וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מזמין את אוהדי בית"ר להגיע לבלומפילד"

לי בוץ

14.12.2006 / 16:21

סלים טועמה מחכה לירושלמים: "אני אוהב שהם 'מעודדים' אותי". על גרשון: "הוא הסטוריה, מי שהלך הלך". על אירופה: "מאמין שאפשר להגיע רחוק יותר מב-2002". 9,000 אוהדים הבטיחו את מקומם במשחק, 500 שוטרים וסדרנים ישמרו על הסדר

שחקני הפועל ת"א, התעוררו הבוקר ליום הנפלא שאחרי חגיגות ההעפלה לשלב הנוק-אאוט בגביע אופ"א. סלים טועמה, אחד השחקנים שהיה שותף גם למסע האירופאי ב-2002, מאמין שהשנה אפשר יהיה להגיע יותר רחוק, אבל יודע שאין זמן לשמוח כי בית"ר ירושלים כבר מחכה בפינה. ולא, הוא לא חושב על שמעון גרשון, ואפילו מאחל לאוהדים של בית"ר להנות מהמשחק.

"התעוררנו הבוקר בהרגשה נפלאה, כשאנחנו יודעים שעשינו את העבודה שלנו ועלינו לשלב הבא", סיפר טועמה. "אני תמיד אומר שצריך להגיע לכמה שיותר הישגים ולחשוב כמה שיותר רחוק. בתור אחד שלקח חלק בהעפלה לרבע גמר גביע אופ"א, אני יודע שלא יהיה לנו קל לשחזר את זה או אפילו להגיע רחוק יותר, אבל אם נאמין בעצמינו ונמשיך לעבוד קשה, אני חושב שאנחנו מסוגלים לעשות את זה".

עם זאת, אחרי הנפילה באשדוד, גם הקשר יודע שאין זמן לחגיגות: "שמחנו אתמול בלילה וזהו, היום הראש כבר בבית"ר. זה לא הולך להיות משחק קל, להיפך, זה משחק קשה מאוד ואנחנו צריכים להכין את עצמנו בהתאם, לכן אנחנו שמים את החגיגות של אירופה בצד".

"לא תהיה אופוריה במשחק הזה", המשיך טועמה. "המשחקים של הפועל נגד בית"ר תמיד היו משחקים חמים וקשים, כך שלא נגיע שאננים. בלומפילד יהיה מפוצץ – הרבה קהל שלנו יגיע וגם האוהדים של בית"ר יבואו בהמוניהם. תהיה אווירה מצויינת ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לזלזל במשחק שהוא כל כך חשוב לאוהדים".

"שמעון גרשון הוא היסטוריה. מי שהלך, הלך"

על העובדה ששמעון גרשון, קפטן הקבוצה בעבר, יגיע לבלומפילד כשחקן בית"ר בפעם הראשונה במסגרת הליגה, אמר הקשר: "אנחנו לא חושבים על שמעון גרשון, מבחינתנו זה היסטוריה. אנחנו מתרכזים רק בעצמנו ואני בטוח שגם שמעון מתרכז רק בעצמו ולא חושב עלינו. הוא התרגל לעובדה שהוא שחקן בית"ר ירושלים וגם אנחנו כבר התרגלנו".

"שמעון שחקן מצויין, וברור שאם הוא היה נשאר בהפועל הוא יכול היה לתרום למועדון, גם במסגרת האירופאית", הוסיף טועמה, ששיתף פעולה עם גרשון בנצחונות הגדולים על צ'לסי, פארמה, לוקומוטיב ומילאן. "אבל מי שהלך, הלך. לכל שחקן יש מחליף ורואים את זה גם בהפועל השנה. השחקנים שיש לנו בקבוצה הם מצויינים, והמועדון ממשיך להצליח, לא משנה מי משחק".

ואיך אפשר בלי מילה לאוהדים של בית"ר, שטועמה נמנה על השחקנים ה"אהובים" עליהם בליגה: "אני מזמין אותם להגיע, לעודד ומאחל להם שיהנו מהמשחק. שימשיכו 'לעודד' גם אותי, אני אוהב את זה. הדבר היחיד שמעניין אותי זה לסיים את המשחק ביום ראשון עם ניצחון, אם אפשר משער שלי, למה לא? כל עוד אנחנו מנצחים, הכל יתקבל בברכה".

הפועל ת"א ריגלה אחר הצ'כים בעזרת חברה ישראלית חדשה

הפועל ת"א עשתה אמש (רביעי) צעד גדול בדרך לשחזור ההישג מעונת 2002, לאחר שהעפילה לשלב הנוק-אאוט בגביע אופ"א. האדומים למדו את הקבוצה הצ'כית עד לפרטי פרטים, צפו בקלטות וידאו ממשחקים של מלאדה הן באופ"א והן בליגה ושיננו חוברת עם מידע על כל אחד משחקני הקבוצה כולל חסרונות, יתרונות, גובה, משקל וכמובן תמונות. על כובש שער השיוויון אמש, יאן קיסלה, נכתב בחוברת המידע כי "הוא לא מרבה לקבל דקות משחק בליגה, אך כשהוא משחק הוא בדרך כלל גם כובש".

את המידע החשוב סיפקה להם חברת IMScouting, חברה ישראלית חדשה, שפיתחה מערכת אינטרנטית לניהול מידע מקצועי על שחקנים וקבוצות כדורגל ברחבי העולם. המערכת מכילה מאגר מידע גדול ומפורט על שחקני כדורגל (כ-50,000 שחקנים בשלב הראשון) ומנהלת מעקב יומיומי על הישגיהם ותפקודם.

"המידע שקיבלנו מהם היה שימושי מאוד עבורנו בשביל ההעפלה לשלב הבא", אמר היום מאמן הכושר של הפועל, רון ציבילין, לאתר וואלה! ספורט. "פרט לקלטות הוידיאו, הם עיצבו עבורנו חוברת עם מידע בעברית על השחקנים והקבוצה, אשר נתנה לנו קצת ידע מעבר למה שאנחנו רגילים לקבל וזה היה מצויין".

"ברור שהייתי שמח לשתף איתם פעולה בעתיד, בייחוד עכשיו כשעלינו שלב", המשיך ציבלין. "הייתי ממליץ על כך גם לקבוצות אחרות שמשחקות באירופה, כי המידע שהם נותנים על קבוצות שלמות וקלטות של משחקים מאירופה זה צורך חשוב בגביעי אירופה השונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרשקוביץ המריא לניון, ברדה על הכוונת של קשטן

מנכ"ל IMScouting, יוסי וירצברגר, הוסיף: "בנוסף למערכת האינטרנטית, החברה מספקת שרותי scouting ברחבי העולם, הכוללים דו"חות, קלטות, הערכות מקצועיות ומנטאליות ועוד. המערכת והשירותים הנלווים, אשר נמצאים בשלבים סופיים של פיתוח ולפני עלייה לאוויר, יהיו נגישים למנויים בלבד וישמשו אנשי מקצוע מתחום הכדורגל ברחבי העולם".

"כשהאתר יעלה לאוויר, הוא יכיל בנוסף למערכת הפתוחה למנויים בלבד, אזורים נרחבים שיהיו פתוחים לכל גולשי האינטרנט באשר הם. באתר הפתוח יוכלו אוהדי כדורגל ברחבי העולם לקבל תוצאות, טבלאות, לוחות משחקים, מידע על קבוצות ועוד, מכ-450 ליגות בזמן אמת. האתר הפתוח ייתן גם לאוהד כדורגל את האפשרות לדרג ולהעריך שחקנים בכל מדינה ומדינה באופן אינטראקטיבי, על ידי הצטרפות לקהילת האוהדים העולמית שתוקם באתר".

ציבלין סיכם: "זה מצויין שיש חברה ישראלית שאפשר להוציא ממנה את כל המידע שאנחנו צריכים בעברית, בלי לתרגם וכו'. ככל שהחברה הזו תגדל והמאגרים יהיו גדולים יותר, זה יעזור מאוד הן לקבוצות והן לשחקנים הישראלים שרוצים לשווק עצמם בחו"ל. במדינה כמו שלנו אתר כזה הוא פשוט חובה, כיוון שאנחנו רחוקים יחסית מאירופה ובטח שמאפריקה והסקאוטרים שלנו לא מסתובבים בכל העולם כפי שנהוג באירופה. כשהאתר יעלה לאוויר, תהיה גם לנו מערכת נוחה שנוכל להשתמש בה".

אריה הרשקוביץ, מנכ"ל הפועל ת"א, המריא הבוקר לניון, שם תערך מחר הגרלת השלב הבא בגביע אופ"א (14:00 שעון ישראל). הבוקר קיבלו שחקני הקבוצה יום חופש לחגיגות ההעפלה, ומחר בבוקר הם יחזרו לאימונים ויחלו בהכנות לקראת משחק הבית ביום ראשון מול מוליכת הטבלה, בית"ר ירושלים.

כ-9,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם במשחק, מתוכם 2,500אוהדים ירושלמים. מחר תפתח בוולפסון מכירה לאוהדי הפועל ת"א בלבד בין השעות 11:00 ל-13:00. בהפועל ת"א מצפים לאצטדיון מלא ביום ראשון, כשאת האוהדים יאבטחו 250 שוטרים ו-250 סדרנים.

דרור קשטן עוקב אחרי העונה המצוינת של אליניב ברדה, חלוץ הפועל ת"א. המאמן הלאומי שוקל ברצינות לזמן את ברדה לנבחרת ישראל, למחנה האימונים בסוף החודש ואולי גם למשחק מול אנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully