וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלוסה רוצה ליובנטוס

14.12.2006 / 19:04

הגרמני כבר משחרר הצהרות עם הפנים לטורינו: "לא אכפת לי לא לשחק בעונה הבאה במפעל אירופאי". יובה כבר מתכוננת לעונה הבאה

חלוצה המצטיין של ורדר ברמן, מירוסלב קלוסה, נראה כמי שיעבור בקרוב ליובנטוס. שמו של קלוסה, מלך שערי המונדיאל האחרון והליגה הגרמנית אשתקד, הוא אחד השמות החמים בשנים האחרונות שעלו כמועמדים לאי אילו קבוצות גדולות, אך כעת מאשר סוכנו הגרמני, אלכסנדר שוט, כי יובנטוס חזק בתמונה.

"כבר אמרתי להנהלת ורדר שאני רוצה לעבור לליגה אחרת", אמר החלוץ. סוכנו הוסיף כי העובדה שהגברת הזקנה לא תשחק בעונה הבאה במפעל אירופאי, לא מפריעה לקלוסה. "זה בסדר מבחינתי לא לשחק בעונה הבאה כדורגל אירופאי", אישר החלוץ ממוצא פולני את האפשרות שיעבור ליובנטוס, "מה שחשוב זה המבט לעתיד ולכן החשיבות הגדולה היא שיובה תשוב קודם כל לסריה A".

בורדר לא מוותרים ולמרות רצון החלוץ לעזוב, מקווים כי הוא יחתום בסופו של דבר על חוזה חדש בקבוצה. "הייתה לנו פגישה מאוד טובה לא מזמן וקבענו להיפגש שוב בינואר ולדבר על הדברים", גילה מנג'ר הקבוצה, קלאוס אלופס.

בחזרה ליובנטוס. מאמן הקבוצה, דידייה דשאן, הצהיר כי יובנטוס תשלים שלוש "סופר החתמות" בקיץ הקרוב והחלוץ הגרמני בהחלט מתאים להגדרה. המאמן הצרפתי הוסיף: "אני מבטיח שאחרי ההחתמות הללו נחזור להיות מועדון ענק. כדי לבצע את הקפיצה בחזרה לצמרת נצטרך להתחזק בשחקן הגנה, קשר וחלוץ טובים. השנה הבאה תהיה נהדרת, עם תחרות מול אינטר על התואר".

יובנטוס יכולה להרשות לעצמה להסתכל קדימה ולשלוח מבט לסריה A. הקבוצה מדורגת במקום הראשון בליגת המשנה עם 28 נקודות ולמרות שהצמרת צפופה, כששתי נקודות מפרידות בין יובה לרימיני שבמקום החמישי, כנראה שהמאבק יהיה על שני הכרטיסים הנותרים לליגה הבכירה. יובנטוס ניצחה ב-11 משחקים, סיימה 4 בתיקו ולא הפסידה. בנוסף, היא נהנית מיחס שערים של 6:27. פשוט לא כוחות.

בעניין אחר אצל יובנטוס: הקבוצה הפסידה בערעור שלה נגד הרחקתו של פאבל נדבד לחמישה משחקים. הקשר הצ'כי הורחק בזמן הפציעות במשחקה של יובה נגד גנואה לפני כשבועיים, אחרי שדרך במכוון על פרנצ'סקו בגה היריב. אחרי שראה את האדום, התנהג הקשר הותיק בצורה אלימה גם עם השופט סטפנו פרינה, עלב בו ודרך על רגלו.

מבוקש: מאמן צעיר לאודינזה

נשיא אודינזה, ג'יאמפאולו פוצו, אישר שהוא כבר מחפש מאמן חדש לקבוצה, שיחל את עבודתו בקיץ הקרוב, זאת אחרי שהמאמן הנוכחי, ג'אובני גלאונה הודיע שיפרוש בתום העונה. "נחפש מאמן צעיר", אמר פוצו, יישר קו עם המגמה האירופאית של השנים האחרונות ונתן דוגמאות: "פסקאלה מרינו מקטאניה ומרקו ג'יאפאולו מקליארי הם מאמנים טובים ועושים דבים יפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully