וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: אלמדון לכפר סבא, אושרי לוי לחיפה

12.12.2006 / 20:02

מכבי חיפה נוטה לשחרר את תום אלמדון כדי שיצבור דקות אצל אוחנה. המשחק מול מכבי ת"א ייערך בלויטה. דקל קינן בחיפה לעוד 5 שנים

למרות התנגדות הכבאים לעריכת המשחק בין הפועל כפר סבא למכבי תל אביב ב"לויטה", הצליח יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם, להגיע להסדר עם איגוד ערים. לפי ההסדר, הפועל כפר סבא תצהיר שהיא תומכת במאבק של הכבאים והם ישלחו כבאית למגרש.

בקבוצה ממשיכים במאמצים למצוא שוער לקבוצה. למרות הכחשות מצד הקבוצה, בימים האחרונים נעשתה פניה, אם כי לא רשמית, לשוער תום אלמדון. אפשרות שעלתה בימים האחרונים, ויתכן ותוצג במהלך המשא ומתן עם חיפה, היא חילופי שוערים. יתכן ובמסגרת זו יעבור אושרי לוי לחיפה כשוער שני, ואילו אלמדון יגיע לכפר סבא כשוער ראשון.

במכבי חיפה יוכלו להרוויח מהעסקה שכן אלמדון יצבור דקות משחק כשוער ראשון. דובר מכבי חיפה, רועי דניאל: "כרגע אף שחקן של מכבי חיפה אינו משוחרר מהסגל. בשבועות הקרובים נודיע מי יעזוב, אם בכלל". מנכ"ל כפר סבא, גבי קצרה, הוסיף: "עדיין לא נערכו שיחות בין הצדדים, כך שמוקדם עדיין לדבר".

סוכנו של המגן אלירן דנין, גלעד קצב, קיבל פניה מהנהלת הקבוצה שהצהירה שהיא מעונינת בשחקן, אבל טרם נעשתה פניה רשמית לבית"ר ירושלים. המשא ומתן בין הצדדים ייכנס להילוך גבוה רק בחודש ינואר.

יעוזה אבובקרי צפוי לפתוח את המשחק על הספסל. בקבוצה עושים מאמצים להכשיר את הקשר בן לוז. החלוץ אבי כנפו ייעדר בכל מקרה.

דקל קינן יחתום ל-5 שנים נוספות בחיפה (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

מכבי חיפה פנתה היום (שלישי) לעורך דינו של דקל קינן, דן חי, וסיכמה עימו כי בימים הקרובים תיערך פגישה בה יוצע לשחקן חוזה לחמש השנים הקרובות. החוזה המשופר ייכלול סעיף שיחרור לאירופה, מאחר וקבוצות מהיבשת כבר החלו להתעניין בבלם הצעיר, שיעמוד במרכז הגנת הנבחרת הצעירה באליפות אירופה שתיערך בהולנד בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully