוצאה ל- 106:107 ליוסטון, ודווקא אז יאו החטיא, ונתן לגולדן סטייט צ'אנס אחרון לנצח את המשחק. בארון דייויס לקח את ההזדמנות בשתי ידיים, וקבר את השלשה המנצחת עם 1.2 טיקים על השעון. דייויס, שכמו מחצית מהסגל של הווריורס מוזכר בימים האחרונים כמועמד לעזוב את הקבוצה כחלק מהטרייד המתבשל של אייברסון, התעלה עם 34 ושמונה אסיסטים, מונטה אליס הוליך ארבעה לוחמים נוספים בדאבל פיגרס עם 17. החבורה של נלי יוצאת כעת למסע של שישה משחקי חוץ, והשחקנים כבר התלוצצו על כך שלא ברור כמה מהם גם יסיימו את המסע הזה כשחקני הווריורס.

שארלוט (16:6) - אורלנדו (10:15) 89:99

המג'יק עדיין מחזיקים במאזן הטוב במזרח, אבל מתחילים לאבד גובה עם הפסד שלישי ברציפות. ללא גרנט היל (ברך), ג'אמיר נלסון (מפשעה) והידו טורקוגלו (קרסול) הפצועים, קיבלו המג'יק 20 נקודות מקיון דולינג, אבל סבלו מיום חלש של דווייט הווארד (10 נקודות , 2 מ-8 מהקו). אצל הבובקאטס אדם מוריסון מתחיל לאט לאט להיכנס לקצב, ו-22 נקודות שלו, יחד עם 32 נהדרות של שון מיי קטעו את רצף ארבעת ההפסדים של שארלוט. בסיום ניסה מוריסון להסביר את השיפור שחל במשחקו לאחרונה: "הפסקתי לחשוש לטעות כל הזמן. עכשיו אני פשוט עולה לפרקט עם גישה של 'מה שיקרה יקרה'". ג'יי ג'יי רדיק, יריבו הגדול של מוריסון על תואר שחקן השנה במכללות בעונה החולפת, קיבל דקות משחק נדירות בגלל מכת הפציעות של המג'יק, וזכה להרבה אהבה מהקהל של שארלוט, שזכר לו את ימיו היפים במכללת דיוק המקומית.

ניו אורלינס/אוקלהומה סיטי (11:10) - סן אנטוניו (6:18) 103:77

כמעט שנה וחצי לאחר שהוריקן קתרינה פגע בניו אורלינס, היכתה סופה חדשה בעיר - הוריקן ג'ינובילי. הארגנטינאי של הספרס התעלל בהורנטס הפצועים (ללא טייסון צ'נדלר, דייויד ווסט ופז'ה סטויאקוביץ'), והרס לקהל בעיר המשתקמת את משחק הבית השני של הקבוצה בעיר העונה. ג'ינובילי הציג את מגוון הצליפות המוכר שלו בדרך ל-16 נקודות כבר במחצית הראשונה, ו-24 בסך הכל בנוסף לשישה אסיסטים. טוני פארקר סייע לו עם 19 ו-8, כשמולו סיים כריס פול עם שש נקודות בלבד (אבל הוסיף 12 אסיסטים). הספרס עם ניצחון שלישי ברציפות ושביעי מתוך שמונת המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully