וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוער של הפועל ת"א הובס מול מגידו

שגיא ניר

12.12.2006 / 20:55

השחקנים הבוגרים שבתו, ההנהלה הזעיקה את קבוצת הנוער ומוליכת הלאומית יקנעם/מגידו ניצחה 67:107. חולון שמרה על המקום השני

הפועל תל אביב הופיעה הערב עם קבוצת הנוער למשחק הביתי מול מוליכת הטבלה הלאומית, הפועל יקנעם/מגידו והובסה כצפוי 107:67. זאת בעקבות החלטת שחקני הקבוצה לממש את איום השביתה שלהם בעצה אחת עם ארגון השחקנים.

"עד שלא ימולאו כל ההתחייבויות לשחקנים, ובהם שכר עבודה מלא לכל השחקנים, לא יהיו אימונים ומשחקים בהפועל תל אביב", הצהיר יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון.

"אנחנו לא נופיע לועדת משמעת - תמיד עדיף לגמור את הדברים על המגרש ולא בבית משפט", הסביר יו"ר הקבוצה מעוזיה סגל את ההופעה עם קבוצת הנוער. שעתיים לפני המשחק עדיין האמין סגל כי שחקני הקבוצה יופיעו למשחק: "השחקנים צריכים להראות את האיכות שלהם על המגרש, מה עוד שאני יודע בדיוק מה אני עושה למען הקבוצה כך שאין להם עילה לא לבוא".

שחקני הקבוצה נפגשו כשעתיים לפני המשחק עם יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון ושם החליטו סופית לשבות, כשבמקביל הגיעו שחקני הנוער של המועדון למגרש בחולון, בו התקיים המשחק. כזכור, עמדה הפועל תל אביב לדין ביום חמישי על אי הופעתה למשחק הליגה מול מכבי שוהם לפני שבועיים אך זוכתה, ונקנסה רק באלפיים שקלים על אי העמדת מגרש ביתי.

על פי תקנון איגוד הכדורסל, על קבוצה להופיע למשחק ליגה בהרכב החזק ביותר שלה. מכאן, שבמקרה של שביתת שחקנים בהפועל תל אביב לא תעמוד הקבוצה לדין. אגב, במקרה בו הקבוצה לא היתה מופיעה לשני משחקים ברציפות בשל שביתת שחקנים ומתפרקת, אותם שחקנים לא היו משוחררים ממנה כמו במקרה של פירוק רגיל, והיו זקוקים לשיחרור מהקבוצה על מנת לשחק במקום אחר. במקרה כזה, היה בסמכותו של היועץ המשפטי של האיגוד לקבוע כי הקבוצה תשחק בעונה שלאחר מכן בליגה הארצית, ולא בליגה ב' כמו במקרה של פירוק רגיל.

חולון שמרה על המקום השני

הפועל חולון שמרה על מקומה השני בתום המחזור העשירי אחרי ניצחון על הפועל נצרת עילית 89:100. דודו אסרף הוביל את קלעי חולון עם 21 נקודות, טוני וושהאם הוסיף 17. אסף יגל קלע 28 לנצרת עילית. השלישית אליצור מכבי נתניה גברה במשחק חוץ על מכבי הוד השרון 67:68. אלירן גואטה היה המצטיין בנתניה עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים.

הפועל גבעתיים ממשיכה להסתבך אחרי שהפסידה בחוץ להפועל לב השרון 87:79. אליצור רמלה ברחה קצת מהקו האדום אחרי שהשיגה את ניצחונה השני העונה, 89:93 על מכבי אשדוד.

העולה החדשה הפועל באר שבע רשמה את הפסדה החמישי העונה, הפעם 109:98 לבית"ר בנימינה בחוץ. אבישי סגל סיים עם 27 נקודות ו-10 אסיסטים בבנימינה, יריב רוקני הדהים עם 20 נקודות ו-20 ריבאונדים. אליצור קרית אתא שמרה על מקומה השלישי אחרי שהביסה את מכבי שוהם 95:115.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully