וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקרובים לקליין יודעים רק להעיר ולבקר"

שגיא ניר

14.12.2006 / 13:27

מקורב ליו"ר ירושלים על האכזבה של קליין, שציפה גם לתמיכת הקהל במאבק מול גאידמק. סיכום עם צ'אטמן לא הבשיל בשל חשש מגרעון

אחרי שעברה בשלום את הביקור בסיינה, מצפים בהפועל ירושלים למבחן החשוב של השבוע, ודווקא מחוץ למגרש. מחר (שישי) בבוקר תקיים עמותת הפועל ירושלים ישיבה שלא מן המניין, בה צפוי יו"ר הקבוצה דני קליין להודיע על עזיבתו.

מקורבים לקליין קיים כעס רב על אוהדי הקבוצה ועל אנשים בסביבת המועדון, שלדברי מקורב ליו"ר לא תמכו בו במאבק מול ארקדי גאידמק בתקופה האחרונה. "האכזבה של דני היא לא מהקהל, אלא מהאנשים הקרובים אליו שיודעים רק להעיר ולבקר אבל לא מתייחסים לעובדות", אמר מקורב ליו"ר, שסיפר כי לאחר הניצחון הביתי על סיינה בחודש שעבר הגיעה הקבוצה לסיכום עם מיירה צ'אטמן, אז שחקן דינמו מוסקבה, אך בשל החשש שגאידמק לא יעמוד בהתחייבויותיו הכספיות לא הבשיל הסיכום לידי חתימה. צ'אטמן, שאמור היה להגיע בנוסף לאד קוטה ולהשתכר בקבוצה כ-300 אלף דולרים, חתם לבסוף בלוטומטיקה רומא, משום שבירושלים חששו להעמיק את הגרעון הכספי.

"כשאתה למטה החברים הקרובים צריכים להרים אותך. גם הקהל שראה את ארקדי תוקף את דני היה צריך לתמוך בו", הוסיף המקורב.

קליין שבור מהיחס כלפיו, כך על פי מקורביו, אך כל הסימנים מראים כי היו"ר ישאר בקבוצה לפחות עד סיום העונה הנוכחית. במשחק הבית מול עירוני רמת גן ביום ראשון צפוי קליין לזכות לתמיכה סוחפת של הקהל, מה שאמור להשכיח את תחושות העלבון ומחשבות העזיבה.

היום התייחס חבר הנהלת הפועל ירושלים רוני הירשנזון לעזיבתו האפשרית של קליין בתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל. "אנחנו נקווה שהוא לא יגיש את מכתב ההתפטרות", אמר הירשנזון. "אחרי הרבה שנים במועדון הוא מרגיש שחיקה, זו עבודה קשה לאורך תקופה ארוכה. גם ההתנהלות מול גאידמק הקשתה עליו. זה לא פשוט לעמוד בכאלה לחצים, ביייחוד שהקבוצה לא עמדה בציפיות המקצועיות. תמיד הכי קל להאשים את ראש הפירמידה".

"זה לא רק ביזנס, זה קבוצה שחשובה לקהילה", התייחס הירשנזון, אביהם של אמיר ואלעד ז"ל שעל שמם נקראים יציעים באולם במלחה ליחסים עם אוהדי הקבוצה. "אנחנו מקבלים את הקהל שלנו לטוב ולרע, אבל ההתנהגות שלהם היא פשוט בגידה. לא ייתכן שבגביע יול"ב כבר ברבע הראשון הם מתחילים לשרוק בוז. זו בגידה, אין מילה אחרת".

לגבי חילוקי הדעות עם גאידמק והוויכוח המתוקשר לגבי תמיכתו בקבוצה, אמר הירשנזון: "צריך להבין שגאידמק תרם לקבוצה כשזה התאים לו, והפסיק כשזה לא התאים לו. הוא כבר לא תורם להפועל ירושלים, אלה הן העובדות. גאידמק אמר שהוא כן תרם? שיגיד. אני יודע את העובדות. הוא לא שם שום כסף בצד, הסכומים שהוא מדבר עליהם אלו ערבונות למשכורות עתידיות שהוא התחייב עליהן. אם שמים את דבריהם של אהרון פוגל מול ארקדי גאידמק, שהציבור יחליט למי להאמין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully