וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: בן שמעון הורחק מ-5 משחקים, בוטלה הכניסה חינם

עדי פרג'

13.12.2006 / 19:15

מאמן קרית שמונה נענש בגלל התבטאויותיו נגד השופט בסיום התבוסה ברעננה. ההתאחדות הפסיקה את הכניסה החופשית למשחקי הקבוצה. יבוריאן יערער על העונש

מאמן עירוני קרית שמונה, רן בן שמעון, הורחק הערב (רביעי) מחמישה משחקים בפועל ועוד חמישה על תנאי, וייאלץ לנהל את משחקי קבוצתו מהיציע בשבועות הקרובים. העונש בא בתגובה לדבריו של בן שמעון על השופט דניאל בר נתן, שאמר כי "הוא חדל אישים ולא צריך לשפוט" , לאחר משחק ההפסד ברעננה (4:1) בשבוע שעבר. באותו משחק הורחקו שלושה שחקנים בקרית שמונה.

החלוץ הקונגולזי פטי נימבה הורחק ממשחק אחד בלבד, ומאחר שלא שיחק נגד אשקלון - יוכל לשחק בשבת הקרובה נגד בני לוד. השופט בר נתן הודה שיתכן שנימבה לא ראה את מי הוא דחף, ונימבה גם יצא זכאי בפוליגרף בשבוע שעבר.

הבעלים איזי שרצקי נקנס ב-2,000 שקל ושני משחקים מחוץ לתחומי המגרש. עוזר המאמן יצחק בוזורגי ישלם 400 שקל בגלל התנהגותו. המנכ"ל יוסי אדרי מרוצה מההחלטה בעניינו של נימבה: "זו תעודת כבוד לבית הדין".

החלוץ איליה יבוריאן יוכל לערער בשבוע הבא על העונש החמור של הרחקה משבעה משחקים, למרות שבשבוע שעבר נקבע שלא יוכל לעשות זאת מאחר שמדובר בפחות משלושה חודשים בחוץ.

ההתאחדות הפסיקה את הכניסה החופשית למשחקי הקבוצה

החל ממחזור הליגה הקרוב מתבקשים אוהדי עירוני קרית שמונה ואוהדים אורחים להצטייד במזומנים כאשר הם מגיעים לאיצטדיון העירוני בעיר, זאת לאחר שההתאחדות לכדורגל בישראל פסקה שעל קרית שמונה להפסיק באופן מיידי את כניסת החינם לאוהדים. אחרי מלחמת לבנון ועוד לפני פתיחת העונה החליט הבעלים איזי שרצקי שלא לגבות דמי כניסה עבור הקבוצה.

בהתאחדות לכדורגל לא אהבו את הרעיון ולאחר מספר מחזורים דרשו מהנהלת הקבוצה להפסיק מיד את המנהג. שרצקי לחץ על הההתאחדות והגיע בסופו של דבר לפשרה, לפיה האוהדים יזכו לכניסה חופשית,למעט משחקים בהם תארח קרית שמונה קבוצות מהצפון עם פוטנציאל צופים (קרי: סכנין, חיפה, אחי נצרת, נצרת עילית ועכו). השבוע החליטה ההתאחדות שהמחווה מיותרת, והפצירו בהנהלת קרית שמונה לגבות דמי כניסה עבור כל משחק. יצוין כי גם לאחר קבלת "גזרה" זו נחשבת קרית שמונה לקבוצה שגובה את המחיר הנמוך ביותר: 25 שקל למבוגר, 15 לנוער/חייל.

ההתאחדות לכדורגל מרוויחה 20-25 אחוז ממכירות הכרטיסים בשתי הליגות הראשונות. עובדה זו היא הסיבה העיקרית להחלטת ההתאחדות, שחוששת מתקדים אשר ייתן לגיטימציה לקבוצות עם קהל אוהדים רב יותר.

מנכ"ל קריית שמונה יוסי אדרי אמר בתגובה:"אפשר להבין את ההתאחדות בעניין הזה. אנחנו אמנם ניסינו להתחמק ולא לגבות כניסה למשחקים אבל כנראה שהעניין מפריע מאוד להתאחדות לכדורגל שגם צריכה להתפרנס ממשהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully