וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לה רפובליקה": ליפי בדרך לסיכום במילאן

12.12.2006 / 13:53

העיתון האיטלקי טוען כי המאמן כבר העביר רשימת קניות לברלוסקוני, ומאלדיני יהפוך לסגן נשיא. בית הדין לעירעורים החזיר לרג'ינה 4 נקודות

מרצ'לו ליפי, האיש שהביא לאיטליה את הגביע העולמי במונדיאל 2006, מועמד להחליף את מאמנה הנוכחי של מילאן, קרלו אנצ'לוטי, כך דיווח היום (שלישי), העיתון האיטלקי המכובד "לה רפובליקה".

העיתון יודע לספר שליפי כבר העביר לבעלים של הרוסונרי, סילביו ברלוסקוני, רשימת קניות הכוללת את מרקו אמליה, שוערה של ליברונו, ומאסימו אודו, מגנה של לאציו. המאמן האיטלקי האגדי גם רוצה את אחד משחקני ברצלונה, והעיתון מכוון לג'יאנלוקה זאמברוטה, אנדרס אינייסטה או צ'אבי. גם דויד טרזגה (יובנטוס) ופרננדו טורס (אתלטיקו מדריד), צדו את עינו של דון ליפי.

חוץ מהשינוי בעמדת המאמן, בסן סירו מתכננים למצב בתפקיד ניהולי במועדון, אגדה איטלקית אחרת, פאולו מאלדיני, כסגן נשיא הקבוצה.

עונשה של רג'ינה הומתק למינוס 11 נקודות

וועדת העירעורים האולימפית של הליגה האיטלקית, המתיקה היום (שלישי), את עונש הפחתת הנקודות שנגזר על הקבוצה.
ממאזנה של רג'ינה הופחתו 15 נקודות, בשל מעורבותה במכירת משחק בחודש יולי השנה, ונשיא הקבוצה לילו פוטי, הורחק לשנתיים וחצי מהמגרשים.

פוטי מקווה כי תקדים לאציו, שעונש ההרחקה של נשיאה קלאודיו לוטיטו בוטל, יופעל גם לזכותו. בינתיים התקדים בו הומתק עונשן של יובנטוס, לאציו, מילאן ופיורנטינה, פעל לטובתה של הקבוצה, והוחזרו ארבע נקודות למאזנה. כעת מדורגת הקבוצה במקום הלפני האחרון של הסרייה A, עם 9 נקודות במאזנה.

נשיא פאלרמו ישקול את מכירת בארזאלי

נשיא פאלרמו מאוריציו זאמפאריני הודה כי הוא ישקול את ההצעות לרכישתו של מגן הקבוצה אנדריאה בארזאלי. בראיון לתחנת רדיו איטלקית, הילל זאמפאריני את ליון הצרפתית, אשר מוכרת כוכבים כדי להזניק קדימה צעירים מוכשרים, וכי הוא עשוי לעשות כך עם פתיחת חלון ההעברות.

"אם תוצע הצעה טובה, נשקול", אמר הנשיא. שמו של כוכב הקבוצה בארזאלי, עלה בעבר כמועמד לעבור למילאן וזאמפאריני הודה כי "לא נחסום שחקנים אשר רוצים לעזוב, אבל מצד שני יש לעשות זאת בזהירות, כדי שלא נפגע".

גרוסו נפצע וייעדר עד ינואר

מגנה השמאלי של אינטר ואלופת העולם איטליה, פאביו גרוסו, נפצע ברגלו במהלך משחק ניצחון החוץ של הנראזורי על אמפולי (0:3), ביום א'.

בסן סירו ממתינים לתוצאות בדיקת ה-MRI שהשחקן אמור לעבור, כדי לאמוד את זמן העדרותו, ומקווים כי בשל פגרת החורף המתקרבת, יחמיץ השחקן מעט משחקים ככל שיאפשר מצבו וקצב החלמתו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully