וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: עזו ישוחרר ממכבי פ"ת, סנדריניו יוחתם

14.12.2006 / 7:26

הקבוצה עשויה לצרף שני קשרים התקפיים במקומם של אוביידה ועזו. מנור חסן הוצע, אבל לוזון לא מעוניין בו. לירן כהן על הכוונת

מכבי פתח תקווה מעוניינת לצרף בחלון ההעברות בינואר שני שחקנים, זר וישראלי. המאמן גיא לוזון צפה בימים האחרונים בקלטות של זרים, אך טרם גיבש החלטה בעניין. עמנואל אוביידה ישוחרר בוודאות, אבל היום (רביעי) נודע כי המאמן נוטה לשחרר את אופיר עזו, שלא הצליח לממש את הפוטנציאל שלו בקבוצה. שחרורו של השחקן מותנה בכך שהמאמן ימצא שחקן אחר, באותו תפקיד, המתאים לקבוצה.

השבוע עלה שמו של מנור חסן כמועמד לקבוצה, אבל לוזון דחה את ההצעה על הסף. בלי קשר, גורמים בקבוצה פנו לאחרונה למקורביו של הקשר לירן כהן והתעניינו בשירותיו. השחקן מחכה לשחרור ממכבי תל אביב, ואם הוא ישוחרר ההנהלה תעשה מאמצים להחתימו.

הבלם מרסיו ג'ובאניני והמגן נאור פסר חוזרים לסגל הקבוצה לקראת משחק הבית מול מכבי הרצליה. הנהלת הקבוצה תחלק 4000 הזמנות זוגיות בשכונת אם המושבות. המוזמנים יישבו בשער מספר ארבע.

משה בוקר מ'הארץ' מוסיף כי סנדריניו, קשר קבוצת ליטקס לובץ', יגיע בימים הקרובים לחתום במכבי פ"ת. גיא לוזון, שעקב אחריו, טוען כי מדובר בקשר ברמה גבוהה מאוד, ושכנע את עמוס לוזון והיו"ר משה זוארץ להביא אותו ארצה ולהחתימו ללא מבחנים. סרדיניו יחליף את עמנואל אוביידה, בו מעוניינות מכבי הרצליה, אשדוד ובני לוד מהלאומית.

עדכון ראשון: 13.12.06, 19:34
עדכון אחרון: 14.12.06, 7:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully