וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלו תחושות שאי אפשר לקנות בכסף"

13.12.2006 / 22:01

דייגו סימאונה ואסטודיאנטס חגגו אליפות סנסציונית אחרי ניצחון 1:2 על בוקה ג'וניורס: "תמיד הייתה לנו אמונה". לה וולפה הודיע: "אני עוזב"

מי היה מאמין שככה תוכרע אליפות ארגנטינה. בוקה ג'וניורס, שדהרה בתחילת העונה, יחד עם מאמנה אלפיו "קוקו" באסילה, אל עבר אליפות ארגנטינה שלישית ברציפות, החלה לגמגם לאחר שעזב את המועדון לטובת הנבחרת הלאומית. מחליפו, ריקארדו לה וולפה, לא הצליח להמשיך את רצף ההצלחות, ולמרות ריצת ניצחונות מטורפת של יריבתה לצמרת, אסטודיאנטס, לבוקה הייתה מספיקה נקודה אחת בלבד משני המחזורים האחרונים כדי לזכות בתואר. לכולם היה שבוקה הגדולה, המנוסה, לא תשמוט את התואר לאסטודיאנטס. לכולם, חוץ מדייגו סימאונה.

אבל אז קרה הבלתי יאמן. בוקה הפסידה בשני המשחקים, כשאסטודיאנטס סגרה את הפער לחלוטין וכפתה עליה ממש ברגע האחרון משחק מכריע על האליפות, במגרש הנייטראלי של ולס סארספילד. הערב (רביעי) השלימה בוקה את הקריסה המדהימה, עם הפסד 2:1, שנתן לאסטודיאנטס אליפות ראשונה מאז 1983.

מרטין פאלרמו נתן לבוקה יתרון מוקדם כבר בדקה הרביעית, אבל חוזה סוסה השווה בבעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-57, ומריאנו פאבונה כבש את שער הניצחון בדקה ה-80, ונתן את האות לחגיגות של אסטודיאנטס.

מהלך המשחק

בדקה הרביעית הרים פבלו לדזמה מצד שמאל, ומרטין פאלרמו היה במקום כדי לדחוק את הכדור מהאוויר מקרוב לרשת, ולהעלות את בוקה ליתרון מוקדם, 0:1. שתי דקות מאוחר יותר בעט פאולו לוגרסיו מצוין, אבל בובדילה הדף. המשחק גלש יותר ויותר לפסים אלימים של ממש, ושתי הקבוצות הירבו לכסח, לרוב ללא תגובה מצד השופט.

בדקה ה-21 הכין לדזמה מצב נהדר נוסף לפאלרמו, שבעט הפעם החוצה. בדקה ה-37 התעלם השופט מעוד תקרית אלימה בין לדזמה ואלברז, אך הקוון ראה את האירוע וקרא לשופט, שהרחיק את שני השחקנים. דקה לפני סיום המחצית שלח פאבונה בומבה מ-25 מטר, אותה הדף בובדילה בקצות אצבעותיו אל הקורה, והציל את בוקה מספיגה.

אסטודיאנטס קיבלה הזדמנות פז להשוות את התוצאה בדקה ה-58, אבל פאבונה בעט חלש מקרוב לידיים של בובדילה, לאחר שנשאר חופשי לחלוטין בתוך תיבת החמש. בוקה התחילה ללכת אחורה ולנסות להגן על השער, ודווקא אז היא ספגה. בעיטה חופשית מצוינת של חוסה סוסה בדקה ה-65 עברה מעל החומה של בוקה ושלחה את דייגו סימאונה לשמיים. עשר דקות לסיום הפכה אסטודיאנטס את התוצאה, כשמריאנו פאבונה עבר את בובדילה על קו הרחבה ושלח לרשת החשופה, 1:2 מדהים.

הפעם אף אחד לא ישכנע אותו לחזור

אחרי הכישלון ביום ראשון, שכפה את המשחק הזה, הודיע ריקרדו לה וולפה, מאמן בוקה ג'וניורס, שיתפטר. הנהלת הקבוצה ריצתה אותו, אבל אחרי ההפסד הזה ברור לכולם שהפעם לה וולפה לא יישאר שם. "אני חייב להגיש את התפטרותי מכיוון שלא עמדנו במטרה שהצבנו לעצמנו", אמר המאמן, שלקח את משרת האימון בבוקה בספטמבר, אחרי שאלפיו באסילה הצעיד אותה לשתי אליפויות ועבר לאמן את נבחרת ארגנטינה.

מאוריסיו מאקרי, נשיא בוקה, אמר כי לא קיבל מכתב רשמי מלה וולפה, אבל לא נשמע כאילו יצטער יותר מדי: "לא דיברתי עם ריקרדו ולא שמעתי את זה", אמר ורמז כי כשהשניים ידברו, הדרך החוצה תהיה סלולה.

דייגו סימאונה, לעומת זאת, היה בעננים בסיום המשחק. "אלו תחושות שאי אפשר לקנות בכסף", אמר סימאונה בסיום, "אני מרגיש מוזר, זה מסמל עבורי המון חלומות. האיצטדיון הזה, שאליו נולדתי כשחקן כדורגל, ראה אותי חוגג אליפות ראשונה כמאמן. בחיים תמיד צריך להאמין, ולנו הייתה האמונה. זה אושר גדול, אני לא יודע איך אני אוכל להירדם עכשיו. השחקנים הבינו את גודל המשימה, ועכשיו הולכת להיות לנו חגיגה גדולה, אחרי הרבה שנים".

"הקבוצה סמכה עליי כשרק נכנסתי לתפקיד", המשיך סימאונה, "אחרי שהפסדנו לסאו פאולו בגביע ליברטדורס הבטחתי לשחקנים שנסיים את השנה כאלופים, ואני פשוט שמח בשבילם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully