וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגואין סיכם בריאל מדריד

14.12.2006 / 16:43

הארגנטינאי בן ה-19 יעלה לריאל 17 מיליון דולר. לואיס פרננדז וסטויצ'קוב מועמדים לריאל בטיס, סביליה רודפת אחרי קרז'קוב

ריאל מדריד סיכמה על צירופו של הארגנטינאי גונזאלו היגואין, לאחר ששילמה עבורו לריבר פלייט 13 מיליון יורו (17.1 מיליון דולר).

תחנת הרדיו "מארקה" דיווחה שהכוכב בן ה-19 חתם על חוזה לשש שנים וחצי עם מועדון הפאר הספרדי. היגואין פרץ לתודעה לאחר שכבש צמד בניצחון של ריבר 1:3 על קורינתיאנס במסגרת גביע ליברטדורס. לאחר מכן הוסיף עוד צמד נפלא בסופר קלאסיקו הארגנטינאי, כשריבר גברה 1:3 על בוקה.

היגואין, שנולד בצרפת להורים ארגנטינאים, כבר קיבל זימון לנבחרת הטרי-קולור.

סטויצ'קוב נגד פרננדז

כוכבה הבולגרי של ברצלונה לשעבר, חריסטו סטויצ'קוב, מועמד להחליף את חאבייר אירורטה בתפקיד מאמן ריאל בטיס. מנכ"ל הקבוצה הזכיר ארבעה שמות שמועמדים למשרה, ביניהם ז'אק סנטיני, סטויצ'קוב וגם מיודענו לואיס פרננדז הצרפתי, שאימן בעונה הקודמת את בית"ר ירושלים. סטויצ'קוב משמש בימים אלה כפרשן בטלוויזיה הבולגרית, ומנהל בית ספר לכדורגל בסופיה שפתח בשיתוף עם ברצלונה.

אירורטה עצמו הצהיר בימים האחרונים כי הוא לא מוטרד מבורסת השמות סביב כסאו. "כבר פיתחתי חסינות לכל השמועות הללו", אמר מאמן דפורטיבו לה קורוניה לשעבר, שלא מזמן אימן את משחקו ה-500 בליגה הבכירה, שווה מקום שלישי בל הזמנים.

סביליה נגד ניוקאסל

המנהל המקצועי של סביליה טס לרוסיה על מנת לצרף לקבוצה את חלוצה של זניט סט. פטרסבורג אלכסנדר קרז'קוב. קרז'קוב כבר הביע את הסכמתו לעבור לספרד, אבל הצעה של 1.5 מיליון יורו לא מספקת את ראשי קבוצתו, בייחוד שלטענתם ניוקאסל כבר הציעה עליו 3 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully