וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - הפועל פ"ת: יאמר: "תשקיעו כמו ראש העיר"

הלחץ משפיע בקופסא והבעלים ביקש מהשחקנים שייקחו דוגמא מפיירברג. הכחולים ניצחו את נתניה בטוטו ורוצים גם בליגה. פציעות החלוצים יקשו על המשימה

מעודדת מניצחונה השבוע על מכבי נתניה (0:2) בגביע הטוטו, רוצה הפועל פ"ת לשחזר את הניצחון גם בעימות הישיר בין השתיים (שבת, 18:30) בליגת העל.

הכחולים החלו את משחקי הסיבוב השני בתיקו 0:0 ביתי מול הפועל כפ"ס. לאחר שעשו זאת בעשרה שחקנים לאורך המחצית השנייה של אותו משחק, יכולים חניכיו של המאמן אייל לחמן לשאוב עידוד גם מתוצאה זו, ולנסות ליצור מומנטום חיובי, בחוץ, מול נתניה המקרטעת.

הקבוצה לא תתאמן היום (חמישי), אלא תקדיש את הזמן למנוחה וטיפולים. לחמן, חסר את אלנתן סלמי ומוטי קקון הפצועים, ייאלץ להסתדר בשבת עם חלוץ אחד כשיר (סעיד מקאסי), מאחר שגם שמעון אבו חצירא ייעדר בשל צהובים. עם עומרי קנדה המורחק, אחמד קסום המתאושש מניתוח בקע, ומאור בוזגלו אשר ספק אם הצבא ישחררו למשחק, למאמן המלאבסי אין יותר מדי אפשרויות טקטיות בהרכב.

סמיר דורו, הקשר הבוסני שנבחן בקבוצה, ימשיך באימוני הכושר האישיים עם מאמן הכושר רני גולדינג, גם בשבוע הבא.

הרכב משוער: רפי כהן; אדם קדוש, זאב חיימוביץ', הרצל לוי, מהרן אבו ריא; יפתח הררי, צ'קה גאדיאגה, יוסי דורה, עידן סרור (מאור בוזגלו), יניב לוזון; סעיד מקאסי.

פיירברג: "זכינו בלוטו עם יאמר"

מכבי נתניה חזרה היום (חמישי) להתאמן באצטדיון הקופסא, מה שגרם למצב רוח טוב בקרב השחקנים והצוות המקצועי. במהלך האימון תרגל גוטמן את ההרכב שבו השתמש מאז תחילת העונה: אמיר טגה חזר לקישור האחורי לצידו של מזואה אנסומבו, ואילו עבדל סאמד אוקוצ'ה חזר לחוד ההתקפה.

במהלך האימון גוטמן התרגז על ההרכב הראשון, ובעיקר על הגנה. ישראל זביטי הפצוע לא התאמן. לאחר האימון יצאו שחקני הקבוצה והצוות המקצועי לארוחה קבוצתית במסעדת "סקואלה", לרגל חנוכה. בארוחה בהשתתפותו של הבעלים דניאל יאמר, מספר חברי עירייה וראש העיר, מרים פיירברג. יאמר ניצל את ההזדמנות להודות לראש העיר בדרך מקורית כשפנה לשחקנים ואמר: "אתם צריכים להשקיע בעבודה יומיומית ולהלחם למען הקבוצה כמו שעושה גברת פיירברג למען העיר נתניה".

פיירברג עצמה אמרה לשחקנים: "זכינו בלוטו עם דניאל יאמר ואנחנו מצידנו עושים את הכל כדי לעזור לקבוצה, הן בבניית האצטדיון והן בהקמת מתקני אימון עבור הקבוצה. יחד אתכם נעשה הכל כדי להחזיר את הקבוצה למקום בו היא צריכה להיות - המקום הראשון. אתם תביאו את האליפות לנתניה".

כשנשאלה היכן עומדות כל התוכניות הללו, הסבירה ראש העיר: "הובטח לי כי האצטדיון יהיה מוכן בחודש יולי 2008 ואני מקוה שאכן כך יהיה. לגבי מתקני האימון, מלבד מכון וינגייט בו שהתה הקבוצה לאחרונה, שהות שמומנה לרוב על ידי העיירה, יבנה בקרוב מתחם אימונים במזרח העיר בשטח הסמוך לזה שבו מוקם האצטדיון החדש. המתחם יכלול מספר מגרשים ואף מבנה שישמש כמועדון הבית עבור השחקנים".

מחר בבוקר תקיים הקבוצה אימון מסכם, לאחר שהיום התקיימה גם אסיפת וידאו, כרגיל לפני משחקי הליגה.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, מריוס זנו בונדאה, אופיר חיים; איתי שכטר, עבדל סאמד אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully