וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמדון עוד לא הולך לשום מקום

רומן רוזנבלט

14.12.2006 / 0:57

מכבי חיפה מתכוננת לעוד חודש לחוץ באירופה ובליגה, וטרם החליטה אם תשחרר את השוער להפועל כפ"ס. אולארה וקינן החלימו

מכבי חיפה תדע היום (חמישי) בערב באופן סופי באיזה מקום תסיים את שלב הבתים, לקראת הגרלת השלב הבא בגביע אופ"א שתתקיים ביום שישי הקרוב. מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, והנשיא, יעקב שחר, יגיעו לשם כך לשוויץ.

משחק ההשלמה מן המחזור הרביעי מול בני יהודה הוקדם ביום ויתקיים ביום רביעי הבא, 20 בדצמבר, מה שיאפשר לחיפה מנוחה גדולה יותר, שכן בשבת הבאה תהיה פגרה במשחקי הליגה. הקבוצה ערכה אמש (רביעי) אימון לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת הקרובה. רפאל אולארה ודקל קינן צפויים לשחק, כאשר רוני לוי יצטרך להחליט אם לעלות שוב עם שלומי ארבייטמן או להחזיר להרכב את אלן מסודי לאחר שהרוחות סביבו נרגעו מעט.

בחיפה עדיין לא מוכנים להתייחס לשחקנים שישוחררו במהלך חלון ההעברות, עד אשר יתקיים דיון בנושא בין המאמן רוני לוי לבין ראשי הקבוצה. בכל אופן, למרות ההתעניינות של הפועל כפר סבא, תום אלמדון עשוי להישאר בחיפה ולא לעבור לקבוצה מהשרון. מכיוון שהקבוצה ממשיכה במשחקיה באירופה, עומס המשחקים של הקבוצה צפוי לעלות שוב לקראת סוף החודש הבא, אז תשחק הקבוצה במשחקי הליגה ובמסגרת טורניר "גביע הערוץ הראשון", ושבועיים לאחר מכן יחלו כבר משחקי השלב הבא של גביע אופ"א. שיקול זה עשוי להיות משמעותי גם בנוגע להחלטות לגבי שחקנים אחרים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully