וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - חיפה: מכת פציעות אצל האלופה

רומן רוזנבלט ויואב ויכסלפיש

15.12.2006 / 22:39

אנדרסון בספק, ארבייטמן ורפאלוב צפויים לפתוח. גוסו קרוב לחתימה אצל חזן. שריקי: "נצטרך להוכיח שאנו לא מפחדים מאצטדיון מלא"

מכבי חיפה תצא במחזור הקרוב לאשדוד, להתמודד עם הקבוצה המקומית, שנמצאת בפורמה מצוינת. הירוקים סובלים ממכת פציעות ומחלות.

הבשורה הרעה היא שרפאל אולארה, שנפצע במהלך השבוע בקרסולו, לא כשיר ויהיה מחוץ לסגל, זאת לאחר שגם נגד מכבי נתניה לא שיחק. אלון חרזי צפוי להחליפו שוב במרכז ההגנה, כשאייל משומר ימשיך גם השבוע כמגן ימני. חאבייר אנדרסון חולה ולא התאמן אתמול (חמישי) ונמצא בספק לשבת. המגן השמאלי, אדורם קייסי, נטש את האימון הערב בשל פציעה וייעדר מהמשחק.

על פי האימון הערב, מסתמן, כי שלומי ארבייטמן, שפתח מול מכבי נתניה, צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט, כמו גם ליאור רפאלוב, מה שישאיר את אלן מסודי שבוע נוסף על הספסל.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, חיים מגרלשוילי; חאבייר אנדרסון, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, שלומי ארבייטמן (אלן מסודי); יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

מחר (שישי) בשעות הצהריים תתקיים ההגרלה בה תקבע יריבתה של חיפה בשלב הבא של גביע אופ"א, שיתקיים באמצע חודש פברואר.

שחקני הקבוצה ערכו היום ביקור מרגש במחלקת ילדים חולי סרטן בבית חולים מאייר, שליד בית חולים רמב"ם. הילדים הנרגשים קיבלו מידי שחקני הקבוצה ונציגי הקבוצה צעיפים, דיסקים, גלויות ופוסטרים לחלוקה. חאבייר אנדרסון וחאבייר דירסאו אף הזילו דמעה כשביקרו ילד בן 5, שבשל החשש לבריאותו לא ניתן היה להיכנס לחדרו. הילד הבחין בשניים ונופף לכיוונם דרך חלון זכוכית מיוחד דבר שריגש מאוד את השחקנים.

שריקי: "תיקו זו לא תוצאה רעה"

מ.ס. אשדוד עשויה לצרף בשבוע הבא את הקשר ז'אן גוסו גוסו מחוף השנהב לאחר שהפערים הכספיים איתו הצטמצמו. גורם במועדון הבהיר שהחוזה עדיין לא נחתם וייחתם, אם בכלל, רק כשהשחקן ינחת בארץ. החתמתו עשויה לסלול את דרכו של עידן מליחי החוצה.

בינתיים עסוקים בקבוצה במשחק מול מכבי חיפה, ומתקשים להיזכר מתי אשדוד הקדימה בטבלה את הירוקים ערב משחק בין הקבוצות. בעיר הנמל לא ישכחו את "משחק העונה" בין שתי הקבוצות מלפני שתי עונות, בו הביסה חיפה 0:6 את יריבתה בסיבוב השני. מלך השערים הזמני, עידן שריקי: "תיקו זו לא תוצאה רעה, אבל הכל תלוי במהלך המשחק. אם נשווה לקראת הסיום לא נקרא לזה אכזבה. אנחנו באים לנצח, אבל אין ספק שיש לחיפה עדיפות מבחינת סגל. נצטרך הפעם להוכיח שאנחנו לא נלחצים מאיצטדיון מלא כפי שקרה בתבוסה הביתית לבית"ר בסיבוב הראשון".

מהאימון היום (חמישי) הסתמן שאלון חזן ימשיך עם שי הולצמן בחוד וגם הבלם כריסטיאן גונזלס יפתח, למרות היעדרות מאימונים במהלך השבוע. מנור חסן יחפש קבוצה חדשה בשבועות הקרובים. האופציות שהוזכרו הן הפועל פ"ת והכח.

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול: יוסי אופיר, עידן מליחי, דוד רביבו: יניב עזרן, שי הולצמן, עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully