וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי מציגה: ניצחון בסגנון דחיקה

13.12.2006 / 23:52

0:1 קטן הספיק לצ'לסי כדי לגבור על ניוקאסל בסטמפורד ברידג' ולצמק את הפער מהיונייטד; ארסנל ניצחה את וויגאן באותה תוצאה

שני משחקי השלמה מסקרנים התקיימו היום בליגה האנגלית. צ'לסי אירחה בביתה את ניוקאסל ו-0:1 קטן של דידייה דרוגבה ניצח עבורה את המשחק, וצימק את הפער ממוליכת הטבלה מנצ'סטר לחמש נקודות. ארסנל עלתה למקום השלישי בטבלה אחרי ניצחון 0:1 בחוץ מול וויגאן, והיא רחוקה 15 נקודות מהמקום הראשון.

צ'לסי - ניוקאסל 0:1

צ'לסי, ללא אנדריי שבצ'נקו בהרכב, הציגה מחצית ראשונה חלשה וכמעט לא הגיעה למצבים ליד שער האורחת. במחצית השנייה שבצ'נקו נכנס ובישל לדידייה דרוגבה, שכבש את שער הניצחון. בעיטה ברגל שמאל מחמישה מטרים של חלוץ נבחרת חוף השנהב, המשיכה פנימה מסירה של האוקראיני והכחולים ניצחו 0:1 את ניוקאסל בסמפורד ברידג'.

וויגאן - ארסנל 1:0

התותחנים שלטו במחצית הראשונה, ומלבד בעיטה ממרכז הרחבה של עמנואל אבדאיור שחמקה ליד קורת שערו של כריס קירקלנד, שוער וויגן, לא הגיעו התותחנים לאף מצב קורץ. במחצית השנייה ארסנל לחצה את המארחים ושתי דקות לסיום מצא ססק פאבריגאס את עמנואל אבדאיור, שהמשיך את המסירה פנימה כדי לקבוע ניצחון 0:1 דרמטי לתותחנים. "זה היה קשה", אמר בסיום ארסן ונגר, "וכמו שניצחנו, כך יכולה היתה וויגאן לזכות בשלוש הנקודות".

* אתלטיקו מדריד העפילה לסיבוב החמישי בגביע המלך בספרד, לאחר שגברה 2:4 בפנדלים על לבאנטה. לבאנטה, שניצחה 0:1 במשחק הראשון, הייתה קרובה להשיג את התיקו שיבטיח את עלייתה, אבל בדקה ה-90 קרלוס אגילרה כבש וכפה על הקבוצות הארכה. בבעיטת ההכרעה הצליחו המדרידאים לנצח 2:4, ולעלות לשלב הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully