וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' התפוצצה על פאו

13.12.2006 / 23:38

קבוצתו של גי לאקומב התאוששה מהמשבר העמוק עם 0:4 מדהים על פנאתינייקוס. פאלרמו הודחה אחרי 1:1 מול סלטה ויגו

שבעה משחקים נוספים התקיימו הערב (רביעי) במקביל למשחק של הפועל תל אביב. את תוצאת הערב השיגה פריז סן ז'רמן המפורקת, שהוציאה את כל התסכול מהתקופה המזעזעת שלה עם 0:4 נהדר על פנאתינייקוס, ששלח אותה לשלב הבא. בית ח' היה הצמוד ביותר, ובסופו של דבר הצטרפו לניוקאסל, שכבר עלתה בשבוע שעבר, גם סלטה ויגו (1:1 מול פאלרמו) ופנרבחצ'ה (2:2 עם פרנקפורט). בבית ה' הדיחה פיינורד את ויסלה קראקוב עם ניצחון 1:3 ועלתה על חשבונה לשלב הבא. בלקבורן סיימה במקום הראשון בזכות הניצחון 0:1 על נאנסי. בבית ו' טיילה אייאקס לשלב הבא עם 0:3 על השכנה הבלגית וארגם, ובמשחק לפרוטוקול ניצחה אספניול את אוסטריה וינה 0:1.

24 הקבוצות שסיימו בשלושת המקומות הראשונים בשלב הבתים העפילו לשלב הנוקאאוט, שבו יוגרלו שמונה הקבוצות שסיימו כראשי בית מול שמונה הקבוצות שסיימו במקום השלישי. השמונה שסיימו במקום השני יוגרלו מול שמונה הקבוצות שסיימו במקום השלישי בבית שלהן בליגת האלופות - ורדר ברמן, ספרטק מוסקבה, בנפיקה ליסבון, בורדו, שחטיור דונצייק, סטיאווה בוקרשט, צסק"א מוסקבה וא.א.ק אתונה. מעתה יתקיימו המשחקים בשיטת בית-חוץ, עד לגמר שיתקיים בגלזגו ב-16 במאי.

פריז סן ז'רמן - פנאתינייקוס 0:4

פאולטה כבש ראשון בדקה ה-29, לאחר הכנה של בונבנטורה קאלו משמאל. שתי דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה השלים הפורטוגלי צמד אישי. קאלו כנראה קינא בחברו, וכבש צמד בעצמו תוך שתי דקות (52 ו-54) על חשבון היוונים האומללים.

בית ח': תיקו - והביתה

פנרבחצ'ה - פרנקפורט 2:2

נאוריו טקאהרה השתיק את הקהל הטורקי כבר בדקה השביעית עם שער יתרון לגרמנים, והוסיף עוד אחד בדקה ה-52. אבל פנרבחצ'ה לא ויתרה. סאנלי הקטין בדקה ה-64, וסנטירק המחליף השווה בדקה ה-83, בשער שהיה שווה עלייה עבור פנר.

פאלרמו - סלטה ויגו 1:1

פאלרמו הייתה צריכה לנצח כדי להמשיך לשלב הבא, אבל דווקא באיאנו היה זה שכבש ראשון ונתן לספרדים את היתרון בדקה ה-59. ג'ובאני טדסקו איזן בדקה ה-70, אבל זה לא הספיק עבור האיטלקים, שלא הצליחו לשחזר בגביע אופ"א את יכולתם המצוינת מהליגה האיטלקית ונשרו כבר בשלב הבתים.

בית ה': פיינורד עוקפת בסיבוב

פיינורד - ויסלה קראקוב 1:3

זה היה קרב ישיר על הכרטיס לשלב הבא, כשלפולנים היה מספיק תיקו, וההולנדים היו חייבים לנצח. ניקי הופס העלה את הקבוצה של ארווין קומאן ליתרון בדקה ה-16 בנגיחה מקרוב לאחר הרמה של רון ולאר מימין. שבע דקות מאוחר יותר איזן פאבל ברוזק ונתן לויסלה תקווה, אבל בדקה ה-41 חזרה פיינורד להוביל עם שער של ג'ונתן דה גוזמן, ובדקה ה-67 הגדיל חריסטאס את היתרון ל-1:3 והניצחון של פיינורד הובטח.

בלקבורן - נאנסי 0:1

שתי הקבוצות כבר הבטיחו את עלייתן, והשער של לוקאס ניל האוסטרלי בתוספת הזמן העניק לקבוצה של מארק יוז את המקום הראשון בבית, שמונע ממנה מפגש עם קבוצה שנשרה מליגת האלופות בשלב הבא.

בית ו': אייאקס, בלי בעיות

ורגאם - אייאקס 3:0

כל מה שההולנדים היו צריכים על מנת לעלות היה לא להפסיד בפער של חמישה שערים, והשער של קלאס ואן הונטלאר בדקה הרביעית הרגיע גם את הפסימיים ביותר באוהדי אייאקס. שערו השני של ואן הונטלאר בדקה ה-57 דאג להרגיע אפילו את הלחוצים ביותר שבהם, והייטינגה כבש את השלישי בדקה ה-83.

אספניול - אוסטריה וינה 0:1

פנדיאני כבש את השער היחיד בדקה ה-57, במשחק שלא קבע דבר לשתי הקבוצות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully