וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "הכדורגל האנגלי מלא בגלמים"

14.12.2006 / 15:32

הפורטוגלי של היונייטד מאשים את הפרמיירליג בהיעדר טכניקה. פרגוסון לא הכניס את בקהאם לגדולים של יונייטד, טרי וצ'לסי נושפים בעורפם

כנראה שלכריסטיאנו רונאלדו לא מספיקה חוסר האהדה שהוא זוכה לה כיום במגרשים באנגליה. הכוכב הפורטוגלי טען כי רוב הכדורגלנים האנגלים הם "גלמים", אמירה שצפויה להרגיז עוד יותר את האוהדים בממלכה. שחקן האגף של מנצ'סטר יונייטד טוען שהמשמעות של הסגנון הקשוח בפרמיירשיפ הוא היעדר טכניקה או כישרון בקרב רוב השחקנים. לטענתו, השופטים נותנים את היתרון למגנים הקשוחים ולא ולשחקני ההתקפה היצירתיים.

"בפורטוגל הכדורגל נראה אחרת", אומר רונאלדו, "האנשים רוצים לשחק כדורגל, אבל פה הכל הרבה יותר פיזי. שחקנים יורידו לך את הרגל אם תנסה לשחק כדורגל. יש כמה שחקנים אנגלים עם טכניקה גבוהה, אבל הם מעטים. זאת המנטלות שאליה הם גדלו, ועובדה היא שגם השופטים מאפשרים את זה".

"רוב הפעמים אנשי המשרוקית בוחרים להתעלם מעבירות", אומר רונאלדו, "נדיר מאוד ששחקן מורחק בגין שני צהובים. וזה לא רק על שחקני אגף כמוני, השופטים אף פעם לא מגנים על החלוצים. וזה לא בגלל שאני בכיין, כל החיים שיחקתי עם ילדים גדולים ממני, שהיו הרבה יותר חזקים ממני".

"אנחנו חייבים להמשיך להלחיץ את יונייטד"

קפטן צ'לסי ג'ון טרי הזהיר את מוליכת הפרמיירליג, מנצ'סטר יונייטד, אחרי הניצחון אתמול (רביעי) על ניוקאסל (0:1). הבלם האנגלי אמר: "נראה שכרגע הם משחקים את הכדורגל הכי טוב שלהם והם נמצאים בשיא, וגם כמעט שלא היו להם פציעות עד עתה. אצלנו, לעומת זאת, יודעים שאנחנו עוד יכולים לעלות ברמה, ואז אף אחד לא יוכל להתמודד נגדנו".

צ'לסי גברה בקושי על ניוקאסל משער מאוחר של דרוגבה, אבל החשוב מבחינתה הוא צמצום הפער מיונייטד לחמש נקודות והגברת הלחץ על הגב של הקבוצה של פרגוסון. "אנחנו חייבים להמשיך להלחיץ אותם", אמר טרי, "בחג המולד תהיה תקופה מכרעת. ליונייטד יש כמה משחקים קשים, ואנחנו חייבים לנצח ולהראות לכולם מה אנחנו מסוגלים".

פרגוסון: בקהאם? רונאלדו יותר גדול

דיוויד בקהאם רצה להאמין שהיחסים שלו עם אלכס פרגוסון ייכנסו להיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד, אבל נדמה שהמנג'ר הוותיק מרגיש אחרת. סר אלכס התבקש לדרג את השחקנים הגדולים ביותר שהוא אימן, ועל אף שבקהאם כיכב בתשע האליפויות של יונייטד (כולל הטרבל ב-1999) ושברזומה שלו 94 הופעות בנבחרת אנגליה - מתברר שהמנג'ר הסקוטי לא מחשיב אותו ככוכב עולמי.

"בורכתי בכמה שחקנים מהשורה העולמית הראשונה", אמר פרגוסון, "פיטר שמייכל הוא ללא ספק אחד מהם, ריאן גיגס בוודאי, אריק קאנטונה היה יכול להיות אפילו גדול יותר אבל קשה היה להשתלט עליו, ווין רוני הוא הרביעי. אני חושב שגם כריסטיאנו רונאלדו יהיה גדול, הוא משחק בעמדה הכי קשה בכדורגל, באגף, הוא בועט בשתי רגליים, הוא נחוש וקשוח, ואם הוא ישפר את קבלת ההחלטות שלו הוא ייכנס לרשימה של הגדולים ביותר. בכל אופן, רוי קין הוא החמישי, ופול סקולס, הקשר הכי חכם שעבדתי איתו, הוא השישי".

ובקהאם? אף מילה מפרגי. אולי בעשירייה השנייה.

מגנוסון: "עם פארדיו הייתה בעיית מוטיבציה"

אגרט מגנוסון, הבעלים החדש של ווסטהאם, הודה כי אלן קורבישלי היה מועמד לקבוצה עוד בטרם הדיח מתפקידו את אלן פארדיו. "הוא היה המועמד הראשון, השני והשלישי שלי", אמר מגנוסון, "את ההחלטה הסופית קיבלתי אחרי המשחקים מול וויגן ובולטון, שבהם ניתתן היה לראות בבירור שלקבוצה יש בעיה קשה של מוטיבציה. אנחנו עומדים בפני כמה משחקים חשובים מאוד עד ל-1 בינואר, והרגשתי שהשינוי חייב להיעשות".

עוד בווסטהאם, קפטן התותחנים, נייג'ל ריו קוקר, טוען שהוא לא יודע כלום על הדיווחים לפיהם אברטון מעוניינת בשירותיו. "דבר אחד אני יודע", אמר סוכנו, "הוא גאה להיות הקפטן של ווסטהאם, והוא מחויב רק אליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully