וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ נשים: שלוש הקבוצות הישראליות העפילו שלב

14.12.2006 / 20:41

הפועל ת"א הפסידה לבוטאספור 84:76, אך עלתה מהמקום השלישי. רמה"ש ניצחה את אימפריאל 68:84. רמלה-בשיקטאש 83:66

הסיבוב הראשון בגביע היורוקאפ לנשים הסתיים היום (חמישי) עם משחקי הקבוצות הישראליות. אנדה רמת השרון, שהבטיחה עלייתה במחזור הקודם לשלב הבא מהמקום הראשון, סיימה עם ניצחון ביתי על אימפריאל 68:84. אליצור רמלה, שגם העפילה לשלב הבא, יצאה לאיסטנבול שם התארחה אצל בשיקטאש והפסידה 83:66. האלופה הישראלית, הפועל ת"א, גם היא יצאה למשחק חוץ בטורקיה מול מוליכת הבית, בוטאספור אדנה והפסידה 84:76. אחרי ההפסד ירדה הפועל למקום השלישי בבית, אך העפילה כאחת משמונה הקבוצות עם המאזן הטוב ביותר מהמקום השלישי.

רק רמה"ש סיימה עם טעם טוב

החניכות של אורנה אוסטפלד, שפתחו את העונה בגמגום, מתחילות להתחבר. רמת השרון הבטיחה אמנם את עלייתה לשלב הבא בגביע היורוקאפ מהמקום הראשון כבר במחזור הקודם, אבל הן לא רצו לסיים את הבית עם טעם רע אז הן השיגו ניצחון נוסף, חמישי ברציפות.

האורחות דווקא פתחו טוב יותר את המשחק והובילו בסוף המחצית 35:38. אחרי ההפסקה החלה רמת השרון לשטוף את המגרש, בראשותן של מוואדי מאביקה ודיאנה ג'קסון, שהעלו את המארחות ליתרון וסיימו את הרבע השלישי בתוצאה 56:61. אנדה המשיכה להחזיק ביתרון גם ברבע הרביעי והנחילה לקבוצה החלשה בבית את הפסדה החמישי.

הובילו את רמה"ש: דיאנה ג'קסון 22 נקודות ו-10 ריבאונדים, ג'ניפר פישר 18 נקודות ו-7 ריבאונדים, מוואדי מאביקה 15 נקודות ו-8 ריבאונדים ולימור מזרחי הוסיפה 11 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. לאימפריאל: ביליאנה פאביצ'ביץ' קלעה 20 נקודות ו-7 ריבאונדים, קייסי רוסט סיימה עם 15.

במשחק נוסף בבית גברה דינמו מוסקבה איזורית על המופארם ורסאץ', שהעפילה עם רמה"ש לשלב הבא, בתוצאה 60:74.

הפועל ת"א יצאה לטורקיה, למשחק מול מוליכת הבית, בוטאספור. האדומות הובילו בסוף הרבע השלישי 60:62, אך ברבע הרביעי הצליחו לקלוע רק 12 מול 24 של המארחות. הקבוצה של רועי אייזנברג, למרות שסיימה במקום השלישי בבית, עלתה לשלב הבא.

את הפועל הובילה אדלה מייסון עם 18 נקודות. טנשה רייט קטפה 14 ריבואנדים ו-7 אסיסטים. קורין מוש הוליכה את בוטאספור עם 20 נקודות.

במשחק נוסף: צסק"א סופיה ניצחה את אפולון בחוץ 65:78.

במסגרת בית ב' הפסידה אליצור רמלה לבשיקטאש 83:66. למרות ההפסד הבטיחו הרמלאיות את העפלתן כבר במחזור הקודם, כמו רמה"ש, לשלב הבא. את בשיקטאש הובילה אסמרל טונצ'לאר עם 24 נקודות. את רמלה הוליכה מישל פירסון עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים.

במשחק לפרוטקול בלבד, בין שתי הקבוצות שלא הצליחו להעפיל, ניצחה קסטוריה את אולימפיה בוקרשט 70:76.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully