וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוני מקנא בשני אחים מפ"ת"

לי בוץ

13.12.2006 / 19:37

עמוס לוזון שוב תוקף את יו"ר מכבי ת"א, שניהם נקנסו על ידי ההתאחדות. אלי כהן רצה להתחזק אבל מודע לאילוצים. קאלה: "שטרית ואני חברים"

מכבי ת"א התאמנה היום (רביעי) בקרית שלום, והמשיכה להתכונן למשחק בשבת מול הפועל כפר סבא. הצהובים יבקשו לנקום את ההפסד 2:0 שספגו בבלומפילד במחזור השני. [[אבי נמני]] נטש את האימון לאחר מספר דקות בגלל עייפות, אבל צפוי להיות כשיר.

אלי כהן, מאמן הקבוצה, המשיך להגיב לביקורות שנאמרו עליו ועל הקבוצה אחרי התיקו 0:0 בטדי: "כשהתחלנו את הליגה אף אחד לא ספר אותנו, אבל תמיד אמרנו שיש לנו קבוצה טובה. אני לא מבין את כל הסחף אחרי המשחק בטדי על כך ששיחקנו בונקר. הצלחנו להציג הגנה פנטסטית, וזה אחד הפרמטרים החשובים בכדורגל. בית"ר גרמה לנו לא להיות טובים, ושיחקה מצוין. אני לא מבין למה כל המדינה רוצה שבית"ר תיקח אליפות. אף קבוצה לא הייתה יוצאת משם נקודה, ולכן צריך להחמיא לנו".

כהן המשיך והסביר: "הרבה שחקנים הגיעו בפעם הראשונה למגרש הזה ולא הצליחו להציג את היכולת הרגילה שלהם. כמו שהם לא התנצלו שגנבו ניצחון בבלומפילד, גם אנחנו לא נשלח להם את הנקודות בדואר. המשחק הזה היה מבחן עמידות ואופי מקבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. חסרים לנו שחקן או שניים שיכולים להוציא אותנו להתקפות במשחקים כאלה, ולהחזיק כדור תחת לחץ. יש לי מועמדים לחיזוק, אבל עד שלא אקבל את המידע המדויק על מה שאני יכול להביא, לא אצא בהצהרות. חשוב לנו להתחזק, כי כשמכבי נאבקת בצמרת ישר מדברים על אליפות".

כהן הסביר את המכשול העיקרי שעומד בדרכה של מכבי ת"א בדרך להבאת חיזוק: "אפשר להכניס את היד לכיס הכי עמוק, אבל אם הוא ריק זה לא יעזור. לוני השקיע המון במכבי, אני לא חושב שיש אח ורע להשקעה שלו וזה גם פגע בו, אז עכשיו מגיעה לו קצת נחת". על אופציה של חיזוק ישראלי אמר: "הישראלים הטובים נמצאים במכבי חיפה ובית"ר ירושלים". רביד גזל, קשר מכבי חיפה, הוזכר כמועמד לקבוצה, אבל כהן אמר: "אני צריך שחקן מסוג אחר ובכל מקרה חיפה לא תמהר לשחרר לנו שחקנים".

המאמן הוסיף על המשחק ביום ראשון: "אני שמח על כך והלוואי שכל משחק יהיה משחק עונה כמו בטדי. אלה המשחקים שעושים את הכדורגל יפה ומביאים את הקהל. יש לנו את הקהל הכי טוב בארץ, ואמרתי לשחקנים שלי שאם היו נלחמים על המגרש כמו שהאוהדים נלחמו על הכרטיסים, אין לי ספק שהיינו מנצחים".

על העובדה שהקבוצה לא הפסידה כבר שבעה מחזורים אמר המאמן: "כשהייתי בבית"ר לקחתי בסיבוב אחד 43 מ-45 נקודות אפשריות, כך שאפשר לעשות את הדברים האלה. האוהדים תמיד כעסו על כך שהשחקנים לא נלחמים והשנה אנחנו עושים חתיכת עבודה על המגרש".

כהן התייחס גם למשחק מול כפר סבא: "במשחק נגדם בסיבוב הראשון שלטנו תשעים דקות ולא הצלחנו להבקיע. נקווה לעשות את זה בשבת".

"אני ושטרית אוהבים אחד את השני"

טברטקו קאלה, שוער מכבי ת"א, לא יכול היה להמנע גם הוא מהתייחסות למשחק ביום ראשון ודיבר גם על המפגש מול כפר סבא: "הלכנו לטדי לקחת מה שאנחנו יכולים. יכולנו לשחק טוב יותר אבל הוצאנו נקודה וגם זה טוב. כפר סבא ניצחו בסיבוב הראשון למרות שהגענו להרבה מצבים. אני מקווה שעם הביטחון שצברנו גם נבקיע וננצח. כשאני לובש את החולצה של מכבי אני חושב רק על ניצחון. אפשר להפסיד לקבוצה טובה יותר, אבל אני לא חושב על הדברים האלה". על התקרית עם אורי שטרית אמר: "הוא השחקן הצעיר ביותר בקבוצה ואני אוהב אותו. גם הוא אוהב אותי. מה שהיה במשחק מאחורינו".

על הציפיות מהקבוצה להמשך העונה אמר השוער: "אי אפשר לדבר על אליפות. יש לנו סגל צעיר. המשימה העיקרית שלנו היא להשיג תוצאות טובות יותר מהעונות הקודמות. בכדורגל אתה יכול יום אחד לנצח את מנצ'סטר יונייטד ולמחרת להפסיד לקבוצה מהליגה השלישית. אני מרגיש טוב במכבי, השחקנים נחמדים והמועדון גדול. אני מאמין שנתקדם. יש מספיק משחקים והכל יכול להשתנות".

לוזון ממשיך לתקוף את לוני

לוני הרציקוביץ', הבעלים של מכבי ת"א, עמד הערב (רביעי) לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל בעקבות הדברים הקשים שאמר בשבוע שעבר על המוסד. בין היתר טען הרציקוביץ' כי "צריך לפרק את בניין ההתאחדות".

"אני מציע שההתאחדות תפסיק את מדיניות האיפה ואיפה שלה כולל נגד אנשים מכבי ת"א", אמר הבעלים של מכבי בדיון, "היו יותר מ-20 מקרים שבישיבות ההתאחדות אנשי הנהלה התבטאו בחריפות נגד הממסד".

הדיין חיים אלחדיף השיב: "הביקורת הקשה שלך על בית הדין ושיוכו למוסדות ההתאחדות מעליבה, פוגעת ומובילה לחוסר יושר. אילצת אותנו לנקוט נגדך בחריפות".

שעה קודם לכם עמד לדין גם עמוס לוזון, נשיא מכבי פ"ת, בעקבות הדברים הקשים שאמר על הרציקוביץ' אחרי המשחק בין שתי הקבוצות בליגה. "הוא לא ראוי לצחצח לי את הנעליים", היה אחד מהמשפטים הבולטים באותו אירוע.

לוזון התבקש על ידי אלחדיף להתנצל בפני הרציקוביץ', אך זה סירב. "אני לא חושב שהיה מקום להעמיד אותי לדין", אמר לוזון. "אני לא מתכוון להתנצל בפני האיש הזה, שאני לא מוכן בכלל לומר את שמו. הוא מקנא בשני אחים מפ"ת שהרימו אימפריה והוא הרס אחת כזאת".

בסופו של דיון, לוזון נקנס ב-6,000 שקלים והרחקה על תנאי מתפקיד רשמי לשישה חודשים. הרציקוביץ' נקנס ב- 10,000 שקלים ועונש על תנאי עד לסיום העונה, לפיו ביצוע עבירה דומה תאסור עליו מלכהן בתפקיד רשמי וייצוגי בהתאחדות למשך שנה.


עדכון ראשון: 13.12.06, 13:51
עדכון אחרון: 13.12,06, 19:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully