וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכה, פצועה ומלאת אמונה

14.12.2006 / 0:43

מלאגה, שהתאוששה מפתיחת העונה הרעה, מקווה שחסרונם של סאנצ'ז ובראון לא יעצור את המומנטום גם מול מכבי ת"א (21:45, ערוץ 1)

ערב המשחק מול מכבי ת"א (חמישי, 21:45, ערוץ 1) מצא עצמו סרג'יו סקאריולו, מאמנה של אוניקאחה מלאגה, בפני שוקת שבורה. פרט למרכוס בראון, שסובל מפציעה חוזרת בברך וככל הנראה סיים את העונה, נוסף בערב יום שלישי גם פפה סאנצ'ז למסדר הפצועים. הארגנטיני נפגע בשריר רגלו במהלך האימון ויחמיץ את המשחק. גארד אחר, הפולני הצעיר מייקל צ'ילינסקי, בספק גם הוא, אך ככל הנראה יהיה כשיר.

אלופת ספרד פתחה את העונה בצורה קטסטרופלית. ניצחון אחד בלבד בחמישה משחקי ליגה, כולל תבוסות לריאל ולג'ירונה, והפסד ביתי מביך במיוחד לעולה החדשה ברואסה, דרדרו את החבורה של סקאריולו לתחתית הטבלה. ביורוליג זה לא נראה טוב יותר, עם שלושה הפסדים בשלושה משחקים. אולם אז התאושש בראון (זמנית, בדיעבד) מהפציעה, והכניס רוח חדשה בקבוצה. דניאל סנטיאגו שב להיות הסנטר הסולידי המוכר וקרלוס חימנז איפס את הידית, ומלאגה שבה למסלול הנכון. שלושה ניצחונות בארבעת משחקי היורוליג האחרונים החזירו את הספרדים לעניינים בבית ב', כשהתאוששות נרשמה גם בגזרת הליגה המקומית, אף ששם עדיין מתקשה אוניקאחה לשמור על יציבות.

נישאת על גלי הניצחון על ברצלונה

אף שתחסר שני שחקני מפתח, כאמור, ותעמיד מול מכבי קו אחורי דליל מתמיד, מתייצבת מלאגה למשחק המפתח מלאת אמונה וביטחון, נישאת על גלי הניצחון הביתי 77:80 על ברצלונה בשבת האחרונה. קרלוס קבזאס (11.5 נק', 2.5 ריב', 2.3 אס'), דניאל סנטיאגו (9.9 נק', 4.7 ריב') וקרלוס חימנז (8.7 נק', 4.1 ריב'), שהצטיינו במשחק, יחד עם ברני רודריגז (14.4 נק', 3.1 ריב', 3 אס') ויירי וולש (11.4 נק', 3.1 ריב', 1.6 אס', 1.4 חט'), הם שחקני המפתח של האלופה הספרדית. במלאגה יכוונו לניצחון בשש נקודות ומעלה, שיעניק לה יתרון על פני מכבי בכל מקרה של שוויון מאזנים עתידי בין הקבוצות.

"כדי להתמודד מול מכבי, שהיא קבוצה ברמה הגבוהה ביותר, עם מסורת גדולה והרבה שחקנים מצוינים, נצטרך לעשות מאמץ אדיר ולהתגבר על המכשולים במשחק שלנו", אמר סקאריולו. "אני בונה על הרצון וההקרבה של השחקנים שיהיו על המגרש ועל התמיכה של הקהל שלנו, שתמיד מרים אותנו ברגעים הפחות טובים".

"בתל אביב שיחקנו היטב והגענו להארכה. יש לנו הרבה מה לשפר, אבל אני בטוח שגם למכבי יש", הוסיף קרלוס חימנז. "חייבים לכבד את מכבי, למרות שהתוצאות האחרונות העלו את המוראל שלנו. ברור שאנחנו צריכים להראות יותר עקביות במשחק שלנו, אבל אנחנו חייבים להמשיך באותה הדרך שהביאה לנו את שני הניצחונות האחרונים".

סאנצ'ז אומנם לא ישחק, אך מוקדם יותר השבוע דיבר על בעיותיה של מלאגה. "אני חושב שאנחנו מתחילים להבין טוב יותר את הדרישות מאיתנו", סיפר הארגנטיני. "זו קבוצה חדשה ודרושה סבלנות. חשבתי שנמשיך גם העונה בסדרת הניצחונות מהשנה שעברה, אבל כנראה שטעיתי. אנחנו מוצאים את הדרך שלנו ומעל לכל מתחילים להפנים שהגישה למשחק היא החשובה ביותר, וההגנה היא זו שתביא לנו תוצאות חיוביות".

פליקס וביינום כשירים

מכבי ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק, בו לקחו חלק כל השחקנים. וויל ביינום ונואל פיליקס, שנפגעו קלות בתחילת השבוע במשחק מול עירוני ר"ג, כשירים, ויוכלו ליטול חלק במאמץ הקבוצתי. "הפסדי החוץ רובצים לנו על הגב כמו קוף ענקי", אמר ביינום. "יהיה משחק חזק ואני מקווה שנעצור הפעם את קבזאס, למרות שאני מוכן שגם מחר הוא יקלע 30 נקודות ואנחנו ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully