וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולמאץ: "עם הניצחון הזה חזרנו למסלול"

14.12.2006 / 0:23

המשחק בסיינה החזיר לשחקן ירושלים את האופטימיות. שמיר שלח מסר לקליין, שעשוי להודיע על התפטרות: "מקווה שהוא יישאר עוד הרבה שנים"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

כתבנו שגיא ניר מדווח: יו"ר הפועל ירושלים דני קליין עשוי להודיע בישיבת ההנהלה ביום שישי כי בכוונתו לעזוב את הקבוצה. קליין, שהודיע על כוונתו למקורביו לפני יומיים, צפוי בכך לתת הכשר רשמי למהלך שנובע בין היתר מהמחלוקות בינו ובין ארקדי גאידמק והטרוניות מצידו של הקהל לגבי תפקודו. עם זאת, בהנהלת הקבוצה וכן חלקים נרחבים מקהל האוהדים האדום מפעילים על קליין לחת כבד להישאר במועדון, מה שעשוי להוביל בסופו של דבר לחזרה של קליין מכוונותיו.

הפועל ירושלים נחתה אחר הצהריים (רביעי), אחרי ניצחונה המפתיע והשני על סיינה ביול"ב קאפ, 85:91. דן שמיר נדרש מיד לשאלה כיצד קבוצה שמושפלת בנהריה מנצחת בסיינה: "זה מתסכל לנצח במקומות כאלה ולהפסיד במקומות שאנחנו לא צריכים להפסיד. אני מנתח את הדברים בכלים מקצועיים. יש לנו קבוצה שצריכה להידבק בימים הטובים והפחות טובים. ואנו צריכים לטפל בימים הפחות טובים".

"יש הרבה פוטנציאל לקבוצה"

לגבי המשחק באיטליה: "היה מאמץ קבוצתי גדול. בשבועיים-שלושה אחרונים טפירו משחק מאוד נכון. גם בהגנה וגם בהתקפה. אני מקווה שדני קליין יישאר להוביל את המערכת לעוד הרבה שנים. מי שחושב שדני אחראי רק על הימים פחות טובים, עושה לו עוול גדול".

שמיר לא ניסה לסגור חשבון עם אלו שהעבירו ביקורת עליו אחרי התבוסה בנהריה: "הביקורת לא מעניינת אותי ולא פוגעת בי. אני צריך לטפל רק בנעשה על המגרש".

מאיר טפירו: "יש הרבה פוטנציאל בקבוצה. סיינה לא הפסידה העונה בבית. החוכמה היא להציג את זה שבוע אחר שבוע. גם בברלין הצגנו יכולת טובה, אבל הפסדנו. אנחנו לא מרגישים מה קורה מסביב לקבוצה".

יוריצה גולמאץ: "עם הניצחון הזה חסרנו למסלול, ואנחנו מתכוונים להמשיך את זה. המשחקים מול סיינה הראו שיש לנו איכות, ולנצח שם אינו דבר של מה בכך".

עדכון ראשון: 13.12.06 16:11
עדכון אחרון: 14.12.06 00:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully