וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: פביאני ניצח את אשדוד עם הבאזר

בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 בדקה ה-91 באשדוד. הפועל פ"ת גברה על מכבי נתניה 0:2, והגדילה את הפער מחיפה, שסיימה בתיקו עם הרצליה

המחזור השביעי בגביע הטוטו נפתח היום (שלישי), ובמשחק המוקדם מבין ארבעת משחקיו, ניצחה הכח עמידר ר"ג את מכבי ת"א בתוצאה 0:2. בהמשך נפרדו מכבי חיפה ומכבי הרצליה בתיקו 0:0, הפועל פ"ת גברה באורווה על מכבי נתניה, ומ.ס אשדוד המשיכה במסורת המתנות לבית"ר ירושלים, והפעם היו אלה 3 נקודות בזכות שער בדקה ה-90.

הכח עמידר ר"ג - מכבי ת"א 0:2

מכבי ת"א עלתה בהרכב הכולל בעיקר שחקני ספסל וגם אורי מלמיליאן ניצל את המעמד כדי לתרגל את מחליפיו. היתה זו בעיטת עונשין מ-11 מטרים של אודי חנון, אשר העלתה את הכח עמידר ר"ג ליתרון 0:1 בדקה ה-79, לאחר הכשלה של השוער גיא סולומון על טל שמעיה. הגבהה של אדם הדיה מצאה את ראשו של איתי סלע שחתם את תוצאת המשחק בדקה ה-89 כשקבע 0:2 וניצחון לסגולים.

להכח 9 נקודות משבעה משחקים, לאחר הניצחון על מכבי ת"א ויש לה עדיין סיכוי להעפיל לשלב חצי הגמר. מכבי ת"א מדורגת אחרונה בטבלת בית א' עם חמש נקודות בלבד, ואיבדה כל סיכוי להמשיך במפעל.

הרכב מכבי ת"א: גיא סולומון, קובי מוסא, שירן ייני, ליאור ז'אן, אורי שטרית, תמיר כהן, גיא שמיר, לירן כהן, חי אטיאס, רועי דיין, משה ביטון.

יואב ויכסלפיש מוואלה! ספורט מוסיף כי הקשר הליברי בן טיקלו, שהגעתו למבחנים בהכח התעכבה בגלל בעיות ויזה, יעשה בקרוב את הדרך חזרה לארצו, לאחר שהמאמן אורי מלמיליאן החליט שטיקלו הגנתי מדי ולא מתאים לתוכניות שלו, למרות שהוא "שחקן מצוין" כהגדרת הדובר בילי רוזן.

בשבוע הבא עשוי להגיע לקבוצה חלוץ מחוף השנהב בשם מוסא סאנוגו (23) מקבוצת פ.צ. בריסל מהליגה הבלגית הראשונה. בקבוצה עדיין ממתינים לתשובתו של הקשר הגנאי צ'רלס סמפסון שקיבל הצעה כספית.

השוער מרשל אודה שבר שן בניצחון היום על מכבי ת"א 0:2 אבל ישחק בשבת נגד בני יהודה. בקבוצה מתכוונים להתחיל בהפצת מנויי החינם עם החזרה לווינטר בסוף החודש.

רוני לוי: "אנחנו מסתכלים על המשחק בליגה"

מכבי חיפה אירחה בקריית אליעזר את מכבי הרצליה במסגרת המחזור השביעי בגביע הטוטו של ליגת העל. מאמן חיפה, רוני לוי, איפשר מנוחה לרוב שחקני ההרכב הקבועים, והם צפו במשחק מהיציע. מכבי הרצליה של פרדי דוד לקחה את המשחק קצת יותר ברצינות על מנת למצוא את המערך המתאים שיעזור לה במאבקי ההשרדות בליגה. החלוץ הסנגלי מוסטפה מוחמאדו מאנה, שנבחן בשבועות האחרונים באשדוד אך לא הוחתם, נבחן בשורות הרצליה, אבל לא הרשים ושוחרר.

בסופו של משחק, שתי הקבוצות שהגיעו למצבים קורצים אך לא השכילו להבקיע, נפרדו ב-0:0 וארזו כל אחת נקודה שתעזור להן במאבק על ראשות הבית. בהרצליה היו מאוד מרוצים מהתוצאה, ובמיוחד מהעבודה שהמחליפים הוציאו תיקו מול שחקני הרכב ראשון של חיפה.

רוני לוי: "אנחנו מסתכלים על המשחק בליגה. הקבוצה נמצאת במצב טוב, נכין אותה כמו שצריך. אשדוד קבוצה מאוד מסוכנת, אבל אנחנו בדרך כלל עולים במגמה התקפית ותמיד שואפים לנצח".

שלומי ארבייטמן: "החמצנו המון וחבל שלא ניצחנו. הראש שלנו במשחק הליגה. קורה שלא מבקיעים. צפוי לנו משחק מאוד קשה בשבת ואסור לנו להפסיד בו".

פרדי דוד: "המטרה של המשחק הזה היתה לבדוק שחקנים שלא משחקים. הרצליה לא מסוגלת לעמוד ברצף המשחקים בכל המסגרות, הראש שלנו נמצא במאבקי התחתית. אני מרוצה מאלה ששיחקו".

פביאני עם הבאזר

שתי מסקנות עלו הערב מהניצחון של בית"ר ירושלים בדקה ה-91 על מ.ס. אשדוד במשחק גביע הטוטו: אחת, כריסטיאן פביאני ממש לא רוצה לעזוב את ירושלים, ושתיים, אשדוד לא מפספסת הזדמנות לעזור לקבוצתו של הנדיב הידוע גאידמק.

המשחק שעל הנייר הפגיש בין שתי הקבוצות הכי חזקות בליגה, לא התעלה לרמה גבוהה ובית"ר היתה בדרך למשחק נוסף שבו היא לא מוצאת את הרשת. אלא שדקה בתוך זמן פציעות, החלוץ הארגנטינאי, שמזרחי עומד להזמין לו כרטיס לכיוון אחד, הסתדר עם הגנת אשדוד וכבש שער שכולו תחינה למזרחי - תן לי להישאר.

בגביע הטוטו הפועל פ"ת היא אימפריה

הפועל פ"ת - מכבי נתניה 0:2

תנו לאייל לחמן וחניכיו רק משחקי גביע טוטו והם לוקחים אליפות. הערב הם הגדילו את הפער בפסגת בית א' מהשנייה, מכבי חיפה, ל-3 נקודות. יניב לוזון (24) וסעיד מקאסי (60) כבשו לפ"ת, שלא התקשתה במיוחד מול נתניה אנמית ושוקעת.

מאמן הכחולים הרכיב במחצית הראשונה את קלווין מוקנדי, הקשר הקונגולזי שנבחן בקבוצה, ואמר לגביו: "הוא שחקן מוכשר, ולמרות שאנו מחפשים שחקן ותיק ומנוסה בעמדתו, הוא עדיין אופציה עבורנו".

סמיר דורו, הזר הבוסני הנבחן בקבוצה, לא יכול להשתתף באף משחק רשמי של המועדון משום היותו קשור בחוזה עם קבוצתו פ.צ סרייבו. לעת עתה השחקן מקיים אימונים גופניים לשיפור כושרו, יחד עם מאמן הכושר של הקבוצה רני גולדינג.

לגביו אמר לחמן: "דורו יצטרך להחליט אם דרישתנו, אימונים בשלושת השבועות הקרובים עם הקבוצה עד לקבלת החלטה בעניינו, אכן עולה בקנה אחד עם רצונו".

מאמן מכבי נתניה, אלי גוטמן: "התייחסנו ברצינות למשחק על אף שמדובר בגביע הטוטו. למרות ההפסד, היו רגעים במשחק שהיינו טובים יותר. בכל מקרה אין קשר בין המשחק הזה לבין שבת".

החלוץ הניגרי, דייויד טייבסקה, לא הרשים והוחלף בתחילת המחצית השניה, וככל הנראה ישוחרר בקרוב. במהלך השבועות הקרובים עשויים להגיע זרים נוספים להתרשמות, כשאחד מהם יוחתם בקבוצה במהלך חודש ינואר.

מאז יום ראשון, אחרי שפורסם שייתכן והמשחק של נתניה ביום שבת ייערך ללא קהל בגלל היעדר כבאית, עבדו ראשי הקבוצה בשיתוף עם המשטרה וגורמים נוספים ונכון להיום המשחק ייערך עם קהל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully