וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג לא התאמן בבית"ר

אסף שקד

14.12.2006 / 12:43

הקשר עבר מספר טיפולים, אך בצוות המקצועי הבהירו כי הוא יהיה כשיר למשחק מול הפועל ת"א. פביאני: "לא חתמתי בלאנוס"

לאחר יום חופשי, חזרה היום (חמישי) בית"ר ירושלים לאימונים מלאים לקראת המשחק המסקרן ביום ראשון בבלומפילד מול הפועל ת"א. מזרחי, שלא היה מרוצה מהתיקו מול מכבי ת"א, אך כן היה מרוצה מהיכולת של השחקנים, החל כבר היום לתרגל את ההרכב כשנכון להיום הוא לא צפוי לערוך שינויים משמעותיים בהרכב.

מי שלא התאמן זהו הקשר השמאלי מיכאל זנדברג שעבר מספר טיפולים, אך בצוות המקצועי הבהירו כי הוא יהיה כשיר למשחק מול הפועל ת"א. בחסרונו של השחקן, תורגלו עמית בן שושן ואבירם ברוכיאן לסירוגין בקישור השמאלי. זנדברג צפוי לחזור מחר לאימונים.

ההתלבטות הגדולה של מזרחי היא בעמדת החוד. הארגנטינאי כריסטיאן פביאני שנמצא בכושר טוב מאוד, גורם למאמן כאבי ראש וזאת משום שבנוסף אליו על הספסל ממתינים גם עמית בן-שושן, ג'ואנו פינטו וברק יצחקי.

אתמול פורסם באחד העיתונים בארגנטינה כי החלוץ פביאני סיכם בלאנוס כבר מהחודש הקרוב, אך היום הבהיר השחקן לוואלה! ספורט: "אני לא יודע על מה מדובר בכלל. לא חתמתי בלאנוס, כנראה שאיזה עיתונאי משועמם רשם שחתמתי. החלום שלי זה לסיים את העונה בישראל ואני מחכה לראות קודם כל מה קורה עם בית"ר. אני חושב רק על איך להישאר כאן".

יוסי מזרחי מתלבט לגבי החלוץ הברזילאי ג'ואנו פינטו שחתום על חוזה לעוד שנתיים וחצי. אחת האפשרויות העומדות בפני בית"ר היא להשאיל את החלוץ לאחת הקבוצות בפורטוגל (קבוצתו הקודמת אקדמיקה תשמח לקבלו בחזרה) ובכך למעשה לפנות מקום של זר בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully