וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודום בחוץ, אולי לחודש

13.12.2006 / 13:05

הפורוורד נפצע בברכו בניצחון הלייקרס על יוסטון. בעלי הניקס נותן אולטימטום לאייזיה ותוקף גם את לארי בראון: "הוא עצר את ההתקדמות"

הלוס אנג'לס לייקרס ניצחו הבוקר (בין שלישי לרביעי) ביוסטון 94:102, אבל הניצחון גבה מחיר. שתי דקות מפתיחת המשחק נפצע לאמאר אודום, הפורוורד המצוין של הקבוצה, ונטש. כעת מתברר שהמחיר גבוה במיוחד, כשהשחקן סובב את ברכו ולפי האבחנה הראשונית עלול להחמיץ חודש. "אני לא יודע מה קרה, אבל ברור לי שזה לא היה טוב", אמר אודום. "אף פעם לא היה לי משהו כזה". פיל ג'קסון לא היה אופטימי: "אהיה שמח אם הוא יחזור מתישהו בינואר".

ג'יימס דולאן, מאמן ניו יורק ניקס, כבר נתן בקיץ אולטימטום לאייזיה תומאס, ואמר לו לפני המצלמות שיש לו שנה אחת לתקן. דולאן חזר על המנטרה הזו גם הלילה, ואמר כי לתומאס אין הרבה זמן. "אם נסיים את העונה הזו במקום שבו אנחנו עכשיו, לא התקדמנו יותר מדי". ועם זאת הדגיש דולאן שלא יפטר את אייזיה במהלך העונה.

דולאן לא החמיץ הזדמנות להיכנס בלארי בראון: "אנחנו תקועים בגלל השנה שעברה. אני מצטער על מה שקרה עם המאמן ועל העובדה שזה עצר לנו את ההתקדמות. אני מצטער על כך ששכרנו את שירותיו של האיש הזה ושהוא עבד אצלנו".

דווין וויד ממיאמי הוא איש קשוח. אבל מי שעלה לשחק עם 40 מעלות חום בגמר המזרח מול דטרויט נכנע לבסוף לכאבי שיניים. וויד עבר שתי עקירות של שיני בינה מפיו, ויחמיץ את המשחק מול פיניקס הלילה ואולי גם את המשחק הבא של הקבוצה. "בעיות בשיניים יכולות להפיל אותך לרצפה", אמר ווייד אחרי שקלע 37 נקודות בניצחון על טורונטו, אור ליום שלישי.

גם לסקרמנטו, כמו כמה קבוצות, נמאס מהמרדף אחרי אייברסון. "אנחנו יוצאים מהמירוץ. לא נמשיך עם זה", אמר ג'ו מאלוף, אחד הבעלים של הקינגס, בראיון שהתפרסם באתר הפיננסים "בלומברג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully