וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה שוקלת לשחרר את בונדאה

14.12.2006 / 13:51

הצוות המקצועי כבר קיבל קלטות של שחקנים באותו תפקיד. וגם: לצוות המקצועי יש מענקי אליפות בחוזה, ויאמר ופיירברג מחליפים מחמאות

הקשר הרומני של מכבי נתניה, זנו בונדאה, עשוי לקבל הודעה על סיום דרכו בקבוצה לפני חלון ההעברות שיפתח בחודש ינואר, כך חושף השבוע המקומון "חדשות נתניה" מרשת שוקן. בצוות המקצועי לא מרוצים מתפקודו של הקשר שאמור היה להגיע על תקן של שחקן מוביל. יש לציין כי שחרורו של הקשר תלוי ביכולת שיציג במשחק הקרוב נגד הפועל פ"ת. אם בונדאה שוב יאכזב, סיכוייו לעזוב יגדלו.

גורם במועדון אישר: "יש מחשבה כזאת, אבל גוטמן עדיין לא החליט לגביו. הצוות המקצועי קיבל מספר קלטות של שחקנים אחרים, ואם הוא יתרשם מהם לטובה ייתכן שבונדאה יוחלף. צריך להדגיש כי זה נושא שעלה על הפרק ותו לא. יחד עם זאת, אכן קיימת תחושה שבונדאה לא מספק את הסחורה".

מנכ"ל בית"ר ירושלים לשעבר, אברהם לוי, המייצג את קשר מ.ס אשדוד, מנור חסן, קיבל פניה ממקורבים לקבוצה שטענו שהמאמן מעוניין בו. לפי מקורות בקבוצה, לוי הוא זה שניסה לשדך אותו לנתניה. לוי אישר אבל טען כי מדובר בגישושים בלבד. שמו של הקשר האחורי של בני יהודה, אימורו לוקמן, שוב עלה על הפרק, אך בקבוצה ממתינים להתפתחויות. לוקמן לא שיחק בהפסד קבוצתו להפועל תל אביב. בלי קשר, ייתכן שהוא יבקש לעזוב.

רביד גזל עדיין לא קיבל הודעה על שחרורו ממכבי חיפה. יחד עם זאת, תנאיו במכבי נתניה סגורים ואם הוא ישוחרר הוא יחתום בקבוצה. אם השחרור לא יתקבל בקרוב, בנתניה יירדו מהאפשרות לצרף את הקשר באופן סופי. בהנהלת הקבוצה קיבלו בימים האחרונים מסרים לפיהם יתכן והקשר אלן מסודי ישוחרר בכל זאת מהסגל של רוני לוי. הבלם אסף בן מוחה מועמד לעזוב להפועל באר שבע או לנצרת עילית. המגן, דודי פדלון, לא ישוחרר כנראה, לבקשת הצוות המקצועי.

הצוות המקצועי חתום על מענקי אליפות

הצוות המקצועי של מכבי נתניה מנמיך ציפיות בנוגע להישגי הקבוצה העונה, אבל מתברר כי בחוזה שלו קיים גם מענק אליפות. אלי גוטמן, מרקו בלבול ומאמן הכושר, אברי מונצ'ר, דרשו מהמנהל הספורטיבי, אייל ברקוביץ', להכניס את הסעיף הזה לחוזה שלהם. "מונצ'ר הגיע ממכבי תל אביב, בלבול ממכבי חיפה, גוטמן זכה גם הוא באליפות. הם רגילים למעמדים כאלה ולכן הוצעו להם מענקי אליפות", אישר השבוע גורם במועדון. יחד עם זאת, כל אחד מחברי הצוות המקצועי יזכה למענקים גבוהים במידה והקבוצה תעפיל לאירופה. הדברים אמורים פרט למאמן השוערים, עופר בסון, שלא זכה לקבל מענקים בכלל. "הוא הגיע קצת מאוחר, אולי בגלל זה הוא יצא 'מקופח'".

מתברר, כי גם למספר שחקנים בכירים בקבוצה יש מענקי אליפות ומענקים הקשורים להצלחה באירופה (בניהם: לירן שטראובר, אופיר חיים, אבי סטרול, דדי בן דיין). אחד השחקנים אמר על כך: "ברקוביץ' ויאמר החליטו להכניס את הסעיפים האלה כדי שנחשוב 'גבוה'. ברור שהקבוצה לא רצה לאליפות, אבל המטרה הייתה לשנות את התפיסה, לחשוב כמו קבוצה גדולה". במועדון אישרו כי בחוזים של הצוות המקצועי והשחקנים קיימים מענקים על אירופה ומענקי אליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully