וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבישלי יוכרז היום כמנג'ר ווסטהאם

13.12.2006 / 10:31

היו"ר מגנוסון צפוי להציג היום (רביעי) את מנג'ר צ'רלטון לשעבר, שרוצה להביא את דארן בנט. קרבישלי צפוי להרוויח 2.5 מיליון ליש"ט ל-3 שנים

אלן קרבישלי, לשעבר מנג'ר צ'רלטון, יוכרז כנראה היום (רביעי) באפטון פארק כמנג'ר החדש של ווסטהאם, כך מדווח הבי.בי.סי. קרבישלי, ששיחק במדי הפטישים בין השנים 1975-79, יחליף את אלן פארדיו, שפוטר בתחילת השבוע אחרי התבוסה לבולטון בליגה 0:4.

לפי הדיווחים, אגרט מגנוסון, היו"ר האיסלנדי, יחתים את המנג'ר בן ה-49 שלא אימן ממאי על חוזה ל-3 שנים תמורת 2.5 מיליון ליש"ט. בכך יסגור קרבישלי מעגל גם עם העוזרים שלו לשעבר בצ'רלטון, מרווין דיי וקית פיקוק, שכבר חלק מהצוות המקצועי באפטון פארק. בינתיים בצ'רלטון חוששים כי קרבישלי ינסה לפתות את החלוץ דארן בנט לבוא לשחק בשבילו בווסטהאם.

* הבינלאומי לשעבר של ליברפול וריאל מדריד, סטיב מקמנמן, קיבל הצעה לחתום בהונג קונג רינג'רס מהליגה ההונג קונגית. הקשר המהולל בן ה-34, שכבר הודיע על פרישה בשנה שעברה כששיחק במנצ'סטר סיטי, עובד לאחרונה בתור פרשן ב-espn. מקמנמן אישר את הפרסום וסיפר כי היה חותם בקבוצה מהונג קונג, אבל הפציעות הרבות שלו מונעות ממנו לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully