וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן שוחרר ממכבי ת"א

לי בוץ

13.12.2006 / 19:28

הקשר יהיה הראשון שעוזב לקראת חלון ההעברות בינואר. אבי כהן: "אני מקבל את ההחלטה של הקבוצה בין אם אני אוהב אותה או לא"

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, החליט לשחרר הערב (חמישי) את תמיר כהן מהקבוצה, זאת דווקא לאחר שהקשר שיחק 90 דקות במשחק גביע הטוטו אמש מול הכח עמידר ר"ג (0:2 לר"ג). כהן, שלא נכלל בסגל הקבוצה מתחילת העונה, לא קיבל את השחרור בהפתעה ונראה כי הוא הראשון מבין מספר ישראליים שצפויים לעזוב בחלון ההעברות בינואר.

כרגע עדיין לא ברור אם הקשר, שגדל במועדון הצהוב, ימתין עד חלון ההעברות בינואר או יעזוב עוד קודם, ושיחה עם לוני הרציקוביץ' צפוייה להתקיים בימים הקרובים על מנת לסגור את כל הפינות בנושא.

אבי כהן, אביו של תמיר ושחקן העבר של מכבי, אמר לוואלה! ספורט את הדברים הבאים: "תמיר תמיד היה שחקן מכבי ת"א, שחקן בית שגדל ואהב את המועדון. בשנים האחרונות והשנה זה לא בא לידי ביטוי, אבל אני מקבל את ההחלטה של מכבי בין אם אני אוהב אותה או לא".

"כרגע אני לא לא רוצה לדבר על הצעות כאלה ואחרות", הוסיף כהן האב. "אנחנו קודם כל רוצים לסגור את הסיפור עם מכבי, ורק אחר כך נתחיל לבחון אופציות אחרות".

אביו של הקשר לא פוסל אפשרות לקדנציה שנייה של בנו במכבי בעתיד: "אני לא פוסל אפשרות שתמיר יחזור למכבי. הכל פתוח ובכדורגל הכל יכול לקרות. אנחנו לא טורקים את הדלת למכבי ת"א, העזיבה נעשתה ברוח טובה ואין שום כעס בין הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully