וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי אגדות ספורט אמריקאיות הלכו לעולמן

14.12.2006 / 18:25

הבעלים של הקנזס סיטי צ'יפס והוגה המונח "סופרבול", למאר האנט, ופול אריזין, אחד מ-50 השחקנים הגדולים בתולדות ה-NBA, נפטרו ביום רביעי


למאר האנט, הבעלים של הקנזס סיטי צ'יפס והאיש שהגה לראשונה את המונח "סופרבול", מת אמש (רביעי) בגיל 74 ממחלת הסרטן בעודו בבית חולים בדאלאס. הוא היה אחד המייסדים של ליגת הפוטבול המקצוענית ואחד האחראים לאיחוד של ה-AFL עם ה-NFL.

"הוא היה מייסד, האנרגיה האמיתית שאיחדה חצי מקבוצות הליגה, דמות מפתח בהיסטוריה של המשחק", אמר הבעלים של דאלאס קאובויס ג'רי ג'ונס, "לא תמצא מישהו שתרם כל כך הרבה לליגה מאשר למאר האנט".

הג'אמפ האחרון

זו לא הייתה האבידה היחידה של עולם הספורט האמריקאי אמש. פול אריזין, אחד מ-50 השחקנים הטובים בתולדות ה-NBA, מת ביום רביעי בבוקר. הוא היה חבר בהיכל התהילה, ואחד הראשונים בליגה שקלע בג'אמפ שוט באופן קבוע. אריזין מת בשנתו בביתו בפילדלפיה בגיל 78.

אריזין נבחר להיכל התהילה בשנת 1978. הוא שיחק במדי הווריורס בין השנים 1951 ל-1962, נבחר למשחק האולסטאר 10 פעמים וזכה בתואר ה-MVP ב-1952. הוא הוביל את הליגה בנקודות פעמיים, וסיים את הקריירה ממוצעים של 22.8 נקודות ו-8.6 ריבאונדים.

"פול אריזין היה אחד מהשחקנים האצילים, האיכותיים והענווים שהכרתי בחיי", אמר מאמן וילאנובה ג'יי רייט, "הוא היה נערץ ומוערך על ידי כל מי שבא איתו במגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully