וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול בישראל: רעננה זכתה באליפות הסתיו

14.12.2006 / 7:57

אחרי שלוש שנים זכו הויילד פייר בתואר, לאחר שהפכו פיגור גדול של 7:1 מול הנבחרת הבוגרת וניצחו 8:10 במותחן מרתק

לליגת הבייסבול הישראלית יש אלופה חדשה לעונת הסתיו - רעננה פי טי סי "וויילד פייר", אשר חזרה מפיגור 7:1 כדי לנצח במותחן גדול את הסגל המצומצם של הנבחרת הלאומית הבוגרת, 8:10, במשחק הגמר.

חדורי מוטיווציה לאחר הנצחון בחצי הגמר נגד ת"א "רדס" בשבוע שעבר, הסגל הרענני הצעיר, מגובה ע"י כמה שחקנים שעלו מהקבוצת הנוער, היו נחושים לסיים את הקמפיין עם זכייה באליפות.

תחילתו של המשחק לא בישרו טובות לרעננה, לאחר שהגנה פושרת גרמה לקבוצה להיקלע לפיגור 7:1 נגד הסגל היותר מנוסה של הנבחרת, וגרמה לאי צדק לפיצ'ר הצעיר שלה, יואנדרה גיל-לוי, שפתח את משחקו השלישי החשוב בשבועיים האחרונים.

המגיש האימתני של הנבחרת, "זורק הפצצות" ג'ורג' צ'יטיאט, עבר בקלות את ארבעת האינינגס הראשונים של המשחק, כאשר הוא לא הרשה חבטה מוצלחת אחת ורק הקפה אחת, בזמן שרוב הכדורים שנחבטו ע"י התקפת רעננה לא יצאו מהאינפילד. למרות הפיגור, רעננה סירבה להיכנע, והחלה את הקאמבק באינינג החמישי עם שלוש הקפות, לאחר חבטות מוצלחות של נייט רוזנברג ומייק ראלסון. הריצה האגרסיבית מהבסיס השלישי לבסיס הבית, לאחר שכדור נחבט באוויר לבסיס השני, ללא ספק הציתה את שחקני רעננה. הגנת רעננה התייצבה לאחר מספר שינויים, ביניהם הצבתו של המגיש הצעיר אלעד כהן.

באינינג השביעי רעננה צמצמה את הפער ל-8:7 נגד צ'יטיאט שהתעייף, כאשר גיא פלד התחיל עוד ריצה של 3 הקפות עם חבטה כפולה מוצלחת, ונמשך עם 2 רצים שנכנסו מחבטה מוצלחת של גיל-לוי לסנטר פילד, והסתיים עם עוד חבטה של עמית מגידו.

באינינג השמיני והאחרון, רעננה גנבה את היתרון מהנבחרת, לאחר שהצליחה להכניס 3 הקפות נגד הפיצ'ר עמרי מודיאנו, שרק 5 ימים לפני כן נתן הצגה עם 8 אינינגס מלאים. עוד חבטה של פלד השאירה את רעננה בתמונה, וגם 2 טעויות הגנתיות של שחקן הבסיס השלישי, הוסיפו למהפך. ההקפה המשווה נכנסה על זריקה פרועה של מודיאנו, ואז עוד 2 הקפות הוכנסו ע"י חבטה משולשת של אורן ליץ.

אך הדרמה עוד לא נגמרה. באינינג השמיני התחתון משה לואיס התחיל עם חבטה מוצלחת, והגיע לבסיס השני ע"י טעות הגנתית של השחקן השדה השמאלי. לואיס ניסה לגנוב את הבסיס השלישי, אך נפסל ע"י מהלך מוצלח להחזיקו ע"י המגיש כהן. חבטות מוצלחות של אסף רותם ורפי סטרן השאירו את הנבחרת בתמונה, אך כהן הצליח לפסול את החובט המסוכן אור גוטליב, לאחר שחבט כדור פשוט באוויר, בשביל למנות 2 פסולים באינינג. צ'יטיאט המשיך עם עוד חבטה מוצלחת, כדי למלא את הבסיסים, ולשים את הרץ המשווה בתחנה השנייה.

כהן נכנס לפיגור מוקדם בספירה של 3:0 אך שמר על הריכוז והצליח לזרוק 2 סטרייקים ברציפות, אחד מהם נחבט אחורה ע"י מודיאנו. כאשר הספירה הייתה מלאה, והרצים כבר התחילו בריצה, כהן זרק כדור מהיר לאמצע הצלחת וקצת גבוה, והצליח לגרום למודיאנו לפספס את הכדור. עם סיום המשחק, התחילו החגיגות של רעננה, על זכייתה הראשונה לאחר 3 שנים בלי תואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully