וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: מאטסוזקה חתם ברד סוקס

15.12.2006 / 7:32

בוסטון הציעה למגיש היפני 52 מיליון דולר לשש שנים,והמגיש הוצג בפנוויי פארק. הבלו ג'ייז יציעו 126 מיליון דולר לוולס

דייסוקי מאטסוזקה, שיחת החורף בעולם הבייסבול, חתם בבוסטון רד סוקס. מאטסוזקה היפני סגר על חוזה לשש שנים, שבמסגרתו יקבל שני מיליון דולר כמענק חתימה, שישה מיליון בעונה הראשונה, שמונה בכל אחת משלוש העונות הבאות ועשרה מיליון בכל אחת מהשתיים האחרונות.

"תיאו אפשטיין ואני הגענו בסוף לסיכום, למרות הקשיים", אמר סוכנו הנחש/חלקלק/מגעיל של השחקן, סקוט בוראס. בבוסטון כבר מתרגשים והאמריקאים אפילו הצליחו למצוא לו כינוי אינסטנט: D-Mat.

בלילה שבין חמישי לשישי הוצג מאטסוזקה בבוסטון, בפנוויי פארק. "אני לא יודע מה יקרה, אני כן יודע שאעשה את הכי טוב שאני יכול", אמר המגיש היפני במסיבת העיתונאים. "אני שמח להיות חלק מהבוסטון רד סוקס". לארי לוקינו, נשיא הרד סוקס, ציין: "אני מבין שביפן הוא נחשב לאוצר לאומי. אז הוא הגיע לאוצר הלאומי שלנו, פנוויי פארק".

ג'ף באגוול צפוי לפרוש הערב ב-18:00.היוסטון אסטרוס כינסו לשעה הזו מסיבת עיתונאים, במהלכה יודיע אחד השחקנים הגדולים בתולדותיה על תליית המחבט. באגוול הגיע לאסטרוס בטרייד עם הרד סוקס ב-1990, רשם 449 הומראנס, 1,529 הכנסות רצים ו-1,401 הליכות. הוא לא שיחק בעונה שעברה ומיעט לשחק ב-2005 בשל פציעת כתף. עוד שחקן גדול שעוזב.

טורונטו לא רוצה לוותר על ורנון וולס, אחד האאוטפילדרים ההגנתיים הטובים בליגה, ותציע לו הארכת חוזה לשבע שנים, על סכום של 126 מיליון דולר.

סיאטל עומדת לצרף לשורותיה את שחקן הבסיס השני של וושינגטון, חוזה וידרו. לוידרו יש שנתיים נוספות בחוזהו, והבעיה שלו לאורך הקריירה היא בעיקר בריאותית, מכיוון שכשהוא כשיר הוא אחד השחקנים הטובים בליגה לעמדה. המארינרס החתימו את מיגל באטיסטה, המגיש בן ה-35, לשלוש שנים, על חוזה שנע בין 24 ל-27 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully